chiddush logo

למי לפנות אם יש לי פריצת דיסק צווארי?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 13/9/2022

רוב הרופאים ממליצים להתאמן וכמה שיותר, אך מה שלא מדברים עליו זה פציעות הספורט הרבות שיש בישראל. כל פציעה כזאת היא רבת משמעות והיא יכולה פשוט לשתק בן אדם ולמנוע ממנו לעבוד ולפגוע קשות באיכות החיים שלו. אחת הפציעות החמורות ביותר שיכולות להיות זו פריצת דיסק צווארי. פריצת דיסק בצוואר היא מאוד כואבת ונשאלת השאלה מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בפציעה כזאת?

אם כן יותר ויותר אנשים מבינים כי הדמות הטובה ביותר לטפל בפציעה זו היא כירופרקט. לכירופרקט יש ידע עצום בכל הקשור אל פריצות דיסק ויש לו את היכולות הגבוהה ביותר לטפל בבעיה זו וזוהי עובדה שאין עליה עוררין או מחלוקת בין אנשי המקצוע ולכן כה כדאי לפנות לכירופרקט ולא לאדם אחר.

האם אני צריך ניתוח עקב פריצת דיסק בצוואר?

נשאלת שאלה נוספת והיא האם כדאי לי לעבור ניתוח אם יש לי פריצת דיסק צווארי? אם כן אם יש לכם פריצת דיסק בצוואר המוצא האחרון שלכם צריך להיות ניתוח. קודם כל יש לציין כי פעמים רבות ניתוח לא פותר בהכרח את הבעיה ובמקרים מסוימים הוא אף יכול להחריף אותה.

לא רק זאת אלא שמניתוח אתה אף פעם לא יודע איך תצא מכיוון שיכולים להשתבש בו דברים רבים. לכן אם אתם הולכים לרופא עקב פריצה בצוואר והדבר הראשון שהוא מציע לכם זה ניתוח אתם צריכים לשאול את עצמכם האם הרופא הזה הוא אחראי והאם אפשר לסמוך על ההמלצות שלו או שמא עדיף לכם למצוא פתרון יותר טוב ויותר הגיוני.

האם פיזיותרפיה יכולה לסייע לי אם יש לי פריצת דיסק צווארי?

עוד שאלה שרבים רוצים לדעת היא האם כדאי לי לעשות פיזיותרפיה עקב פריצת דיסק צווארי? אם כן אתם בהחלט יכולים לעשות פיזיותרפיה עקב פריצת דיסק בצוואר אך שימו לב, הפיזיותרפיה צריכה לבוא ליד הכירופרקט ולא במקומו.

לא רק זאת אלא שכדאי שהכירופרקט והפיזיותרפיסט יעבדו בשיתוף פעולה ויהיו בקשר זה עם זה. עליכם להבין שאם אתם צריכים לבחור בין פיזיותרפיה ובין כירופרקטיקה הכירופרקטיקה עדיפה מפני שהיא יכולה לסייע לכם הרבה יותר עם פריצת הדיסק. לכן אל תוותרו לעולם על הכירופרקטיקה ודעו כי יש לה השפעה עצומה על הבעיה שלכם ועל פריצת הדיסק.

האם כדאי לי לפנות לכירופרקט בחו"ל עקב פריצת דיסק בצוואר?

עולה השאלה האם עקב פריצת דיסק צווארי כדאי לנו לפנות אל הכירופרקט בחו"ל? אם כן אם יש לכם פריצת דיסק בצוואר עדיף לכם לפנות אל כירופרקט בארץ מכיוון שהוא גם יותר מקצועי וגם יותר זול מאשר בעל מקצוע בחו"ל. בחו"ל אין מי שמפקח על הכירופרקט ולכן לא כדאי לסמוך על היכולות שלו ועדיף בהרבה לפנות אל ישראלי.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע