זיקוקים של אור
"ויוותר יעקב לבדו"משה אהרון , (18.11.2021)
ויוותר יעקב לבדו
=====================
אם הוא נשאר אך בגדר "יעקב".
ולא משתכלל להתקדם
לקיים חזונו וייעודו - כ"ישראל"
לעולם ישאר לבדו.
משה אהרון"ויוותר יעקב לבדו" - 2משה אהרון , (18.11.2021)
"ויוותר יעקב לבדו
==================
צדיקים אסור להם להיות לבדם.
מה אני שכנתי בתוכם[של ישראל]
אף אתם הצדיקים שבכל דור
כי בהיותם לבדם, מופרשים מהציבור
מזמנים הם להם מאבק ישיר עם האלוהים.
שהאלוהים חפץ שהצדיקים יתערו באחיהם .
יאירו בתוכם את אורם .
ויפעלו להרבות אך טוב וחסד
עם כל העולם
ועם כל האדם.
משה אהרוןעד שאתם משחיזים קולמוסים על צדיקים אמיתיים שממונם חביב עליהם. אמרו בבקשה גם מילים ספורות על צדיקים שחביב עליהם ממונם של אחריםיםמשה אהרון, (18.11.2021)
צדיקים חביב עליהם ממונם
=====================
כי הממון שווה זוזים .
אותם שזזים ומזיזים.
ובלי הממון תנועתם של הצדיקים
הופכת מוגבלת.
ויש והם נזקקים לממונם של אחרים.
ומכאן ואילך לפתח חטאת רובץ.
ואוי להם לאותם חצרות אדמורים .
שמקימים אימפריות כלכליות .
שלסוף גם מהפכים את המשוואה
ש"צדיקים" חביב עליהם ממונם
של אחרים.
משה אהרוןויוותר יעקב לבדו - להדגיש היותו נפרד מאחיו - עשיו.ועוד,כשיעקב עומד מול יייעודו הוא עומד לבד מול אלוהיומשה אהרון , (19.11.2021)
ודעו שאנו "צולעים" כיום בגאולה בגלל עשיו שהוא הוא "גיד הנשה".
================================================
כשיעקב חזר מחרן לאחר סדרת טהרה שערך לו שר הרמאים לבן
ל"הלבין" תרמיתו לאביו. ועל סיפה של ארץ ישראל .
ארץ ההגשמה והייעוד.
נזעק מלאך אלוהים אשר שימש כשרו של עשיו בשמיים.
ליישר ההדורים לסגור גם מעגל איסטרטגי ,
בשסע ההיסטורי הזה שבין האחים.
וכך נאבק ביעקב ו.
כל שיכל הוא להטביע בגופו של יעקב.
חותם אשר ישקף סמל לפירוד .
משל עשיו הוא "גיד", שניטל מירך יעקב .
[שהרי שניהם אחים יוצאי ירך יצחק].
והנה לפי שעה, עשיו פרוד מיעקב והוא
בחזקת "גיד הנשה" - גיד נשכח.
וכך צעד לפי שעה יעקב צולע ,אל מחוז ייעודו והגשמתו.
לארץ ישראל . [כמו גם אנו היום]
לעתיד לבוא, אין גאולה שלמה
בלוא השבת הגיד שנשכח למקומו
להיות שוב האחים כאחד.
העובדים את ה' אחד
ושמו אחד.
משה אהרוןתחי מדינת ישראלמשה אהרון ., (09.12.2022)
בס"ד.
תחי מדינת ישראל
-------------------------------.
שיעקב שנאבק במלאך
קרא לו המלאך :
"ישראל".
כי שרה עם אל.
וכי אם כך, היה לו לקרא לו :
"שראל"
בלשון עבר או הווה.
והנה קראו דווקא "ישראל"
בלשון עתיד.
ללמדך שהמאבק עם המלאך
היה אך "קדימון"
למאבק העתידי הגדול.
שעתיד עם ישראל
"להיאבק" לבסוף
ודווקא עם הקב"ה.
להביאו לכלל משפט היסטורי גדול :
על הגלות הארוכה והשואה האיומה
ולגזור עליו גאולה שלמה......
לפיכך ,הוסיף המלאך לשם "שראל"
אות "י" בתחילה
גם להיותו של הקב"ה לבסוף:
ה' אחד ושמו אחד.
משה אהרון