chiddush logo

משיח בן רחל

נכתב על ידי טל סייג, 22/11/2023

 

בינ"ו                                         עמ"י                                עש"ו


משיח בן רחל:


טוב הכלב החי מהארייה המת ואנו לא הכלב הגדול אלה הכלב הקטן לא הבוקסר רוטווילר המסוכנים אלה הפודל והפינצ'ר הקטנים והחמודים והמתוקים והשובבים.


קבוצת הכלב הקטן היא כוכב פורקיון קטן ולא חשוב לעומת סיריוס הכוכב הכי חזק בשמיים בכוכבי השבת, הוא 11.3 שנות אור רחוק ממערכת השמש, - פורקיון הקטן היה בפנטאונים המיצריים המסופוטמיים והיווניים והרומיים כלב השעשועים החמוד והקטן של סת אנוביס וכלוביס לפרעונים, ואל הכלבים של יוון ורומי ומסופוטמיה והמזרח הרחוק ובאליאדה והאודיסאה הוא מתואר בקצרה כפינצ'ר / פודל השובב והחמוד והמתוק והוא קבוצת הכוכבים שידעו החוזים בכוכבים וקוראי העתידות של הימים ההם ששייכת למדינת ישראל שתקום בעתיד, אפילו נבוכדנצאר הבבלי ודרוויש המדי וכורש הפרסי ואלכסנדר מוקדון היווני וקלאודיוס קיסר הרומי, - כשהיו נמלכים באסטרולוגים שלהם היו שואלים בשלום מדינת ישראל על ידי הימלכות על הכוכבים האלו.


פורקיון A הוא כוכבה של תל אביב וכוכבו הפרטי של אביב בן יהונתן גפן הזמר הידוע כוכב עולה בשמי המוזיקה והשירה הישראלית, והכוכב הננס הלבן שסביבו שנתגלה בהתרנ"ז בעת הצהרת הרצל על מדינת ישראל בטלסקוף 91 אינץ' על ידי האסטרונום ג'ון שברל, - במצפה הכוכבים לייק, הוא כוכבו של אליוט בן אביב ויהונתן גפן והכוכב הסמוך בתא בקבוצת כלב קטן הוא שנראה במעומעם הוא של דילן בן אביב וכוכבה של העיר חיפה.


משיח בן רחל ודאי של עם ישראל כולו הוא אליוט בן אביב בן יהונתן גפן והוא נקי מאזהרות בלעם עשו לבן ישמעאל ופרעה ונימרוד ואבימלך, ולכול איש יש כוכב כמבואר במסכת ברכות וזה הכוכב שלו:


"כוכבים כנגד ימות החמה וכולן לא בראתי אלא בשבילך (כנסת ישראל)":


והוא הראשון באופן מתחלף ולא שושלתי לא לכול החיים אלה רק מילדות עד תחילת הבחרות ואז מתחלף לילד חדש, - למשיחי בית רחל ודאי הכלליים והלא מחייב כלום עדיין כלום באופן רציני יותר מידי.


שני הכוכבים האלו מסתובבים זה מסביב לזה כמשתנה קפאידי בסיבוב של כ41.666 שהוא חצי שעה שעה בעולמו לחלוקות 12/24 של היממה 12 שבלילה לא נברא כלום כי הולכים לישון ו24 כי השעון מתחלק ל24.


ב-5656.833333333 החל שעה ורביע לפני השקיעה של האלף השביעי לשיטת ה7000 ל1239 ואז היתגלה הכוכב הקטן לבד איך הוא מעז,


המזל של הכוכב הזה הוא מזל צפרדע והוא החל לככב כמה עשרות שנים בצפרדרוק ודיסקו טנגו לילדים ועוד כמה ריקודי דיסקוטקים לנוער ולילדים בשנות ה70/80 כי בסיבוב האחרון הוא מתחיל לשדר כבר מאמצע שנות ה70 שאחר כך הוא מתחיל להתפרסם בישראל כ 41.666 שנים אחר כך בשנות המאה ה21 בשנות העשור השני והשלישי לה.



ואין בין ימי העולם הזה לימי המשיח אלה שיעבוד מלכויות ועולם כמנהגו נוהג וחיים פשוטים שאלנו ממך ותיקונו של עולם וישובו של עולם.

 







להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע