chiddush logo

למה הפרסום בפייסבוק לא עובד?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 1/7/2021

 פרסום על גבי האינטרנט וברשתות החברתיות בפרט הינו תחום מורכב עם אנקדוטות רבות, תמורות וחידושים. הפרסום בפייסבוק נמצא כפחות יעיל לעומת שיטות פרסום ישירות כמו פרסום אצל מנועי החיפוש השונים כמו גוגל. אחת הסיבות העיקריות שבגללה הפרסום בפייסבוק אינו עובד קשורה לאופן הממשק וחווית המשתמש בפייסבוק. למשל, בניגוד לפייסבוק העמוס שמאפשר למשתמש לגלול למטה את הפרסומת, באינסטגרם המשתמש רואה פרסומות באופן שיותר מקשה על המעבר הלאה. זאת אחת התשובות לשאלה, אבל מומחים עדיין שואלים את עצמם מדוע הפרסום בפייסבוק נמדד כיעיל הרבה פחות מהפרסום באינסטגרם שגם היא רשת חברתית. פייסבוק מאפשרת למפרסמים אופציות רבות אך עם זאת הפלטפורמה לא מצליחה להצדיק את עצמה בתחום הפרסום. הפרסום בפייסבוק לא עובד כי הוא פשוט מפספס.

אז מה כן עובד?

אז אם כל ההוכחות מעידות על כך שפרסום בגוגל הינו פחות יעיל ממה שחשבנו לאן אנו פונים, מה היא הכתובת לפרסום יעיל שיביא לכם את קהל הלקוחות? התשובה לשאלה היא פרסום עסקים בגוגל.
פרסום על גבי מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם, שמנועי חיפוש שונים נשענים עליו, באופן שיוודא תנועה רבה לעסק שלכם או לפחות לייצוג העסקי שלכם באינטרנט. בין אם מדובר באתר שמזמין לקוחות להרים אליכם טלפון לאתר חנות, פרסום באמצעות מנוע החיפוש של גוגל יספק את הפתרון הטוב ביותר לשאלה "איכן הכי כדאי לי לפרסם את העסק שלי".

לסיכום הפרסום בפייסבוק נחשב כפחות יעיל כי הוא מפזר את הפרסום באופן יותר רחב בניגוד לפלטפורמות אחרות לפרסום באינטרנט, הוא מפספס את קהל היעד של העסק ומבזבז את הכסף שלכם ללא תוצאות מרשימות במיוחד בהשוואה לפרסום על מנועי החיפוש של גוגל.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה