chiddush logo

המדריך המלא: תחזוקה נכונה של שטיחים

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 12/4/2021

 הדרך היעילה ביותר לשמור שטיח לאורך זמן היא באמצעות תחזוקה נכונה. תחזוקה נכונה של שטיחים יכולה לעשות את כל ההבדל, ולכן אתם מחובתכם לדעת איך לבצע אותה ללא פשרות. כל אחד נוטה לתחזק את השטיח שלו בדרך שאותה הוא רואה לנכון, אך לא תמיד מדובר על הדרך הנכונה באמת. רוצים לתחזק את השטיח כמו שצריך, וכך תוכלו לדאוג שהוא ילווה אתכם לאורך שנים ארוכות? המדריך הבא יסביר לכם בדיוק מה צריך לעשות.

 

תשימו לב להתנהלות של בני המשפחה והאורחים

לא הרבה אנשים יודעים זאת אך בכדי שתוכלו לבצע תחזוקה נכונה של שטיחים, אתם צריכים שיתוף פעולה מצד כל בני המשפחה והאורחים. חשוב מאוד שלא לדרוך על השטיח עם נעליים מלוכלכות, אם ישנה אפשרות לא לדרוך בכלל עם נעליים על השטיח זה פלוס רציני. מומלץ לבקש מבני המשפחה שלא לאכול או לשתות על השטיח, כי מספיקה טעות אחת קטנה והשטיח עוד עשוי להתלכלך. השטיח אמור לשרת אתכם, אך אתם צריכים לשמור עליו כנדרש.

 

תדאגו לאוורר את השטיח פעם בשבוע

אתם מבצעים פעם אחת בשבוע ניקוי יסודי בכל הבית? אז חשוב מאוד שבפעם בשבוע הזאת אתם תוציאו את השטיח לאוורר בחוץ. תחזוקה נכונה של שטיחים מחייבת אתכם לדאוג לכך שהשטיח לא יישאר רק בבית שלכם, כי כך הוא עשוי לצבור הרבה אבק ולכלוך. אם תדאגו לאוורר את השטיח פעם אחת בשבוע, אתם תוכלו לשמור עליו לאורך תקופת זמן ארוכה – והוא ישרת אתכם מבלי שאתם תצטרכו לשבור את הראש.

 

צילום:freepik

השטיח התלכלך? תדאגו לנקות אותו באופן מידיי

לא משנה איך אתם תנסו לשמור על תחזוקה נכונה של שטיחים, השטיח יכול להתלכלך בגלל מגוון רחב של סיבות. לכן כאשר השטיח מתלכלך, אתם צריכים לדאוג לנקות אותו באופן מידיי – אל תחכו שיהיה מאוחר מידיי. לא מעט אנשים נוטים להתעלם מהלכלוך, והוא בסוף הופך להיות כתם שלא ניתן להסיר אותו – חבל מאוד שתגיעו למצב הזה, מצב שהיה ניתן למנוע מבעוד מועד.

המאמר בשיתוף ניקוי שטיח SOS Clean  

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע