chiddush logo

איך מעבדת סלולר פותרת לכם את הבעיות?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 25/5/2021

הטלפונים הסלולריים הגיעו לציבור הרחב בישראל לפני בסך הכל 25 שנים. עד לפני קצת יותר מעשור עוד לא ידענו מה זה סמארטפון - אבל היום אנחנו כבר לא מסוגלים לדמיין את החיים שלנו בלי הטלפון החכם. בהתאם מעבדות הסלולר הן מקום שמספק לנו הצלה של ממש בכל מקרה שמתרחשת תקלה.

שקע טעינה תקול

ככל שאנחנו משתמשים יותר בסמארטפון, כך אנחנו מטעינים אותו יותר. ככל שאנחנו מטעינים אותו יותר, כך גדלה גם השכיחות של תקלות הקשורות לשקע הטעינה. סיבה נפוצה אחת לשקע שלא מאפשר את מילוי הסוללה היא רטיבות בחלק זה של המכשיר, כך שהמגעים נפגעו והמטען לא סוגר מעגל חשמלי מתאים. סיבה רווחת אחרת היא הצטברות של אבק או לכלוכים אחרים, ויש גם מצבים שבהם הוצאה לא זהירה של המטען גרמה לחבלה בשקע הטעינה.

עוד כדאי לדעת שלפעמים מגיעים אל מעבדת סלולר גם אנשים ששקע הטעינה שלהם תקין לחלוטין וגם המטען עובד מצוין - למשל מפני שחיברו את המטען לשקע שלא עובד (בלי לדעת כמובן שהוא מקולקל). בהתאם חשוב לבחור מעבדה שמתנהלת ביושרה מלאה ותתקן רק את מה שטעון תיקון.

מסך שבור

פגיעה במסך של הסמארטפון עלולה לחבל לא רק בתצוגה אלא גם ביכולת להפעיל את המכשיר. בהקשר זה כדאי לדעת שהמסך הוא למעשה 3 מסכים: מסך זכוכית, מסך מגע ו-LCD. במקרים שבהם הפגיעה הינה בשכבה החיצונית בלבד, התיקון פשוט יחסית. לעומת זאת אם מסך המגע נפגע, קרוב לוודאי שתידרש החלפתו וזו כבר פעולה יקרה יחסית עקב העלות של חלקי החילוף עצמם. מסיבה זו גם כשהמשך שבור חשוב לבחור מעבדת סלולר אמינה.

בעיות הקשורות ללוח האם

טלפון סלולרי מדגם מתקדם הוא למעשה מחשב משוכלל במיוחד. בהתאם יש בו לוח אם שאחראי להפעלה התקינה של הסמארטפון. כל בעיה בלוח האם עלולה להשבית את המכשיר או לגרום לתקלות מתסכלות: למשל, מכשיר שמעת לעת מכבה את עצמו. או מסך שנתקע לפעמים (ומן הסתם דווקא ברגעים שבהם אתם זקוקים באמת למכשיר).

הסיבה העיקרית לתפקוד לא תקין של לוח האם היא נפילה של הסמארטפון. גם כשאתם מניחים אותו בצורה לא זהירה או לא מספיק עדינה, גם אם על משטח רך (למשל על המיטה), התוצאה עלולה להיות תזוזה של רכיבים בלוח האם שהוא פריט רגיש מאוד.

הדגש העיקרי במקרים אלה הוא הבקיאות המקצועית של הצוות במעבדת הסלולר, וכן ההיכרות שלהם עם הדגם של הסמארטפון שלכם.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע