chiddush logo

עבודת פרך מסוג אחר... | פרשת בא | שנת הקהל תשפ"ג

נכתב על ידי אלעזר כהן, 26/1/2023

ב"ה, ימים הסמוכים ליום הבהיר יו"ד - י"א שבט, שבעים ושלוש שנים לנשיאות הרבי נשיא דורנו, שנת 'הקהל את העם' - תהא שנת פלאות גדולות.

לפניכם סרטון עם רעיון קצר לפרשת בא לצפיה, ובו נתרגש לגלות מהי משמעות החלפת עבודת הפרך בין הנשים לגברים בפנימיות התורה... - צפיה נעימה ומועילה!

הרעיון נלקח ועובד משיחת הרבי מליובאוויטש זי"ע בהתוועדות שבת פרשת בא ה'תשמ"ג, מצו"ב קובץ ההתוועדות בתרגום ללשון הקודש לתוספת עיון: https://drive.google.com/file/d/1JCYMHh62qFW54ktpb7yYk7J2J7qgi5YU/view

מוקדש לעילוי נשמת חברי היקר שנלב"ע בשומרו על ארץ הקודש - יובל בן (יבלחט"א) מרדכי הי"ד מור יוסף, ולקירוב ביאת משיח צדקנו בגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש, אמן!!

שבת שלום ומבורך!
הרב אלעזר הכהן שי' כהן,
בשליחות הרבי בחינוך, חריש - ארץ הקודש.

נ.ב. ביום רביעי הקרוב יחול יום הילולת חמיו של הרבי, רבי יוסף יצחק נ"ע שניאורסון, האדמו"ר השישי בשושלת רבותינו נשיאנו, אשר ידוע גודל מסירות נפשו ברוסיה הקומינסטית ובארצות הברית למען שמירת והקמת מוסדות תורה, יהדות ויראת שמיים גם במצוק וגם ברווחה, כאשר שנה לאחר מכן בדיוק קיבל על עצמו את נשיאות חסידות חב"ד הרבי מליובאוויטש נשיא דורנו אשר הרחיב את מעגלי אהבת ישראל אלו בהקמת מפעל השליחות חובק העולם למען כל יהודי באשר הוא שם - מומלץ לכתוב לרבי מכתב 'פדיון נפש' עם בקשות ברכה ביום זה בתוספת קבלה טובה כהכנת כלי לקבלת השפע העצום שנקבל בע"ה ולשולחו בכתובת המייל: [email protected] ונמשיך גם אנו בדרכיו ו'מה זרעו בחיים - אף הוא בחיים'!

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה