chiddush logo

פאות לנשים

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 4/11/2020

 נשים רבות עושות שימוש בפאות ויש שלל סיבות לשם כך. הסיבה האינטואיטיבית והאוטומטית היא היותה של האישה נשואה מהמגזר החרדי, כשנדרש ממנה להסתיר את השיער הטבעי שלה ולהשתמש בפאה ככיסוי ראש. יחד עם זאת יש עוד כמה וכמה סיבות להשתמש בפאות, ולא הרבה אנשים יודעים שעולם הייצור של פאות הולך ומתקדם כל הזמן. בניגוד לשנים שעברו – כיום יש מבחר גדול מאד לא רק של פאות אלא של דרכי ייצור פאות ולכן כשאישה מעוניינת להתחיל להשתמש בפאה יש לה הרבה מה לדעת ולהבין על מנת שהיא תוכל לבחור את הפאה שתהיה הכי נוחה ומתאימה לה. כיום יש מגוון עצום ואינסופי של פאות לנשים וכדאי להכיר אותו או חלק ממנו כדי להיטיב ולבחור את הפאה המושלמת. כך או כך – לפאות יש מטרה מוגדרת והיא חיזוק הביטחון והדימוי העצמי של האישה בעצמה והמראה שלה, זאת ללא קשר לסיבה אשר בגינה היא מחליטה לעשות שימוש בפאה.

 

שימושים שונים של פאות שמיועדות לנשים

כאמור – לא רק אישה מהמגזר החרדי תרצה ותצטרך לעשות שימוש בפאה. כמוה גם אישה שסובלת מנשירה מסיבית או הידלדלות בשיער תרצה לשפר את המראה של השיער ולהפוך אותו להרבה יותר מרשים ובעל נפח. ישנן נשים שחולות במחלות כאלה ואחרות ובגלל שימוש בתרופות או תכשירים רפואיים השיער שלהן נחלש והן אט אט מתקרחות ומכאן שגם הן תהיינה קהל יעד שפאות איכותיות, עמידות ויפות יהפכו להיות פריט חובה. כיום אפשר למצוא פאות טבעיות, כלומר כאלה שעשויות משיער אמיתי שנתרם לצורך ייצור הפאות והן מרשימות, יפות, עשויות בטכנולוגיות מתקדמות במיוחד והופכות את המראה של האישה ליפה, מרשים וכזה שהאישה יכולה להתגאות בו. יתרה מכך – בזכות השימוש בשיער טבעי הפאות נראות נהדר וכמעט אי אפשר לנחש שבעצם מדובר בפאה ולא בשיער האמיתי של אותה אישה.

 

סיוע בבחירה של פאה

אין זה פשוט לבחור פאה. עבור הנשים שסובלות מנשירה או ממחלה מדובר בעצם גם בהודאה שייתכן והן במצב שבו הן מאבדות את השיער שלהן וזה לכשעצמו אינו פשוט. מכאן שמה שבעיקר נדרש מגלריית פאות שאליה תיגש האישה – הוא רגישות, סבלנות, אמפתיה והכלה של כל סוגי הרגשות. מדובר במעין מסע אישי שהאישה עושה. לעיתים היא תרצה לבחור בפאה שתיראה בדיוק כמו השיער והתסרוקת הטבעיים שהיו לה ויש נשים שיראו בקניית הפאה הזדמנות לשינוי מהותי במראה החיצוני שלהן. לכל אישה יש היקף או מבנה ראש שונה ועל מנת שפאה תהיה ממוקמת טוב על הראש יש חשיבות להתאמה האישית של המידות, הקוטר והעומק. כאשר האישה שותפה לכל הפעולות האלה – הרי שהיא תתחזק גם מבפנים ותדע שמעכשיו היא תיראה נהדר ללא קשר לנסיבות שאופפות אותה.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע