chiddush logo

בוחרים חברת הובלות מתאימה

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 25/10/2015

 זו משימה לא פשוטה, לעבור דירה, וזו גם משימה לא פשוטה למצוא חברת הובלות מתאימה שתעזור לכם לעבור את היום הזה בצורה חלקה. מעבר דירה דורש צוות מיומן ומקצועי שיידע לשמור על הציוד הרב והיקר שברשותכם, כמו הריהוט, חפצי הנוי, כלי המטבח ומוצרי האלקטרוניקה שלכם. מדובר בחפצים יקרים, בין אם מבחינה חומרית ובין אם רגשית, ולכן השמירה על שלמותם היא משימה חשובה ביותר. כדי להבטיח שהכל יתקתק מומלץ שתתאמו את ההובלה כמה שיותר מוקדם, לפחות שבועיים מראש אם לא יותר, ויש לכך כמה סיבות. ראשית, זה יאפשר לכם זמן לבחון אפשרויות שונות, לקבל הצעות מחיר וגם לשמוע חוות דעת של לקוחות אחרים. שנית, חיפוש הובלה זמן מספק מראש גם תמנע מכם להישמע לחוצים מדי בטלפון, מה שעשוי לעודד את המוביל הפוטנציאלי להעלות את המחיר ולנצל את החששות שלכם.

 

הקשיבו להמלצות

סביר להניח שחבריכם ובני המשפחה שלכם התמודדו בעבר עם מעברי דירות, כך שהם יוכלו להמליץ לכם על חברת הובלות מתוך ניסיונם האישי. הניסיון הזה הוא בהחלט לטובתכם, משום שהוא יעזור לכם לקבוע ממי כדאי להימנע ולמי כדאי לפנות. בניגוד לאתרי אינטרנט שבהם תקבלו פידבקים שעשויים להיות מזויפים, מידע שתקבלו מהאנשים הקרובים אליכם הוא מידע אמין הרבה יותר. להם אין כל אינטרס להחמיא למי שלא ראוי לכך, והם ירצו לשמור על האינטרסים שלכם ולעזור לכם לשרוד את יום המעבר בקלות. לאחר שתבחנו את ההמלצות ותשוחחו עם המובילים השונים, פנו את הזמן כדי לארח את המוביל אצלכם בבית בטרם המעבר, כדי לאפשר לו לראות מראש מה הציוד שיידרש להעביר. כך הוא יידע מבעוד מועד בדיוק מה עליו להעביר וכיצד לתמחר את העבודה, שהרי הפתעות שימתינו לו במהלך המעבר יפתיעו גם אתכם. במחיר.

 

ביטוח ואחריות

חתימה על הסכם כתוב היא עוד אמצעי שיוסיף לשקט הנפשי שלכם, והיא תמנע הפתעות כמו הברזה של חברת ההובלות בבוקר המעבר, עלייה פתאומית במחיר והפתעות אחרות. בנוסף לכך, תוכלו לוודא כי ההסכם הכתוב כולל בתוכו התייחסות גם לביטוח ולאחריות. מאחר והמוביל אחראי להעביר את מוצרי האלקטרוניקה והכלים השבירים שלכם אל הבית החדש, מומלץ שתוודאו כי הוא מבטח אתכם במקרה שבו ייגרם נזק למכונת הכביסה או לטלוויזיה. אתם בטח לא רוצים להתחיל את המגורים בבית החדש עם הוצאה כספית גדולה על מוצר יקר. היערכו מראש, שמרו על עצמכם – ותבטיחו לעצמכם מעבר חלק ושקט.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה