chiddush logo

הספר תומר דבורה – קונים ברשת

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 19/9/2022

 סיפורי הצדיקים הם עדות לכוחה של רוח האדם. הסיפורים הללו עזרו לאנשים בדרכים רבות ושונות. הסיפור הידוע ביותר הוא הסיפור של אברהם ויצחק. אברהם נבחר על ידי אלוהים להקריב את בנו יצחק, אך הוא חס עליו ברגע האחרון.

הסיפור סופר מחדש בדרכים רבות ושונות והוא שימש דוגמה לדברים רבים כגון הקרבה עצמית ואומץ. כמו כן, הספר תומר דבורה מרחיב על סיפורים מדהימים מהדת היהודית. בתקופה שבה ערערו אמונות דתיות, הסיפור הזה שימש תזכורת שלא משנה מה קורה בחיים, תמיד יש תקווה לאנושות.

כל אחד יכול להתחבר ליהדות בדרך שלו

צדיקים הם אלה שעושים את הדבר הנכון מבלי לקבל הנחיה מאלוהים. הם אנשים טובים שהופכים את העולם למקום טוב יותר, וניתן למצוא אותם בכל תחומי החיים. חוכמה הוגדרה כ"האיכות או המצב של ידע לגבי מה נכון או נכון ולפעול בהתאם". צדיקים משתמשים בחוכמה כדי לקבל החלטות שיועילו לעצמם ולחברה כולה.

סיפור הצדיקים הם סיפורים של הקרבה עצמית וענווה. זה סיפור שגרם לנו להרגיש מבורכים להיות בני אדם צדיקים הם אלה שלקחו על עצמם את האחריות להציל אחרים. הם אלה שקיבלו את היכולת לעשות זאת, ולעתים קרובות הם מבצעים את מעשיהם ללא כל ציפייה לתגמול או הכרה. הצדיקים מגיעים בכל הצורות והגדלים. הם אולי לא תמיד זוכים להכרה על מה שהם עושים, אבל הם אף פעם לא מפסיקים לעשות את זה כי הם יודעים שזה נכון.

הספר תומר דבורה - לומדים על היהדות

הצדיקים הם אלה שבכוחם ליצור שינוי. הם יכולים לעשות שינוי בחברה שלהם ובעולם בכלל.

הצדיקים הם אלה שבכוחם ליצור שינוי. הם יכולים לעשות שינוי בחברה שלהם ובעולם בכלל. אפשר לראות בצדיקים פרט, או ארגון בעל זהות חזקה, או אפילו קבוצת אנשים בעלי ערכים ואמונות משותפים.

בעולם של היום, זה לא קל להיות צדיק, אבל זה אפשרי לכל אחד להיות כזה על ידי קבלת החלטה מודעת לעשות מעשים טובים שיועילו לאנושות.

קונים את הספר באופן מקוון

צדיקים הם אלה שחיים על פי עקרונות אמונתם. הם לא מפחדים מהמוות והם נלחמים על מה שהם מאמינים בו. הצדיקים הם לרוב אלה שיש להם חוש צדק וצדקנות חזקה. הם מוכנים להקריב קורבנות לטובת הכלל, גם אם זה אומר לוותר על כל מה שחשוב להם.

סיפורי צדיקים קיימים עוד מימי קדם, אך לאחרונה חלה עלייה בפופולריות עקב מדיה חברתית ופלטפורמות אחרות. אתם יכולים לקנות את הספר תומר דבורה אונליין בנוחות מהבית. הסיפורים משמשים לעתים קרובות כאמצעי להשראה או מוטיבציה לאנשים המנסים לחיות את חייהם ביושרה ובמטרה, כמו גם כדרך למשוך אחרים לנתיבים דומים. כך שאם אתם רוצים לקבל השראה, זה בוודאי משהו שרצוי להתחשב בו.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע