chiddush logo

גם ירושלים תופסת תאוצה: חללי עבודה משותפים נהפכו למבוקשים בירושלים

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 5/11/2020

 אם היינו כותבים על מצב העסקים בעיר ירושלים לפני כמה שנים, כנראה שהיינו כותבים דברים לגמרי אחרים, אך מאחר שמשהו טוב קורה בתחום כבר תקופה ארוכה, רק נותר שגם אתם תבינו שאם פעם רוב העסקים היו מתרכזים בת"א ובסביבתה, הרי שכיום גם עיר הבירה נכנסה לסיפור ההצלחה, ואם נחפש את הסיבות שמובילות לכך, נמצא שהמגמה להפוך את העיר למרכז טכנולוגי מוביל בהחלט צלחה. לאור הדברים, כיום פועלים בעיר למעלה מ600 חברות הייטק שכוללות אינספור סטרטאפים מוצלחים, וכל זאת הודות להקמת חממה טכנולוגית ושלל הטבות שמקבלות החברות שמחליטות להשתקע בעיר(למשל מס חברות מופחת). אי לכך רק מתבקש למצוא חללי עבודה בירושלים שסוגרים את הפינה - חללי עבודה משותפים שמאפשרים אופציה אידאלית, חסכונית ומרשימה עבור הכתובת החדשה של בית העסק או החברה.

כשנגישות והזדמנות נפגשים

אם נוסיף לכל זאת את התנופה הערה ואת ההשקעה בנגישות ובתשתיות של העיר, נמצא שפתאום המרחק בין ירושלים לת"א מצטמצם, שפקקי בוקר כבר אינם מפחידים וששימוש בתחבורה העירונית מהווה יתרון אדיר, וזאת כי ירושלים שהכרתם עברה מהפך, ולו בעקבות הרכבת הקלה ובעקבות הרכבת שמחברת בין שתי הערים המרכזיות (ת"א וירושלים). אי לכך עסקים רבים שמבקשים למצוא יעד עבור הסניף הנוסף, חברות גדולות שמבקשות לנצל את כוח העבודה המקומי מבלי לגרום לעובדים לצאת מהעיר בכול יום, עסקים שלא יודעים מה יביא המחר (אך שכן יודעים שכיום הם מוכנים לנסות) ואינספור עסקים שחשובה להם התדמית בחו"ל, בוחרים לשכור משרד או פינת עבודה בחללי עבודה משותפים, ופה אתם מוזמנים להכיר מתחם מיוחד, איכותי ומרשים ביותר – על WeWork ירושלים כבר שמעתם?

מצטרפים לסיפור ההצלחה

סצנת ההייטק בעיר פורחת, קרנות הון סיכון מוצאות לנכון להשקיע ביוזמות טכנולוגיות, מתארחים בעיר אינספור כנסים מקצועיים, אירועי נטוורקינג מסייעים לתפור קשרים עסקיים, ובאופן כללי קשה שלא לשים לב שמשהו טוב מתבשל בעיר הבירה. אי לכך לצד מרכזי הייטק פעילים קמים להם מגוון מתחמי עבודה משותפים, כך שכבר אין צורך לנסוע למרכז הארץ בשביל ליהנות משלל ההטבות שמתחמים מעין אלו מציעים, אלא רק נותר למצוא את המתחם המתאים ביותר מבחינת מחיר, מיקום, עסקים פעילים והטבות משלימות.


תמונה: depositphotos

המצב הנוכחי של מתחמי העבודה בעיר הבירה

אם נעבור על הנתונים, נמצא שנכון לנובמבר 2020 קיימים בירושלים כ 13 חללי עבודה משותפים, אך לפי האתר ספייסנטר - האתר הגדול בישראל להשוואת חללי עבודה משותפים, רק 8 חללי עבודה בירושלים אכן פעילים, כאשר מבט קדימה צופה צמיחה גדולה בתחום, וזאת כי כאשר עסקים קטנים, חברות ענק, עצמאיים וסטרטאפים מגלים שהם אינם מחויבים לשכירות ארוכת טווח, שהם יכולים להוציא מדי חודש מחיר זניח (כזה שגם כך מוציאים מדי יום כשבאים לעבוד מבית הקפה), שהם זוכים ליהנות ממיקום מנצח, מעיצוב מרשים וממגוון שירותים משלימים, הרי שקשה לעמוד בביקוש, ועל כן אין זה מפתיע שתוך כמה שנים ההיצע יכפיל את עצמו - בצמוד למצב ההתפתחות של העסקים בעיר.

חבילת הטבות

עוד לא יצא לכם להכיר מקרוב חללי עבודה משותפים? מוזמנים להביט מעט יותר לעומק במה דברים אמורים: ובכן באופן כללי מדובר במתחמים מרהיבים שמאפשרים לשכור את המתחם הרצוי ביותר (משרד שמותאם לכמות האנשים, או פינת עבודה באופן ספייס) לצד מחירים נוחים, כאשר המחיר החודשי ידוע מראש וכולל את סך השירותים המשלימים, ופה אנו מדברים על שירותי ניקוין, שירותי מזכירות, שירותי הדפסה, מטבח מאובזר, פינות הסבה מזמינות ומגוון פעילויות מעשירות, למשל כנסים עסקיים, שעות האפי האוור וכדומה. מה עוד? מעבר לאפשרות לשכור משרד, גם ניתן לשכור אולם הרצאות, חדרי ישיבות וכדומה.

רלוונטי עבורכם? בואו תבדקו!

אם גם אתם שוקלים לפתוח סניף ומחפשים מיקום מנצח (אם מבחינת סטטוס ואם מבחינת הטבות מס), אם גם אתם תושבי העיר שמבקשים לקדם את הסטרטאפ לצד אנשי מקצוע שמגיעים מאותו התחום, אם גם אתם עסק שמבקש לנהל בחוכמה את ההוצאות השוטפות ואם גם אתם עסק שמבקש להרשים את הלקוחות, הרי שהגיע הזמן להבין שעיר הבירה ועסקים אלו שני מונחים שהולכים טוב ביחד, כך שרק נותר לנצל זאת - למצוא את מתחם העבודה האידאלי ביותר.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע