chiddush logo

מורן נחום - טוסו אל מדגסקר או מאוריציוס לחופשה אקזוטית

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 28/12/2022

מורן נחום בעלת סוכנות הטיולים "נחום תיירות ונופש" ממליצה לטוס לחופשה אקזוטית ופראית במאוריציוס או במדגסקר.

מדגסקר היא מדינת אי הממוקמת מול החוף הדרום מזרחי של אפריקה. זהו האי הרביעי בגודלו בעולם ואוכלוסייתו מונה למעלה מ-22 מיליון איש. נסיעה למדגסקר היא חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. מדינת אי זו היא ביתם של כמה מפלאי הטבע יוצאי הדופן בעולם. יש בו חופים מדהימים, מערכות אקולוגיות מרתקות ותרבויות מגוונות.

מורן נחום מסבירה שיש הרבה דברים לעשות במדגסקר כמו לחקור את הג'ונגלים שלה, לטייל ביערות הגשם שלה, או סתם להירגע על החופים היפים שלה. בארץ יש הרבה אטרקציות מרתקות שיעסיקו אתכם במשך שבועות ארוכים.

מדגסקר היא מדינה באפריקה, המכונה לעתים קרובות "היבשת השמינית". הוא ידוע בחיות הבר הייחודיות והמגוון הביולוגי שלו. יש הרבה דברים לעשות במדגסקר. כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר במדגסקר הן עיר הבירה Antananarivo, Nosy Be, והפארק הלאומי Tsingy de Bemaraha.

עיר הבירה אנטננריבו מלאה בתרבות והיסטוריה. לאנשים שם יש קשר חזק עם אבותיהם. יש להם גם תחושת גאווה חזקה שניתן לראות דרך הלבוש והמופעים המסורתיים שלהם. Nosy Be הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר במדגסקר מכיוון שהוא מציע מגוון פעילויות כמו צלילה, שנורקלינג, קיאקים, טיולים רגליים ועוד. לפארק הלאומי Tsingy de Bemaraha יש גיאולוגיה מעניינת עם תצורות אבן גיר היוצרות מערות וגיאיות עמוקים.

ע"פ מורן נחום, מדגסקר ידועה בחיות הבר הייחודיות והיופי הטבעי שלה, כולל נופיה המגוונים ובעלי החיים והצומח הייחודיים. מדגסקר היא גם ביתם של קבוצות אתניות רבות ושונות, שלכל אחת יש תרבות משלה.

מאוריציוס לעומת זאת היא גן עדן טרופי. יש לה הרבה יופי טבעי, והוא נהדר גם עבור אנשים שאוהבים טבע. מאוריציוס הוא האי היחיד באפריקה שהושבת על ידי הצרפתים, מה שאומר שיש בו תרבות צרפתית מעורבת בתרבות אפריקאית. זה הופך את מאוריציוס לאי ייחודי ומעניין. מאוריציוס היא מדינת איים באוקיינוס ההודי, מול החוף הדרום מזרחי של אפריקה. למדינה אקלים טרופי וקו חוף נופי עם אטרקציות רבות לתיירים.

בירת מאוריציוס היא פורט לואיס, שהיא גם ביתם של כמה מהאטרקציות המפורסמות ביותר באי כמו הר לה מורן, ששימש בעבר את העבדים כדי להימלט מהשבי שלהם. מאוריציוס מפורסמת לא רק בזכות החופים שלה אלא גם בזכות ההרים שלה. ישנן הזדמנויות רבות לחקור את היערות והפארקים הלאומיים השונים במאוריציוס, מה שנותן לך הזדמנות לראות כמה מחיות הבר המאכלסות את מדינת האי הזו.

מאוריציוס היא מדינה יפהפייה עשירה בתרבות וביופי טבעי. מורן נחום מציינת את 4 האטרקציות המובילות במאוריציוס:

1. גראנד באסין

2. Le Morne Brabant - הר עם תצפית שחובה לטפס אליה

3. הפארק הלאומי בלאק ריבר ג'ורג'ס

4. Trou aux Cerfs

אז אם אתם עדיין שוקלים אם לטוס אל מדגסקר לחופשה פראית או לחופשה אקזוטית במאוריציוס, מורן נחום ממליצה לכם לשלב את 2 היעדים או לפצל אותם ל2 חופשות שונות. הם דומים באופי אך שונים מאוד במהות הטיול. אך מה שבטוח אלו יעדים שאתם חייבים להיות ולבקר בהם!


להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע