chiddush logo

מכירים את השלט: "דרושים סטודנטים"?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 17/11/2022

 אחת מהמודעות הנפוצות יותר, דרושים סטודנטים לעבודה מהבית או לעבודה במשמרות לרוב מצביעה על עבודה פשוטה יחסית, אדמיניסטרטיבית או בתחום שירות הלקוחות. מכיוון שהעבודות הללו אינן מורכבות עד מאוד, הרי שגם לא משלמים עבורן סכומי עתק. אבל יש להן, לאותן המשרות, יתרונות אחרים, וחלקם נפרט עבורכם.

ככל הנראה היתרון המשמעותי ביותר הוא כמובן העובדה שלא צריך תואר אקדמי או ידע קודם בשביל להתקבל למרבית העבודות הללו, ואפילו בכדי להצטיין בהן. כל מה שצריך זה מוטיבציה גבוהה, ונטיות מסוימות שמאפיינות אתכם. למשל, תוכלו כסטודנטים לעבוד במענה טלפוני, ובכדי להצטיין בכך יש צורך ברצון לתת שירות ולעזור לאנשים, שהרי מי שתשוחחו איתו במהלך המשמרת שלכם יהיה אנשים שצריכים את עזרתכם. אם יש לכם אוריינות דיגיטלית גבוהה, הרי שמשרות טכניות הדורשות עבודה עם תוכנות שונות כמו ניהול מסדי נתונים וכיו"ב יאפשרו לכם להצטיין גם בלי תארים אקדמאים ולימודים גבוהים, שכן ההצטיינות נשענת על הנטיות הטבעיות שלכם.

דוגמאות למשרות סטודנטים

יש עבודות רבות להן דרושים סטודנטים, וטוב שכך – שכן בישראל כמעט כולם נהיים סטודנטים בשלב זה אחר בחיים. הנה כמה דוגמאות לעבודות שיתנו לכם השראה על איזה משרות מחכות לכם שם בשוק במהלך תקופת הלימודים האקדמאים (ולעיתים גם לפניה או לאחריה):

         ·            עבודה במעבדה – מתאים כמובן לסטודנטים לכימיה, מאפשר מפגש עם המקצוע הרבה לפני שנהייתם מומחים בתחומכם, מה שאומר שתתחילו להתפרנס מהתחום, לצבור ניסיון, לייצר קשרים, וגם להבין מוקדם מאוד בקריירה שלכם האם עבודת מעבדה זה מה שאתם רוצים לעשות "כשתהיו גדולים"

         ·            מטייב נתונים – עבודה בבנק גדול, למשרות אדמיניסטרציה שונות כשהדרישה היא לתעודת בגרות בלבד, ואם אתם מחפשים משרות סטודנטים, אז בוודאי שיש לכם תעודת בגרות, מה שאומר שסף הקבלה הראשוני כבר בכיס שלכם, וכל מה שנותר הוא לעבור ראיון ולראות שהעבודה והתנאים מתאימים לכם. להיכנס לעבוד בבנק, אפילו במשרה בסיסית, זה מהלך נבון, שיכול להוביל אתכם, דרך הגדלת ראש והצטיינות, לטפס בסולם המשרות, ובבנקים האופק רחב ומציע משכורות גבוהות ומפתות

         ·            ביצוע בקרת איכות – כתיבת נהלים, ניהול מדדים, קריאת שרטוטים, ועם הזמן למידה של תחום מרתק ומבוקש, אם תיכנסו לעבודת בקרת איכות תוכלו לייצר קשרים ולצבור ניסיון וידע אמיתי ופרקטי למקצוע שתמיד יש בו ביקוש. אולי זה יתאים גם ללימודים שאתם עוסקים בהם, שכן בהרבה מאוד תחומים יש צורך בבקרת איכות, מה שייתן לכם יתרון משמעותי על שאר הסטודנטים במרוץ למשרה המושלמת

         ·            בקרי חדר עסקאות – מתאים במיוחד לסטודנטים בתחומים הפיננסיים השונים, מה שיאפשר לכם להתפרנס במקצוע הקרוב ללבכם ולתחום הלימודים שלכם, ולהתמקצע בו כבר במהלך תקופת הלימודים

היתרונות השונים של עבודות לסטודנטים

היתרון המשמעותי ביותר הוא כמובן העובדה שכמעט כל אחד יכול להתאים לתפקידים הללו, ואתם לא צריכים להגיע עם ידע רב, תארים אקדמאים וקורות חיים יוצאי דופן. אתם רק צריכים להראות נכונות, רצון ומוטיבציה, ולעבור ראיון. היתרונות הנוספים כוללים, בין היתר, את ההתאמה לעבודה במשמרות, מה שמאפשר לכם לסדר את השבוע בהתאם ללימודים שלכם, ולא להפסיד שיעורים.

חלק מהעבודות הללו מאפשרות לכם גמישות מאוד גבוהה בשעות, ואף התאמה לשעות הלילה למשל, מה שמאפשר לכם לא לפספס ולו שעה אחת של לימודים. חלקן כל כך לא תובעניות, עד כי תוכלו לשבת לעשות שיעורים או עבודות תוך כדי, או להתכונן למבחן הקרוב.

הזדמנות נוספת עליה קצת דיברנו כבר, היא העובדה שאתם יכולים, עם קצת מזל, למצוא עבודת סטודנטים בתחום אותו אתם לומדים או מתכוונים ללמוד, כך להתחיל להתמקצע בתחום שלכם עוד לפני שסיימתם את הלימודים, ואף לקבל השראה לחיים שלכם בעתיד, כיצד תיראה הקריירה שלכם.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע