chiddush logo

הציליוזציה הזו

נכתב על ידי טל סייג, 25/12/2023

 

"וקרניים לה עשר", ז', ז':


1). איחוד אירופה 2). איחוד הליגה הערבית 3). הברית הרוסית 4). ארצות הברית 5). הברית האטלנטית הצפונית 6). ברית נאט"ו 8). המזרח הרחוק 9). העולם השלישי 10). ישראל.



"וארכה בחיין יהיבת להון", ז', י"ב:


התרבות הנאורה המודרנית היא עדיין מאוד לא מצפונית ומוסרית ואנושית וקורים בה רגע רגע עצום המעלל דברים אכזריים חסרי דעת ולא אנושיים ומיפלצתיים אך לא כמו רומי העתיקה כי הישתפרנו מאוד מאז על כן לא כמשפט תרבות רומי העתיקה משפט התרבות המודרנית הזו אצל עתיק ויהיה לה תוחלת ממושכת יותר אך גם סופה לכלות בסוף בקץ המיועד לה.


כי ישו ומוחמד היו לרועץ להם עם נבואות השקר שלהם והשיתוף, - ועם האותיות עולה בגימטרייה 429, ט"ל * 11 כי מותפס האלוקות שבהם הוא ממסאבותא סיטרא אחרא פתיל חיות דטומאה שבכתר עליון אך שם ט"ל שם השכינה כנסת ישראל הכלליי ממתק את זה לכן הוא מאפשר ארכה לחורבנת ותוחלת לקיומם.


ובחיבור אמונת המזרח הרחוק שיווה ובודהה והאותיות והתיבות והכולל עולה 857 כפול 7 5999 הוא סוף האלף השישי אך לא שתואבד העולם בסוף הזה אלה שעד אז משתכללת הציליויזאציה הזו את רוב השיכלולים המעשיים ואחרי כן הגוד (מערב) והאלה (ערב) עד 6542 נותנים להם ארכה ואז היא מתחילה לשקוע שהוא אהיה * אליעזר עבד אברהם.


האלה והגוד וישו ומוחמד ושיווה ובודהה וההינדואיזים זַן זֵן יַן יֵן קרמה קסטה, והמעל ומעבר ויותר ובימאוד ובימיוחד מעל השיווה ובודהה וההינדואיזים זַן זֵן יַן יֵן קרמה קסטה, וכול שאר אלילויות העולם השלישי והכ"ל שהם חושבים שמעליהם האלקה דאלקייה, - ואלוקי ישראל שמשום שחוקיו מרובים וחמורים יותר וצדיקים וקדושים וחסידים ותלמידי חכמים יותר מהם, - תועלתו לקודמים לפניו והגבוהים ממנו מועטה.



"פוסחים על שני הסעיפים", י"ח, כ"א:


סעיפים שנאתי ותורתך אהבתי לכן עד שלא יפסחו על כול שלושת הסעיפים והיא תהייה חזקה לא תבוא הגאולה והיא יחוד השם, עבודה זרה וכפירה אפיקורסות אתאיזים ואז מלמדים הסימן הג' בהרחבה דבר מתוך דבר תפסים היקשים קישוריות ובאה הגאולה גם לשיטת אליהו הנביא זכור לטוב.


כי הסעיף הראשון הוא הלא תרצח לא תנאף ולא תגנוב והסעיף השני הוא האלוקים האחרים הידוע שכשאברהם חושב גימטרייה חושב 316 ומתחסר אלוקים כשיצחק הוא בחינת אלוקים 316 וא"ת ב"ש יעקב שמדז לכן נהייה 3^3 שלושת השיתופים שלהם האב הבן ורוח הקודש בחזקת שלושת האבות ויוצא ז"ך לכן לפני שהשמש והירח היגיעו לריתחא דאורייתא מסויימת פילפולא חריפתא היה 25 בדצמבר למיניינם עיניין כ"ה כסלו חנוכה אותו עיניין ואז מדליקים נר חנוכה בכ"ה בדצמבר לשרטוטיהם וניצלים מקללת 400 בוטיטין דנורא ופולסא דנורא של יהושוע בן פרחיה על הותת בן יבניאל ומירים הכובסת.


ודע שכבר בידנו 323 בוטיטין ולפעמים עד הבוטיט הפולסא דנורא ה337 אחרי הפרוטסטנטיות רפורמיות הרנסס ואביב העמים והמהפכה התעשיתית השלישית לכן כבר אין עיניין לומר ולכתוב 25.12 כי הוא בעצם 12*25=300 ו3^300*7*13*773 הוא ירידת הק"א לעולם והוא עיניין קבלה מעשית אמת אמיתי האמיתות וחצי וקצת אמת והוא קדושה צדיקות טהרה חסידות תלמידות חכמות יקר וטהור מאוד ובימיוחד וביותר ומעל ומעבר ולכן כי במקום הכי טעים יש את התולעים הכי רעות פעם היה זה קליפה רעה מאוד מסאבותא וסיטרא אחרא אך היום אחרי הבוטיט ה337 שאול המלך כבר מיגר את כול שאריות העמלק והנג"ע רע מכך והתתקע"ד והסמא"ל פלונית מלך המזיקים שמחזאי עז"א ועזא"ל שדתות מזיקים ומלאכי חבלה קליפין דספירן דמסאבותא מלאכים דמסאבותא מרכבת הטומאה ופתילי חיות דטומאה שבכך.


והוא מתחיל להאיר ביציאת חכמים לאלף ה7000 לשיטת ה1239 שהיה בהתשס"א ואחר כך בהתשפ"ד הוא לחלוקת האלף ל24 שעות 35 דקים אחרי השקיעה יציאת חכמים ואין עיניין בכך יותר בסיטרא אחרא המסאבותא והוא נותר לחול מוחלט.


כי מלך בני אל חי נותן חנינה לבן אל חי הזה והוא מקומם ממפלתו הותת בן יבניאל ומירים הכובסת שתאריך לידתו ופטירתו הותר לפרסום כ"ה כסלו ג' אלפים תר"צ – כ"ה כסלו ג' אלפים תש"ס נר ראשון של חנוכה וניתן להדליק כבר נר לזיכרו במיניינינו ובמיניינם.


כי גם הותת וגם מוחמד היו שני בני אל חי קטנים מאוד שהקימו את דתות הנצרות והאסלם רק שנכוו מגחלתן של חכמים שהעידו בהם שהם שיתוף ונביא שקר ובאמת אין מה להאמין באיש ההוא כאלוק רק עיניינו הוא חוכמה של בן אל חי שנועדה לחוכמה בגויים תאמין לצדיקי וחסידי וצדיקות וחסידות בני נוח היפתים ומוחמד אין לנו להאמין בנבואות השקר שלו אך הוא תמצית חוכמה בגויים של ישמעאל ומרבה עצה מרבה תושייה חוץ לעיניין הנביאות שקר והעבודה הזרה שלהם כי גם מוחמד לפעמים הוא העבודה הזרה של הרציחה והגניבה והותת של הבגידה והרציחה ולכן נכוו מגחלתן של חכמים שאסרו קריאת ולימוד תורותיהם בחרם וקונם ואיסר והפלאה ונדר ונזירות והפצת תורותיהם שיש בהם בוגדנות רציחה הריגה שפיכות דמים, - נאיפה זנות פריצות זימה הוללות הפקרות ערוות אסורות עריות אסורות ביאות אסורות המביאות לנפילה בנידה שפופרות דאיסור ממזרות בני תמורה וגנבה ליסטות עושק קפיצת יד תשומת יד קמצנות, תאוות בצע וממון, - שדידה חמס גזל, איבה רעה נוכראה לישראל מסיטרא דנג"ע ר"ע וסמא"ל ומלך המזיקים ושמחזא"י עז"א ועזא"ל ופלוניתות ושדתןת, - ופתיל חיות דטומאה, ולשון הרע שם רע דלטורי ודיבה פה של ג'ורה ופצצות סירחון שמוצים ושטיקים וכיוצא בהם עד שלבסוף נעשים שוויץ ושחץ וכופרים אפיקורסים ואתאיסטים עם סוליפסיזם מאגלומני אנרכיסטי אנשים לא מהוגנים ולא אנושיים לא מוסריים מפלצות אדם אכזריים אזרחים לא שומרי חוק פושעים ואאוט לורים משונים כת המשונה לא מהישוב.


להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע