chiddush logo

הוי"ה צדקנו

נכתב על ידי טל סייג, 23/5/2013

 ציביליזציהגימטרייה 264 גימטרייה סדר שהיא סידור תבניתי כללי של רוח אומות העולה מכמה דורותבמשותף, והוא הארגון גג שבו חיים כל הבני אדם ועם האותיות והרווח לפני ואחרי 276כגימטרייה הוי"ה צדקנו 276 שכן צדקנו משמעותו צדקת כולם והוי"ה בזה הואהתהוויות שהם לצורך צדקת כולם.

 

והמלך העתידיעל כל הציביליזציה הוא מלך המשיח הנקרא הוי"ה צדקנו.

וזה תפקידוהחיצוני ביותר מלך כל הבני נוח והבנות נוח הקטנים/קטנות גדולים/גדולות שעל פני כולכדור הארץ בימיו ובדורו ותקנות מסוימות שמשמרים הדורות הבאים אחריו ממנו כפיהחלטתם.

 

ומשיח זה הוא שפוי לחלוטין בכלים של תיקון מוחלטיםוהגיוני לחלוטין ומתחלף בתום תפקידו כדרך כול השררות שעל פני האדמה והשלטונותוהמלכויות כמנהג דורו והחלטתו.

 

מקומו של העניין בגמרא על פי אחרוני אחרונים

הסביר הרש"ב (האדמו"ר חב"ד הלפני קודם), שמעלת הפלגי קיסר שצריך לבוא נעלית מהקיסר שמבוארים בגמרא, כי תפקידו של הפלגי קיסר פנימי בישראל אך הקיסר הזה הוא שגם כהרמב"ם מעמיד מלכות בית דוד על כול הגויים עניינו חיצוני מאוד אף לכל עניין בני ובנות נוח באשר הם, והקיסר והפלגי קיסר הם שני חוטרי ייחוס שונים לחלוטין בבית דוד עצמו שהפלגי קיסר בא לעסוק בעניין הפנימי של הישראל בתורה באשר היא, והקיסר עוסק בייחסי אומות ויחסי ישראל עם האומות והאומות עם ישראל אבל גם זה על פי דעת תורה עמוקה וכללים בתורה בסיסיים מאוד.


 

ולצידם יש רק את משיח בן יוסף שישמש כראש הסנהדרין המאוחדת לענייני פסיקת הלכה סופית בתוך ישראל שתפקידו לסדור את כול תורות האחרוני אחרונים לכדי קובץ אחד גמור כפי שעשה מרן קארו לתורות אחרונים בשולחן ערוך, כפי שעשו רב אשי ורבינא לאמוראים בתלמוד, וכפי שעשה רבי לתנאים במשנה, וכפי שעשו כנסת גדולה לתנ"ך, וכפי שעשו משה ויהושוע לחומש.

שהוא העניין הפנימי של הסיום של ירושליים שבתוך התורה, כלומר ירושלים וחומותיה של התורה.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע