chiddush logo

חתונה הפוכה

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 14/9/2022

החלטתם להתחתן בשעה טובה, ומתחילים לתכנן את האירוע המרגש? חתונה היא האירוע החשוב ביותר בדרכם המשותפת של בני הזוג, אירוע שמניח את אבן הפינה לבנייתו של בית חדש בישראל ומתווה את הדרך להקמתה של משפחה למופת. טקס החופה הוא מעמד מכונן ומרגש, והוא הדבר שכולם מחכים לו – האורחים, בני השפחה הנרגשים וכמובן הזוג הצעיר. אם תיזכרו בכל החתונות שהשתתפתם בהם, תתקשו בדרך כלל למצוא אחת שהייתה חווייתית, מיוחדת, מעוררת השראה ובלתי נשכחת. ואם תנסו לחשוב למה קשה לכם לשלוף מזיכרונכם אירוע חתונה אחד שדיבר אליכם, ריגש והפליא אתכם ונתן לכם השראה, לא תתקשו למצוא תשובה. והתשובה היא (איך לא?)  – השטנץ.

האם שמתם לב שכל החתונות נראות אותו דבר? שהדפוס כמעט תמיד חוזר על עצמו? שכולם יודעים מה הולך לקרות בעוד חמש, עשר וחמש־עשרה דקות? ואולי בשל כך אתם לא יכולים להיזכר בחתונה אחת שהטביעה בכם חותם, שהותירה בכם רושם, שחשבתם עליה במשך זמן רב? ידעתם שיש דרך אחרת? ידעתם שאפשר לתכנן, להפיק ולערוך אירוע חתונה ייחודי, מקורי, רב־רושם ומרגש? את אירועי החתונה המקוריים והמרגשים ביותר מכנים היום 'חתונה הפוכה', והינה כל מה שאתם צריכים לדעת עליה.

מהי חתונה הפוכה?

חתונה הפוכה היא המילה האחרונה בעולם החתונות. צוותי ההפקה של כל האולמות וגני האירועים המובילים כבר יודעים שאי אפשר יותר לחזור על אותו דפוס מעייף של קבלת פנים, חופה, ארוחה ומסיבת ריקודים, והזוגות הצעירים של היום מחפשים חידוש, מקוריות ויצירתיות. חתונה הפוכה במרפסת אירועים, למשל, תאפשר לכם לקבוע את סדר האירוע ולהחליט מתי לערוך את החופה ומתי להגיש את הארוחה. וזוהי למעשה מהותה של החתונה ההפוכה. אתם יכולים להגיש את הארוחה המרכזית מייד לאחר קבלת הפנים. ולאחר שכולם כבר שבעים, נינוחים ומדושני עונג, להזמין אותם להשתתף במעמד החופה המיוחד והמרגש ולהשתתף בשמחתכם. האורחים יהיו רגועים ויוכלו להיות שם בשבילכם בלב שלם, בנחת ובשלווה. טקס חופה בסיום הארוחה נשמע פתאום כמו הדבר ההגיוני ביותר שיש, נכון? אז למה שלא תחשבו על חתונה הפוכה משלכם?

להדהים את האורחים בחתונה מקורית

מי מאיתנו לא רוצה לערוך אירוע חתונה בלתי נשכח, מעורר השתאות והשראה, אירוע שכולם ידברו עליו זמן רב? חתונה הפוכה היא דרך מצוינת להדהים את האורחים ולאפשר להם לשמוח שמחה מלאה בשמחתכם. חתונה הפוכה מתחשבת קודם כל באורחים, בנוחות ובהנאה שלהם. מי מאיתנו לא מגיע לאירועים רעב ורק מחכה לרגע שבו יגישו את הארוחה? חתונה הפוכה היא הזדמנות מצוינת להשביע את הרעב קודם ולהשתתף בשמחה האמיתית אחר כך. ואיזו שמחה זאת תהיה!

לתת כבוד לטקס החופה

טקס החופה הוא שיאו של אירוע החתונה. צריך להקצות לו זמן מיוחד, ולתת לו הכבוד המתאים. חתונה הפוכה מאפשרת לאורחים, לבני המשפחה ולזוג הצעיר לערוך טקס חופה בניחותא, כשההתרגשות בשיאה, וכולם כבר לא יכולים לחכות. לאחר קבלת הפנים והארוחה המרכזית, מגיע הרגע שכולם מחכים לו – רגע החופה – הרגע שבו הזוג הצעיר מביט אל עבר עתידו וצועד אליו. רוצים להתחיל לצעוד אל העתיד ברגל ימין? התחילו באירוע חתונה הפוכה. ושיהיה במזל טוב!

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע