chiddush logo

חופשה בחו"ל

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 27/11/2023

חופשה

כל אדם שמתאם חופשה בחו"ל נעדר כמה ימים מהארץ. לעיתים מדובר בסוף שבוע ולעיתים בחופשה ארוכה יותר של שבוע, שבועיים, חודש וכו'. עבור שומרי המסורת תיאום הטיסה והזמנת חדר בבית מלון הופכת לנושא מעט מורכב יותר כיוון שהם מעוניינים לשהות רק במלונות שיש בהם מטבחים וחדרי אוכל כשרים. לכן לפני סגירת כרטיסי הטיסה עליהם לוודא שביעד זה יש בתי מלון שביצעו הכשרה של המטבח לנושא הכשרות ואם זה קיים הרי שאפשר להזמין את החופשה הרצויה.

בחשיבה על חופשה יש ישראלים רבים שמעוניינים להגיע ליעד שכולם מספרים שהוא מופלא ואילו הם עדיין לא ביקרו בו כמו לדוגמה ניו יורק או אמסטרדם. לעומת זאת יש אחרים שביקרו כבר ביעדים רבים בעולם אך יש כמה מקומות שהם אהבו במיוחד ולכן הם מעוניינים לטוס אליהם שוב. זאת כדי לחוות חוויה מעצימה של טיולים במיקומים המוכרים או לשלב זאת גם עם מיקומים חדשים במדינה זו. העובדה שיש מלונות כשרים בחו"ל שערוכים להכין ולהגיש מאכלים כשרים לאחר ביקורת של הרב המקומי, פותרת להם בעיה ומעניקה להם שקט נפשי לכל אורכה של החופשה.

תכנון של חופשה מעבר לים

תיאום של חופשה מתבצע על פי ההתאמה המיטבית של הנוסעים ושל התאריכים הרלוונטיים. לעיתים מדובר בנופש זוגי ליעד קרוב, כמה ימים של שקט מההמולה של העבודה והילדים. בני זוג רבים צריכים פסק זמן זה כדי לצבור כוחות להמשך הדרך.

לעיתים זוהי חופשה משפחתית עם הילדים ליעדים קרובים או רחוקים שיש בהם אטרקציות תיירותיות שמתאימות לגילם של הילדים. כמו לדוגמה פארקים יפהפיים באירופה, לונה פארקים ענקיים כמו יורו דיסני בפריז או דיסני וורלד בארצות הברית. בכל אחד מהמקרים האלו יש לבצע תכנון מדויק הכולל את זמני ההמראה הנוחים, זמן השהייה, אירוח במלונות כשרים ומועד הנחיתה הנוח ביותר על פי לוח הטיסות.

היעד הבא של החופשה בחו"ל

דובאי היא יעד תיירותי מוביל מאז כינון יחסי השלום עם ישראל. זו הסיבה שישראלים רבים תיאמו חופשה בה ונהנו מאד מהטיולים האלו לאור האטרקציות יוצאות הדופן. אפשר לשלב טיולים למקומות קסומים, לקניונים העצומים, למדבר הגדול ולאין ספור מקומות נוספים. היתרון הוא שבבתי מלון מסוימים יש אוכל כשר ולכן לכל ישראלי יש הן שקט נפשי לגבי המזון והן הנאה כפולה.

טיולים ברחבי אירופה

אחת האופציות המובילות של חופשה בחו"ל היא יבשת אירופה וזאת לאור המרחק הגיאוגרפי הקצר יחסית והטיסות הרבות שממריאות בכל יום לשלל יעדים באירופה. יש אפשרות לטוס ליעד מסוים כמו לדוגמה לונדון או אמסטרדם, או לחלופין לתאם חופשה שכוללת כמה מדינות שסמוכות זו לזו כמו אנגליה וצרפת, הולנד ובלגיה ועוד.

הישראלים מבצעים מחקר לפני הנסיעה וכך הם יודעים באופן מדויק היכן הם יהיו בכל אחד מהימים ומהן האטרקציות שכל בני המשפחה או החברים מעוניינים לראות יחד.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע