chiddush logo

כרטיס ביקור דיגיטלי לסוכן ביטוח – כל היתרונות

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 27/8/2023

 


בעבר הלא רחוק, כל בעל עסק היה מחזיק בידיו כרטיסי ביקור כדי שיוכל לתת ללקוחות פוטנציאליים. כרטיסי ביקור מודפסים, היו הדרך של בעלי עסקים מסוגים שונים לשמור על קשר עם הלקוחות שלהם. כרטיסי הביקור היו לא רק פונקציונליים, הם היו גם סוג של סמל סטטוס, ככל שהכרטיס היה נראה יוקרתי יותר, מנייר עבה יותר, בהדפסה איכותית יותר, בעל העסק הרגיש שהוא ממותג באופן יוקרתי יותר. השנים חלפו, הטכנולוגיה התפתחה, כרטיסי ביקור על נייר כמעט עבור לגמרי מהעולם וכיום יש חלופה מודרנית, במקור כרטיס ביקור מודפס כרטיס ביקור דיגיטלי. האפשרות הזו של כרטיס ביקור דיגיטלי לסוכן ביטוח, לחשמלאי, לסוכן נסיעות ועוד שלל מקצועות מאפשרת לעסקים שאינם בעלי נוכחות דיגיטלית משמעותית להחליף את כרטיסי הביקור של פעם בפתרון דיגיטלי ועדכני.

כרטיס ביקור דיגיטלי לסוכן ביטוח – איך זה עובד בדיוק?

אחד התחומים שבעבר היה מאד נפוץ לחלק בו כרטיסי ביקור הוא התחום של סוכני הביטוח. סוכני ביטוח צריכים גם לייצר ולשמר קשר עם הלקוחות שלהם וגם לאפשר ללקוחות שלהם ליצור קשר איתם בקלות כדי שיוכלו לחזור ולקנות עוד ועוד ביטוחים. כרטיס ביקור דיגיטלי לסוכן ביטוח הוא פתרון מעולה למקצוע שקלאסי עבורו לחלק כרטיסי ביקור. כרטיס ביקור דיגיטלי לסוכן ביטוח מאפשר בדיוק את כל היתרונות של כרטיס הביקור של פעם רק מעודכנים לעידן הדיגיטלי בו אנו חיים. את כרטיס הביקור מקימים בקלות באינטרנט, והוא כולל את כל המידע שצריך על בעל העסק. אפשר להחליט איזה כרטיס ביקור דיגיטלי לייצר ואיזה פי'צרים הוא יכלול. לדוגמה, דרכים מגוונות ליצירת קשר כמו וואטס אפ, סמס ומייל, טופס השארת פרטים (טופס לידים) שמאפשר ללקוחות פוטנציאליים ליצור איתכם קשר, לעסקים שזה רלוונטי עבורם אפשר להוסיף גם גלריית תמונות ועוד. הכרטיס מכיל כמובן את כל המידע על בעל העסק באופן מסודר ונגיש.

מה היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי לסוכן ביטוח?

לכרטיס ביקור דיגיטלי יתרונות רבים. ראשית הוא יכול לשמש כמיני אתר תדמית לכל דבר. אם לעסק שלכם אין נוכחות דיגיטלית משמעותית, בעידן של היום חייבים איזשהו אזכור ברשת. כרטיסי ביקור דיגיטליים טובים הם כאלו שעולים בקלות בתוצאות החיפוש בגוגל וכך מאפשרים ללקוחות פוטנציאליים להיחשף לעסק שלכם בקלות. את המידע אפשר לעדכן כל הזמן, בניגוד לכרטיסים של פעם, כך שאם עוברים משרד או מחליפים טלפון אפשר להחליף את המידע בלי בעיה בממשק פשוט ונוח.. את כרטיס הביקור הדיגיטלי אפשר לשלוח בקלות ללקוחות שלכם, באמצעות הודעת סמס, הודעת וואטס אפ, מייל וכן הלאה, כך שהוא מאפשר לכם גם ליצור קשר יזום עם לקוחות וגם לתת להם בקלות גישה אליכם כדי שיוכלו ליצור איתכם קשר בעצמם.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע