chiddush logo

עורך דין גירושין בתל אביב ודיון על חלוקת משמורת הילדים שלנו

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 20/2/2022

אחד הדברים הכי קשים בכל הליך גירושין הוא המאבק על משמורות הילדים. כל הורה רוצה באופן טבעי לגדל את הילדים שלו ושהם יגורו איתו בבית. כאשר הגרוש או הגרושה שלנו לא מוכנים לשמוע על משמורת משותפת לילדים שלנו והם לא מסכימים שאנחנו נהיה המשמורן הבלעדי אין לנו ברירה אחרת אלא מאשר לפנות לאיש מקצוע כמו עורך דין גירושין בתל אביב בשביל לתבוע משמורת על הילדים. יש לפנות לעורך דין מסוג עורך דין לענייני משפחה בקשר לחלוקת המשמורות על הילדים שלנו לפני שאנחנו חותמים הסכם רשמי על כך מול הגרוש או הגרושה שלנו.

עורך דין גירושין בתל אביב וחלוקת רכוש הוגנת

עורך דין לענייני משפחה יוכל לסייע לנו לא רק בקביעת חלוקת המשמורת על הילדים המשותפים שיש לנו מהנישואים אלא גם לקבוע חלוקת רכוש הוגנת. יש הבדל אם אנחנו מקיימים את משפט הגירושין שלנו ברבנות או בבית דין לענייני משפחה. כאשר אנחנו מתגרשים בכל מקרה כדאי לנו לשכור את השירות של עורך דין גירושין בתל אביב בשביל שהוא יוכל לנהל עבורנו משא ומתן על חלוקת הרכוש שלנו. במקרה בו בן או בת הזוג שלנו לשעבר ביצעו בגידה במהלך הנישואין – יש מצב שבית המשפט יזכה אותנו בחלק יחסי גדול יותר מהרכוש המשותף.

איך אפשר להפוך הליך גירושין למנומס יותר?

הליך גירושין זה אף פעם לא הליך נעים, אבל יש אפשרות להפוך אותו להליך מנומס יותר ופחות מעליב או דורסני כלפי בן או בת הזוג מהם אנחנו נפרדים. כאשר אנחנו שוכרים עורך דין גירושין בתל אביב, אנחנו יכולים להתייעץ אתו איך אנחנו יכולים להפוך את הפרידה שלנו למנומסת יותר כך שניפגע ונפגע בה פחות. הליך גירושין פעמים רבות הוא לא הסוף שלנו כמשפחה אלא הפיכה שלנו למשפחה בצורה אחרת – אם יש לנו ילדים משותפים ולכן חשוב לדאוג שהוא יהיה ידידותי עד כמה שניתן.

מה צריך לעשות מבחינה משפטית אם אנחנו מתכוונים להתגרש?

מבחינה משפטית אם אנחנו יודעים שאנחנו מתכוונים להתגרש יש צעדים מעשיים שאנחנו יכולים לעשות בשביל להתכונן למהלך זה. עורך דין גירושין בתל אביב יוכל להסביר לנו ביתר פירוט איזה מסמכים משפטיים או כלכליים אנחנו צריכים לאסוף בשביל להגיש אותם לבית המשפט. לרוב אלו מסמכים בנושא רכוש משותף שיש לנו עם בן או בת הזוג או רכוש נפרד שיש להם מאתנו. אם אנחנו חושדים שבן או בת הזוג שלנו בוגד בנו או יודעים זאת בוודאות כדאי לנו לנסות להשיג תיעוד בפועל של הבגידה (תמונה, שובר ממלון או מטיסה זוגית וכדומה), כי אחר כך נוכל להגיש זאת כראיה לטובתנו לבית המשפט ולקבל יותר כסף.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע