chiddush logo

התפנות תקינה ובריאות

נכתב על ידי טל סייג, 23/4/2013

חילונים וחרדים

איך לומדים לשון הרע לעיניין: החילונים אומרים על החרדים שהם חרה - דים, ובאמת הם מוכיחים תוכחה מאהבה את החרדים על שאינם בדוקים בסימנים ראשונים של טור שולחן ערוך(סימנים ו', ז') של הכנות לתפילה ותורה והצורך בהתפנות תקינה לפני כל תורה ותפילה, מקילוח אמה והילוך מעיים בדרך הארץ בבית הכסא באופן תקין, כי לא היא, שללא כך אין שום עלייה לתפילה ולתורה לשום היכל מדור ועולם ולא עולה תפילה ולא תורה לשום מקום ומקלקל צינורות השפע ומזיק את כנסת ישראל שבדור מאוד מאוד מאוד.
והחרדים אומרים על החילונים שהם חולנים, כי הם כן מבינים את מערכת הלחצים הקשים שעוברים החילונים בעיסוקיהם החילוניים ודואגים באהבה כלולה לבריאות גופם ונפשם, שכך שמענו שהקליניקות של בתי החולים מתמלאות מיקרים של בעיות גוף ונפש מהלחצים האלו, עקב תזונה לקויה פעילות גוף לא תקינה וכולי, שאם לא מטפלים בה אי אפשר לנהל פשוט חיים סדירים יום יום ולכן דיבוריהם של החרדים הם תפילה אמיתית וכה של יהודים טובים לשלום גופם ונפשם של החילונים.
כי באמת כל ישראל ערבים זה לזה ואוהבים זה לזה ואם מוכיחים זה את זה אפילו בלשון בוטה, תוכחותיהם לעיניין ומאהבה, והלוואי שנקבל זה מזה את התוכחות האלו מאהבה ובהבנה לתועלת כולנו. אמן כן יהי רצון.

 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע