chiddush logo

איך משיגים סוכה בקלות כולל קישוטים?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 27/12/2022

 כמדי כל חודש תשרי בשנה, ישראלים מחפשים בהמוניהם סוכה שניתן לשכור או לרכוש. בעוד כי רבים בוחרים לרכוש סוכה, אלו לרוב יעדיפו לרכוש גם קישוטים לסוכה כדי להשאיר אותה דלוקה במשך שאר ימות השנה. מרגיש לכם פרויקט? ממש לא, המשיכו לקרוא.

ישנם כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני רכישת סוכה כולל התקנה וקישוטים, למשל, הנושא של רכישה מול השכרת סוכה. במילים פשוטות, השכרת סוכה נועדה עבור מי שמעוניינים להשתמש בסוכה באופן נקודתי בלבד. מאידך, רכישת סוכה כולל קישוטים היא אופציה ששמורה למי שרוצים להפיק את המיטב מהמסורת שלנו במשך כל השנה. אם החלטתם להזמין סוכה עד הבית במשלוח, המידע הבא עבורכם.

להזמין סוכה עד הבית במשלוח כולל התקנה וקישוטים

רגע לפני שמחליטים להזמין סוכה עד הבית במשלוח וכולל התקנה, כדאי כמובן לקחת את המידות הנכונות של הסוכה. אם אינכם בטוחים בסוג וגודל הסוכה או במידותיה, תוכו תמיד להתייעץ עם צוות המומחים של פורטל איי סוכות (isukot) אשר עובד בשיתוף עם חברת סוכות תשרי.

לאחר שלוקחים את המידות המדויקות, אפשר לבחור בין סוכות במבוק, סוכות מתקפלות, סוכה טלסקופית, סוכות הכוללות יריעות בד או כותנה, יריעות עם חלונות ודלתות כניסה לסוכה ועוד. לאחר מכן ניתן לבחור קישוטים כמו נורות LED, אביזרי סוכות ודקורציה של תלייה לסוכה ועוד.

השגת הסוכה עצמה כולל מחיר

אם בשנים עברו רכישת סוכה היה תהליך ארוך ומייגע, בימינו אתם מוצאים את כל הפתרונות שלכם באינטרנט. “אלוהי” הגוגל מאפשרים לכם להזמין סוכה עד הבית במשלוח כולל קישוטים והתקנה, וזאת בכמה קליקים בודדים. עם זאת, הקלות הזאת שברכישת סוכה הובילה גם לתחרותיות אדירה בשוק, ככה שחשוב למצוא נותני שירותים וספקים שניתן לסמוך עליהם.

אתם תרצו שתהיה זו סוכה כשרה למהדרין וכזאת שלא תתעופף ברוח הראשונה, או חלילה תקרוס כאשר ילדים יחליטו להשתובב בסוכה. וכאן פורטל isukot נכנס לתמונה, האתר שמחבר בין האנשים לבין המתקינים וחברת התקנת הסוכות, סוכות תשרי.

מחיר הזמנת סוכה במשלוח הביתה ומחירי קישוטים

בעוד כי חלק מהסוכות עשויות לעלות בין 350 ₪ ל-550 ₪ בממוצע, מחירי סוכות אחרות יכולים לנוע בין 650 ₪ ל-1,500 ₪ ומעלה. הטווח העליון של רף המחירים הזה בדרך כלל יהיה שמור לסוכות מסוג טלסקופי, קרי סוכות מתקפלות ומתכווננות.

וכמובן שאי אפשר להזמין סוכה במשלוח עד הבית מבלי לקשט אותה, אז כדאי שתדעו שניתן לקשט סוכות החל משקלים בודדים בלבד. אם תרצו להשקיע, תוכלו לרכוש נורות LED וכל מיני אביזרים לסוכה שניתן לתלות אותם, מה שייתן אווירה SUPER חגיגית. ואם אתם צריכים סיוע נוסף בבחירת הסוכה, פורטל איי סוכות (isukot) מזמין אתכם להרים טלפון לשירות הלקוחות ולקבל את כל הפרטים הנדרשים לכם.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע