chiddush logo

השכרת רכבי יוקרה בדובאי - קחו את החופשה שלכם לרמה אחרת

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 13/6/2024

אין ספק כי חופשה בדובאי זו חוויה נהדרת לכל הדעות. דובאי הפכה להיות במהלך השנים האחרונות אחד היעדים האהובים על התייר הישראלי, ובעוד כי המגמה הזו החלה בעקבות הסכמי אברהם ההיסטוריים - היא ללא כל ספק התגברה בתקופת הקורונה, במהלכה השמיים של דובאי נותרו פתוחים בניגוד ללא מעט יעדים אחרים. מאז ועד היום, אלפי תיירים ישראלים נופשים בדובאי מדי שנה, ומגיעים לחופשה חלומית שכולה שפע, יוקרה ופינוקים. אמנם, ההמלצה שלנו היא ללכת דווקא על השכרת רכבי יוקרה בדובאי - כך תוכלו לקחת את החופשה שלכם לרמה אחרת. אז למה השכרת רכבי יוקרה בדובאי כה מומלצת, ומה חשוב לדעת על כך לפני שתארזו את המזוודות? במאמר הבא, נסביר לכם כל מה שצריך לדעת על השכרת רולס רויס בדובאי, השכרת רכבי יוקרה בדובאי וכל מה שביניהם.


קרדיט FREEPIK

 

למה שנרצה להשכיר רכבים בדובאי?

 

השכרת רכבי יוקרה בדובאי, ובפרט השכרת רולס רויס בדובאי זו ללא כל ספק תוספת מושלמת לחוויה שלכם. נכון, בדובאי אמנם יש מערכת תחבורה ציבורית לא רעה בכלל - אבל בכל זאת חשוב לזכור כי מדובר ביעד בו רוב האטרקציות ומוקדי העניין ממוקמים די רחוק זה מזה. כתוצאה מכך, בימים בהם הלו"ז שלכם קצוב, ותרצו לראות לא מעט אטרקציות - יתכנו לא מעט עיכובים בשל זמני ההגעה של קווי התחבורה הציבורית, בהם אתם תלויים. זהו סיפור אחר לגמרי כאשר אתם בוחרים ללכת על השכרת רכבי יוקרה בדובאי - אתם חופשיים לגמרי, וכל מה שאתם תלויים בו זהו לוח הזמנים שלכם. מעבר לכך, על ידי השכרת רכבי יוקרה תוכלו להתאים את עצמכם לאווירת השפע והיוקרה של דובאי, ולהרגיש ממש כאילו אתם בחלום. מתי בפעם האחרונה יצא לכם לנהוג בכבישים פתוחים ונוחים על רכב עוצר נשימה כמו רולס רויס?

 

מה חשוב לדעת לפני שנשכיר רכבי יוקרה?

 

אחרי שהבנו מדוע השכרת רכבי יוקרה בדובאי זו בחירה כל-כך מומלצת, יש כמה נקודות שחשוב לקחת בחשבון:

 

• נהיגה בדובאי היא מעל גיל 21 בלבד - נהיגה ברכבי דובאי, וכך גם באשר להשכרת רכבי יוקרה - מתאפשרת אך ורק מגיל 21 ומעלה. שימו לב, ייתכן גם כי חברות השכרה מסוימות יעדיפו להשכיר את רכבי היוקרה שלהן אך ורק לנהגים שגילם 24 ומעלה. בשני המקרים, ייתכן כי תהיה גם עלות נוספת בגין היותכם נהגים צעירים, כך שחשוב לדעת זאת מראש ולקחת זאת בחשבון.

 

• צריך רישיון בינלאומי - כדי לנהוג בחופשיות ברחבי דובאי, תצטרכו קודם לכן להוציא רישיון בינלאומי בארץ. רישיון בינלאומי תוכלו להוציא ברוב רשתות הפארם והאופטיקה המובילות בישראל, ולמען האמת - פשוט מאוד לעשות זאת. כל מה שתצטרכו לעשות זה לשלם עלות סמלית של בין 8 ל-15 שקלים, ולהמתין עד רבע שעה עד סיום התהליך. אולם, אם יש ברשותכם רישיון קנדי, בריטי או אמריקאי - לא תצטרכו לעשות זאת. בכל אופן, חשוב מאוד לקחת בחשבון כי התוקף של רישיון בינלאומי קצר מאוד, ולכן עדיף להוציא אותו כמה שיותר בסמוך לטיול שלכם.

 

• אי אפשר לצאת מגבולות דובאי - השכרת רכבים בדובאי מאפשרת לכם לנהוג אך ורק ברחבי העיר. לפיכך, אי אפשר לצאת מגבולות דובאי ולהמשיך לכל שאר המקומות באבו דאבי, חשוב מאוד לדעת זאת מראש.

 

כמה מילים לסיכום

 

אין ספק כי השכרת רכבי יוקרה בדובאי זו תוספת נהדרת לחוויה שלכם, אך לפני כן חשוב לדעת איך זה עובד - ועל כך החלטנו להסביר לכם בכתבה זו.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע