chiddush logo

תגובה לרב בנון שערוץ סרוגים לא פירסם

נכתב על ידי משה אהרון, 12/1/2023

 בס"ד.

 רב נכבד , שאני אישית מוקיר אותך ומאד. באמת לא הבנתי לאן אתה חותר
 למנוע באמת מלחמת אחים או לערוך משוואות היסטוריות של עוולות משילות מכאן ומכאן.
 בשביל לשתק צד....
 מה שאתה מבקש בשורה התחתונה זה לעבור לסדר היום  שהרי הצד המתפר,ע הצד השולט דחה יד מושטת לדיאלוג. אתה מבקש מאתנו לקבל את ההתפתחות האחרונה כגזירת גורל.
 אתה אומר למעשה שפולטיקה  זה מטוטלת של רשעות פעם צד זה עושה ופעם צד אחר .אבל אני אומר לך הפעםזה שונה ובתכלית . משהו הרים פטיש של מאה קילו ועומד לשבור את נקודת העיגון של המטוטלת המתנדנדת . שתהפוך סטטית אך לצד אחד תמיד
 כמגיב אובססיבי,  אולי אפילו פאטטי או נלעג ,כבר הערתי לכם לא פעם כי כמייצגי היהדות אתם והחרדים אבדתם את האוריינטציה  של האמת האלוקית והתורה ש"תפשתם" שגויה היא. שאם לא כן לא הייתם בצורה עיוורת נוהים אחרי חבורה של עבריינים ליתן להם גיבוי כנגד המשפט והאמת. תוך קיעקוע מערכות אלוהים חיים . אתם אומללים שאתם כת משיחית הזויה שמשלים עצמם שהם נוהגים לפי דין תורה וצו האל ואתם רחוקים מכך  ועד הקצה האחר של חילול תורה וביזוי שם שמיים . שהנה כך אומרים  בקצה העם הזה :  איפה אלוהים אם נציגיו תומכים בעבריינים  חוברים אליהם לשלטון ללא מיצרים .אם זו התורת האלוהים : אי אפשנו בה כך חושבים רבים בעם הזה ובגללכם.
 כך למשל רב נאור כמוך  מבוסס עדיין בתיזה כי מעשה מופלג שכזה התנתקות מחבלי ארץ הוא מעשה אדם . אותו שישן ונרדם .מי כמוך יודע כי בששת הימים בסופת פלאים זכינו לחבלי ארץ בחסדי שמיים מיוחדים. מי שנתן אז גם לקח חזרה . לא אריק שרון היה השחקן אלא יד האלוהים. שאחד מעקרונות גאולת הקץ הוא סיומה של שירת האזינו :"וכיפר אדמתו עמו" שארץ ישראל מכפרת בייסורים ובאותו האכט של הגלות ה "הקאה" ונישול חבלים
 ועתה אם יש אלוהים בלבבך, אסור לך לעלות על יצועך הנוח או הפחות נוח בטרם תהגה עמוקות בדבר ותבין כי נדרשת קודם לכל תשובה ורוויזיה גם בעמדותכם ובהתנהגותכם.
 והנה תשובה, לא עשינו ומכל צד. תחת זאת חתרתם תחת האחדות בסיסמה ארץ ישראל השלמה בעוד שאלוהיך ואלוהי דורש קודם לכל "שלמות העם" בבחינת "גוי אחד" אל מול האלוהים האחד - שזו מהותה של קריאת :"שמע ישראל".
 רשום בפניך כל עוד לא תתעוררו ארץ ישראל תקיא אותנו מעוד חבלי ארץ.
 עוד תרשום שהיד הפועלת להקיא הפעם תהא ידו קרוב לוודאי דווקא ידו  של המנהיג השולט
 בנו כיום .
 אתה כאיש התנ"ך דומה שלא הפנמת את המסרים הכי חשובים של התנ"ך : שכל הרס וחורבן מתחיל  בשחיקת האמת בהפניית עורף ל"חסד".  בזריעה של תרבות שיקרית שהולכת וטופחת עדי חורבן. אל תכעס,אנחנו בערך באותו הגיל  ואני מרשה לעצמי להיות מעיז : קח  את המאמר שלך  וטחוב אותו באבני הכותל אולי שם נכוחה מול אבני ה",מערב ",תתעורר להכיר במשהו מאלה הדברים.
 וכן , סליחה על הנימה הבוטה שבאמת באמת אני פוחד ומשקשק ממלחמת אחים . ומשום שחוכמת המסכן בזויה  זו מנחתי שבמעט. שגם כתוב ואם לא הגיד ונשא עוונו......
משה אהרון 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע