chiddush logo

מה הסיכוי להשתמש בביטוח מחלות קשות?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 2/3/2022

יש חשיבות רבה לעשות ביטוח מחלות קשות, ועם זאת לא מעט אנשים מחליטים לוותר עליו, כיהם חושבים שרוב הסיכויים שהם לא יצטרכו להשתמש בו ושהביטוחים שיש להם מספיקים. האםזה באמת כך? בואו להכיר את כל השיקולים שאתם חייבים להכיר לפני שתקבלו החלטה.

תכירו את הטיית הנקודה העיוורת

אחת ההטיות הקוגניטיביות הנפוצות בקרב בני האדם היא הטיית הנקודה העיוורת, או במילים פשוטות יותר - האמונה של "לי זה לא יקרה". אנחנו משכנעים את עצמנוש אנחנו צעירים, בריאים, חזקים, שבכלל אין לנו רקע גנטי שעלול להוביל למחלה קשה ושאם נחשוב טוב – יהיה טוב, כי הרי מחשבה יוצרת מציאות!

אף אחד לא אוהב לחשוב שהוא עלול להתמודד עם מחלות קשה או מצבים רפואיים מורכבים בעתיד הקרוב או הרחוק, ללא כל אזהרה מוקדמת. אבל האמת העצובה היא שסיטואציות מהסוג שהכרנו עלולות לקרות לכל אחד מאיתנו ולתפוס אותנו לא מוכנים.

הנתונים שכדאי להכיר

לאורך השנים ערכו אינספור מחלקים, אספו וניתחו המון מידע. 

להלן כמה מהנתונים שחשוב להכיר מקרוב, במיוחד אם אתם מתלבטים לרכוש ביטוח מחלות קשות:

·        מדי שנה מאובחנים אלפי חולי סרטן מבוגרים (מגיל18 ומעלה) ועוד מאות מקרים שבהם החולים האונקולוגיים הם ילדים.

·        מצד אחד, אם בעבר רק קשישים היו חולי סרטן, רואים שעם הזמן, האבחון פוגע בשכבות יותר ויותר צעירות, ומצד שני תוחלת החיים גדלה הודות לחידושים ברפואה

·        מדי שנה יותר מ- 20,000 אנשים נפטרים כתוצאה ממחלות לב

·        אלפי נפטרים אחרים הולכים לעולמם בגלל סוכרת, מחלות כלייה, שבץ מוחי, דמנציה וכו'

·        לצורך טיפול באדם שאובחן במחלה קשה או מתמודד עם מצב רפואי מורכב, קרוב משפחה נאלץ לרדת באחוזי המשרה או להפסיק לעבוד לחלוטין

·        משפחות מוציאות בממוצע כ- 250,000 ₪ כדי להתמודד עם מחלה קשה / מצב רפואי חמור

·        מחיר טיפול סיעודי לחודש עולה כ- 20,000 ₪ בממוצע מדי חודש

משנים כיוון חשיבה ומקדימים תרופה למכה

כן, הנתונים מפחידים למדי, וקשה לעכל אותם. הרבה אנשים נשארים אדישים נוכח המידע הזה, כי הוא פשוט משתק אותם. אותם אנשים שמחלה קשה או אירוע רפואי חמור תוקף אותם כרעם ביום בהיר, מוצאים את עצמם מתמודדים גם עם מצבם הרפואי החדש וגם אם אתגר כלכלי לא פשוט.

חשוב להיערך מראש, כדי לא להמר על עתידכם ועל עתיד יקירכם ולרכוש ביטוח מחלות קשות, שמכסה את המצבים הרפואיים שהזכרנו ועוד עשרות מצבים נוספים. כך, גם אם חלילה וחס תחלו במחלה קשה או תחוו אירוע רפואי קיצוני, לפחות תוכלו לקבל באופן מיידי פיצוי מחברת הביטוח שנע בין כמה עשרות למאות אלפי שקלים, ולהשתמש בהם כפי רצונכם, כדי שתוכלו להתמקד בהליך הטיפול והשיקום, בתקווה עד להחלמה.

Software: Personaleinsatzplanung Webbasierte Personaleinsatzplanung, die  lhr Unternehmen verbindet...einfach, schnell und übersichtlich - PDF  Kostenfreier Download

קרדיט תמונה: istockphoto

איך ניתן לחסוך בעלויות?

חשוב לדעת שביטוח מחלות קשות הוא תחום מורכב שכן כל חברת ביטוח מציעה מעבר ל- 8 המצבים הבסיסיים שהחוק מחייב אותה גם עשרות מצבים אחרים, תנאים שונים ומחירים שונים, והשוואה אמינה, מקצועית ומדויקת תוכל לעזור לכם למצוא את הביטוח המשתלם ביותר. כמוכן קיימים פתרונות נוספים להוזלת העלויות כגון: ביטוח מחלות לכיסוי מחלת סרטן בלבד

צרו קשר עוד היום עם המומחים שלנו בסוכנות הביטוח פתרונות עדיפים, שעוסקים בתחום זה כבר עשרות שנים ועובדים מול כל חברות הביטוח המובילות בארץ. נשמח לענות לכם על כל שאלה באדיבות ובמקצועיות, וכן לערוך בשבילכם השוואה מקיפה ואיכותית בין כל הפוליסות, ולהתאים לכם את הפוליסה האידיאלית.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה