chiddush logo

טיפים לשמירה על קור רוח בבית עם איטום גגות

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 21/9/2022

להלן טיפים לאיטום גגות לבעלי בתים בישראל, לפני שתבחרו חברת איטום גגות  יש לוודא שיש תעודת אוטם מאושר וכן היתר לעבודה בגובה וגם את הפרטים הבאים:

        קבלן איטום גגות צריך גם רישיון וגם תעודת מכון התקנים.
בעל רישיון לעבוד בגובה. ודא שיש לך ביטוח כי אם לא, אתה עלול לעמוד בפני תביעה משפטית.

        ודא שהערבות שאתה מקבל עומדת בתקן הישראלי כפי שמצוין בספר הכחול.

        מומלץ להימנע מתיקוני איטום נקודתיים ולבקש איטום מלא מאותו קבלן במקום להעסיק קבלן איטום אחר כי פעולה זו תפר את אחריותכם.

        ודא שהצעת המחיר מכילה את כל המידע, לרבות גודל שטח האיטום, החומרים בהם נעשה שימוש והעלויות המדויקות לפני מע"מ.

        איטום גגות הוא דרך מצוינת להגן על הבית שלך מפני פגעי מזג האוויר. זה גם יכול לעזור לך לחסוך בחשבונות החשמל שלך. השיטה הכי מוצלחת לאטום גג שנוזל היא עם יריעות ביטומניות.

        שיטה זו תספק את ההגנה הטובה ביותר ותחזיק מעמד לאורך זמן ממושך.

        היתרון בשיטה זו היא שלא צריך לדאוג לגבי דליפות. איטום גגות באמצעות יריעת איטום ביטומנית היא בחירה מצוינת עבור רוב הבתים בישראל.

        האיטום בשיטה זו לא רק מציע הגנה מפני פגעי מזג האוויר אלא גם חיסכון אנרגטי עצום שיבוא לידי ביטוי בחשבון החשמל שלך, מהסיבה שהוא מקטין את איבוד החום והקור (בהתאמה) דרך גג הבית שלך.

        הדרך הטובה ביותר לאטום גג דולף היא באמצעות יריעות ביטומניות, שכן הן מספקות את ההגנה הטובה ביותר ועמידה הדרך הטובה ביותר לאטום גג היא שימוש ביריעות ביטומניות. הם עמידים, עמידים למים, מותקנים בקלות ומספקים את ההגנה הטובה ביותר לגג.

למה איטום גגות חשוב ומדוע כדאי לדאוג עם הגג אינו אטום?

חומרי איטום גגות הם חלק מכריע בשמירה על גג תקין ובטוח. חומרי איטום גגות הם חומרי איטום המשמשים להגנה על הגג מפני נזקי מים. הם יכולים לשמש לכיסוי גגות דולפים, להגן מפני נזקי רעפים ולמנוע עובש מלצמוח על הגג שלך לחסוך באנרגיה ועוד. חומרי איטום גגות מגיעים בצורות רבות ושונות כמו יריעות ביטומניות, נייר זפת, ציפויים אלסטומרים, ממברנות גמישות ועוד.

 

מוצרי איטום מותקנים בדרך כלל על ידי גגן או קבלן מקצועי על מנת להבטיח יישום נכון ומניעת נזילות לכל חיי הגג. יריעות ביטומניות, הנקראות גם רעפי אספלט, הן צורה נפוצה של איטום גגות. יש להם מרקם מחוספס וניתן להתקין אותם על רוב סוגי הגגות. הסדינים מיושמים בדרך כלל על תשתית  קיימת  בגגות על ידי גגן. בנוסף להיותן עמיד למים, יריעות ביטומניות מסייעות בבידוד והגנה מפני שריפות. פלסטר, סיליקון ומוצרים אנטי פטרייתיים אחרים מיושמים בצורה הטובה ביותר על ידי גגן או קבלן מקצועי על מנת למנוע נזקי עובש כשהם עדיין רטובים.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע