chiddush logo

למי מתאים לעבור טיפולי הקפאת שומן?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 27/1/2021

יפולי הקפאת שומן הם הדבר האחרון בכל מה שקשור לחידושים בעולם האסתטיקה. היום ניתן לראות יותר ויותר אנשים וגם אנשים מפורסמים כמו דוגמניות, כוכבי קולנוע ועוד, עוברים סדרה של טיפולי הקפאת שומן. הסיבה לכך היא שבניגוד לטיפול שאיבת שומן, הקפאת שומן נועדה גם לאנשים שמעוניינים לפסל ולחטב אזורים שונים בגוף באמצעות היפטרות מעודפי שומן, אפילו שהם מרוצים באופן כללי ממשקל הגוף שלהם. הטרנד החדש שמגיע אלינו היישר מארצות הברית כבר כבש את רוב האוכלוסייה בארץ בקרב אנשים שמחפשים פתרונות פשוטים ללא כאבים, ועם תוצאות ללא צלקות.

 

מה היא הקפאת שומן?

הקפאת שומן היא תהליך שמתבסס על העובדה שתאי השומן מגיבים בעוצמה לשינויי טמפרטורה כמו קור ומתפרקים באמצעותם. הטיפול עצמו מתבצע באמצעות הצמדת זרועות המכשיר לאזור הטיפול, המכשיר מבצע פעולת יניקה עם טמפרטורות קור שונות ומפרק את תאי השומן באזור. תאי השומן שיתפרקו יצאו מהגוף בדרך פיזיולוגית טבעית בתהליך שנעזר במערכת כלי הלימפה. עצם העובדה שהתהליך הזה מבוצע בשיטת טיפול לא פולשנית, הופך את הטיפול לטיפול חדשני להסרת שומן ומאפשר למטופל להימנע מחוויה לא נעימה של החדרת צינורות לגוף והתעסקות עם צלקות וזמני החלמה כמו בשאיבת השומן המסורתית.

 

אז למי הטיפול מתאים?

ברמת העיקרון טיפול הקפאת שומן יתאים לכל מי שמעוניין להיפטר מתאי שומן עיקשים בגוף ויכול להתאים גם לאנשים שלא סובלים מעודף משקל. אך חשוב להבין שכמו כל טיפול אסתטי כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר חשוב להבין האם אתם עומדים בדרישות הטיפול ובדרישות השמירה עליו לאחר מכן.

כשירות רפואית

לפני הטיפול הרופא המטפל יוודא שאין לכם את אחת מהבעיות הרפואיות הבאות שיכולות למנוע ממכם לעבור את הטיפול: אורטיקריה קרה, שהיא בעצם תופעה שגורמת למרקם העור להפוך להיות בצורת כוורת כאשר נחשף לקור. המוגלובינוריה קרה פרוקסימאלית, שהיא סוג של אנמיה שגורמת לגוף להשמיד את כדוריות הדם האדומות כאשר נחשף לקור.  וקריוגלובולינמיה, שהיא תופעה שגורמת להתעבות של חלבונים לא תקינים בדם כאשר הגוף נחשף לקור.

סוג העור


הרופא המטפל גם יבחן את סוג העור שלכם ויוודא שהוא מתאים לטיפול. הוא יוודא שעובי הרקמה היא תקינה ויכולה להישאב על ידי זרועות היניקה, ובנוסף הוא יבדוק כמה העור שלכם גמיש כדי לוודא שהתוצאה תיראה טובה לאחר הסרת השומן מהאזור.


תוצאה הגיונית


חשוב להבין שהטיפול עצמו לא מחליף
ירידה במשקל ולכן אם אתם צריכים לרדת במשקל בצורה מאסיבית מסיבה בריאותית או אסתטית הטיפול לא יענה על הצורך שלכם. יש להבין שהטיפול רק גורם לשיפור וחיטוב אזורים מסוימים בגוף ויתאים לאנשים שמרוצים מהמשקל הכללי של הגוף שלהם ורק רוצים לשפר אזורים ספציפיים.

כמות תאי שומן באזור


צריך לוודא שבאזור המטופל יש מספיק תאי שומן כדי שהטיפול יעבוד, הסיבה לכך היא ברורה מכיוון והטיפול חל רק על תאי השומן ולא יכול להקטין שריר, רקמה או עצם באזור שגורמת לו להיות גדול יותר. בנוסף אם כמות תאי השומן היא קטנה מידי, לא תתקבל תוצאה נראית לעין.

זמן לסיפוק התוצאה


מה שחשוב להבין זה שהתוצאות הסופיות מתקבלות רק לאחר שישה חודשים מהסיבה שלגוף לוקח זמן להיפטר בצורה טבעית מתאי השומן שפורקו. לכן אם יש לכם אירוע שתכננתם להגיע אליו מוכנים יש להתחיל טיפול לפחות שישה חודשים מראש.

שמירה על התוצאות


תצטרכו להיות מוכנים לשמור על התוצאות שתקבלו מהטיפול הזה, מה שאומר שהתזונה שלכם והפעילות הגופנית שלכם חייבות להיות מאוזנות אחרת אין מניעה מצבירה מחודשת של שומן באזור.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע