chiddush logo

אילו כלים מיוחדים נדרשים לבניית חדר קירור?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 17/10/2023

בנייה של חדר קירור איכותי, דורש מאיתנו להשתמש במגוון של כלים מיוחדים בכדי לצלוח את המשימה. בכתבה זו נעבור על כמה מהכלים שהם בגדר חובה כאשר מקימים חדר קירור. סקרנים? הצטרפו אלינו לכתבה הבאה

מקדחי יהלום לקידוח בכל קיר ואף בבטון


מקדח יהלום מהווה כלי נהדר ליצירת גומחות עבור אחסון בחדר קירור ויצירת שטחים ייעודיים לקירור מוצרים רבים. המקדחים מתאימים לקידוח במגוון של שטחים קשים, כולל כאלו אשר נמצאים מתחת לאדמה ( מקום אופייני להצבה של חדרי קירור), כך שמדובר ב- must. ניתן להשתמש בהם גם ליצירת מדפים אשר מתבססים על חללים בקיר.


סולמות טלסקופיים לעבודה בגובה רב


משום שאנו נרצה לנצל את כל השטח העומד לרשותינו בחדר הקירור, נשתמש בסולמות טלסקופיים לעבודה בגובה. בעזרת סולמות אלו נוכל להתקין את המנדפים השונים והמדחסים באופן קל ופשוט, תוך שמירה על בטיחות מקסימלית. שימו לב שהקור נוטה לרדת ולכן יש מספר עבודות שצריך לעשות בגובה רב.


 תרמוסטט לבדיקה טמפרטורה


אחד הכלים החשובים ביותר בבנייה של חדר קירור הוא התרמוסטט. התרמוסטט מאפשר לנו לקבל חיווי בזמן אמת אודות הטמפרטורה אשר שוררת בחדר הקירור ולכן מדובר בכלי חובה בתהליך הבנייה. תרמוסטטים, כמו כלים אחרים למדידת חום וקור, ניתן להשיג באתר של חברת גלובוס ציוד טכני.


פלטות להפרדה ואיטום


בכדי ליצור בידוד איכותי, יש צורך להשתמש בפלטות אשר יעזרו לנו לבצע הפרדה הרמטית בין הפנים לחוץ ולשמור על הטמפרטורות הנמוכות. בנוסף לכך, חשוב לבחור חומרי איטום אשר יעזרו לנו לייצר את הבידוד הנוסף אשר נדרש בחדרים מסוג זה. כלומר, יש לבחור בכלים הטובים ביותר כדי להשיג את הבידוד הרצוי.


צינורות מתקדמים לפיזור הקור


עוד כלי אלמנטרי בבנייה של חדר קירור, הוא הצינורות אשר מביאים את הקור לכל נקודה בחדר. הצינורות צריכים להתבסס על פולימר מתקדם בכדי שמצד אחד הם לא יקפאו אל מהצד השני יצליחו לקרר שטחים נרחבים באופן מהיר ואיכותי. כך שללא ספק מדובר באחד האלמנטים החשובים ביותר בכל חדר קירור מודרני


שימוש נכון בפלס ובמד עומק בתהליך הבנייה


סביבת העבודה בחדר הקירור צריכה להיות סטרילית, מדויקת ובקווים נקיים ככל האפשר - למניעת החלקה של מוצרים. מסיבות אלו, נהוג להשתמש בפלס כאשר יוצרים את חדר הקירור בכלל, ואת המדפים אשר עומדים במרכזו, בפרט. מדפים אלו צריכים להיות נגישים וישרים ולכן שימוש בפלס יכול למנוע טעויות יקרות בהמשך הדרך. אגב, גם שימוש במד משקל ומד עומק, יוכל לעזור לנו לתכנן את חדר הקירור באופן נכון ופונקציונלי.


לסיכום: אין ספק שבכדי ליצור חדר קירור איכותי אנו נבחר להשתמש בכמה כלים מיוחדים: החל מתרמוסטט ועד למקדח יהלום שיעזרו לנו בדרך ליצירת הקירור הנכסף. אם תעבדו באופן מסודר על פי הרשימה שבכתבה - אתם תעמדו במשימה.


להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה