chiddush logo

מצלמה לרכב – כל היתרונות

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 22/8/2018

זה אולי נראה לכם לא ממש מציאותי אבל הסיכוי של כל נהג להיות מעורב בתאונת דרכים קלה הוא לא נמוך בכלל. כל נהג שעולה על הכביש מגיע עם שורה של החלטות אישיות, מצב רוח משתנה, סוגים שונים של רכב ורמת נהיגה שונה. אל כל הגורמים הללו יש לצרף את מזג האוויר שלא תמיד משתף פעולה וכל זה ביחד הוא מתכון להיתקלויות.

הפתרון המושלם

מצלמת דרך הינה אחד הפתרונות היעילים ביותר שקיימים כיום בשוק. היא לא יותר מידי יקרה ויכולה לפתור דילמות רבות בצורה קלה ופשוטה על ידי הצגת הדברים כהווייתם בתמונה או סרטון וידאו. התקנת מצלמה ברכב מביאה אתה יתרונות רבים ומגוונים ומוטב להתקין מצלמה כזו ולא להסתובב לאחר מכן עם תחושת החמצה.

מה היתרונות במצלמת רכב

מצלמה לרכב כשמה כן היא מחוברת לרכב ומתעדת את כל מה שנעשה סביבו באופן ברור ופשוט. מהרגע שיוצאים לדרך כל מה שמתרחש מצולם ואף אחד לא יוכל לבוא בטענות כלפי נהג, הולך רגל או רמזור. אמנם מדובר על פתרון פשוט למדי אך משום מה נהגים רבים עדיין לא התקינו מצלמות דרך ברכבם. עובדה זו מצביעה על שאננות רבה בקרב הנהגים שמעדיפים לסמוך על המזל.

היתרונות הם כאמור רבים ומומלץ להכיר אותם ואז להחליט:

·         מצלמות דרך "יושבות" בדרך כלל בגובה העיניים של הנהג ועל כן הן קולטות את כל מה שהנהג רואה וגם יתר הנוסעים. היתרון של מצלמה הוא באפשרות שלה להסריט את מה שאירע באמת ובכך להפיג או לאשש כל אירוע של פגיעה, סטייה מנתיב או כל דבר אחר.

·         תאונות אשר בעבר היו הופכות לדיון בבית המשפט עשויות להסתיים עוד ברמת הכביש כאשר ניתן להימנע מוויכוח עקר.

·         גם לאנשי החוק ניתנת כאן תשובה מוחצת שכן אין כמו תמונה ששווה אלף מילים על מנת לסתור את תלונתו של שוטר שעצר אתכם.

·         מצלמות לרכב יספקו לכם שקט ושלווה במהלך הנסיעה בידיעה שאם חלילה יקרה משהו תוכלו להסתמך על המצלמה שמתעדת.

·         בתת מודע המצלמה גם גורמת לכם לנהוג יותר בביטחון, אתם סומכים על עצמכם יותר ומרגישים טוב יותר עם עצמכם.

איפה ניתן למצוא מצלמת רכב

כמו מוצרים אחרים אשר קשורים לתחום הרכב והנהיגה גם מצלמות דרך ניתן למצוא בחנויות ייעודיות שמוכרות את כל ציוד הקפי לרכב. כדאי לוודא שהמצלמה שבחרתם מצוידת בזיכרון רב ובכל התכונות החשובות כמו רזולוציה גבוהה ועדשה חדה. את כל הפרמטרים הללו ניתן לראות בקלות על גבי האריזה של המוצר או על ידי התייעצות עם אנשים אשר מבינים בנושא. מומלץ לרכוש מצלמה ברמה בינונית ומעלה ולא להסתפק במצלמה ברמה נמוכה שתאכזב אתכם ברגע האמת.

 

הכתבה באדיבות אתר מומדיה – אביזרים לסלולר.

https://www.momedia.co.il/




קרדיט לתמונה: storyblocks

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע