chiddush logo

חברת ניקיון לבתים

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 2/3/2016

 ישנם אנשים פרפקציוניסטים שאצלם הבית תמיד בוהק, אין גרגר אבק שמעז להתיישב להם על הרהיטים, הרצפה הפנלים החלונות והדלתות מקבלים טיפול מסור ועקבי, והמרוץ אחר כל בדל לכלוך כמעט מעבירה אותם על דעתם. רוב האנשים לא מסוגלים לחיות במרוץ מטורף שכזה אחר ניקיון הבית, הם מעדיפים לפנות לאנשי מקצוע שיעשו עבורם את העבודה.

למה כדאי להיעזר בחברת ניקיון לבתים?

זמן איכות עם המשפחה- לרצפה באמת לא משנה מי משפשף אותה, והחלון יבריק גם כאשר מישהו אחר ינקה אותו. חברת ניקיון לבתים מגיעה ועושה את עבודתה, מקרצפת ומנקה לכם את הבית, ואתם פנויים לדברים שבאמת חשובים בחיים. כמו זמן איכות עם המשפחה ועם הילדים שאת זה באמת אף אחד לא יעשה במקומכם.

חברת ניקיון מבטחת את עובדיה- כשאתם מזמינים חברת ניקיון לבתים, אתם יכולים לישון בשקט, בניגוד לעוזרת שמעסיקים באופן פרטי, חברת הניקיון היא זו שאחראית על תשלום הביטוח הלאומי של העובדים שלה ועל מתן כל התנאים הסוציאליים, תשלומי פיצויים בעקבות פיטורין או בגלל תאונות עבודה וכדו'.

ניקיון בזמן קבוע שמתאים לכם- חברת ניקיון לבתים תוכל לשלוח לכם בדרך כלל את העובדים בזמן שאתם תבחרו, ולא תיקלעו למקרה שהעוזרת חולה ולא יכולה להגיע, ולכן הבית נשאר מלוכלך, כי חברת הניקיון היא זו שתדאג לעובד חילופי.

ניקיון יסודי כמו שאתם אוהבים- חברת ניקיון מעסיקה בדרך כלל עובדים שיודעים לעשות את העבודה כראוי ביסודיות ובלי להתעצל, הם לא 'ימרחו' לכם עבודה, אלא יבצעו אותה ביסודיות ובמקצועיות ויעשו את הניקיון לפי ההזמנה שלכם.

עובדים בעלי ניסיון- חברה טובה תשלח לכם עובדים בעלי ניסיון עם ידע נרחב בתחום הניקיון, הם ידעו להתאים חומרי ניקוי לכל פריט ולכל כתם, הם יודעים איך להבריק ברזים ומה טוב לכלים הסניטריים, איך להסיר כתמי חלודה מהרצפה ובאיזה סוג ריצוף אפשר למרוח וקס.

אוזן קשבת- כאשר אתם מעסיקים חברת ניקיון יש לכם אל מי לפנות כאשר אינכם מרוצים או שיש לכם תלונות על עובד מסוים, החברה היא זו שתטפל בזה ואתם תחסכו לכם את אי הנעימות הכרוכה בפנייה אישית ובפיטורים של עובד.

העולה מכל האמור שאנשים שרוצים בית נקי באמת ולדעת שהם שילמו על עבודה איכותית בלי זיופים, יבחרו בחברת ניקיון טובה שתדאג לכל מה שצריך הן מבחינה פרוצדורלית והן מהצד הטכני, ולהם יישאר רק ליהנות מניחוחות הניקיון ומהבית הנוצץ.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע