chiddush logo

פרשת וארא באו הדור הזה

נכתב על ידי טל סייג, 7/1/2014

בשלח:

 

כול עניין פרעה וצבאו שרדף אחרי ישראל ועמלק שהלשין על ישראל לפרעה הם נשמות תתקע"ד שפרחו מאדם הראשון כאשר עסק בלהתנקות מזוהמת הנחש ורע שבעץ הדעת טוב ורע 130 שנה עד שהוליד את שת בנו ממשיכו, והנשמות האלו כגימטרייה תתקע"ד 974 עוסקות במלכות דדעת ודעת דמלכות, שגימטרייה שלהם 974, ומשום שכול התורה היא טוב קדוש ברוך יש גם תתקע"ד דקדושה לכן יוסף בהא לכם זרע ומשה בהעם אשר העלתה לא התנגדו ולקחו בחשבון גם את הערב רב, לא כמו גנון שכשניסה לצאת ממצריים לא לקח בחשבון את הערב רב ולכן הסתבך בבקעת דורה.

 

ותפקיד התתקע"ד דקדושה הוא להכין את העורפים של עם ישראל כשם שהעורף בגוף האדם שומר על 5 צינורות חיוניים מאוד באדם בין הראש לגוף קנה וושט ועורק דם מהלב למוח ומהמוח ללב ועמוד השדרה, כך נשמות תתקע"ד עוסקות בלהכין עורפים תשתיתיים, כלכליים, צבאיים, פוליטיים ותקשורתיים.

 

כי משורש דעת דמלכות כשם שנשמות התתקע"ד עוסקות בדבר כך אנחנו עם ישראל מוצגים בעיני הגויים, - והקדושה של תתקע"ד דקדושה היא לא קדושה מעולה אלה בסיסית ביותר בריבדי הגוף נפש רוח בלבד שיש להם הכרה כללית בערכי קדושה רק עד מדרגת רוח שבעולם היצירה ולא לבריאה ששם מקננות פרטי ההלכות ולכן אינם שומרים פרטי הלכות אלה את רוח הישראליות והיהדות הכלליים בחיי היום יום, כי גופם הוא גוף של בר ישראל בן לאימא יהודייה ולכן נימול ומתחתן כדת משה וישראל והנפש עושה לפעמים עבודה שבנפש לשם שמיים והרוח מקבלת טפטופים קטנים של הארות מהנשמה של הישראל.

 

ובאמת כול עוד יהודי לא מקבל על עצמו פרטי דקדוקים של נשמת ישראל אין בגללם קטרוג על עם ישראל, והם לא מעכבים שום גאולה ואדרבה מסייעים בדברים מסויימים כמו שהסברתי.

 

לכן אין סיבה בעולמנו בדורנו לקרע כל כך חמור בין דתיים לחילונים כי בשורש כולנו מסייעים זה לזה בכול מיני אופנים, השם יזכנו לאהבה ואחדות ישראל לכל יהודי 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע