chiddush logo

ליווי עסקי ככלי לצמיחת העסק

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 11/3/2021

בין אם אתם עסק וותיק, או עסק חדש, מגיע לכם מזל טוב על ההחלטה להמריא עם העסק שלכם הכי גבוה שרק אפשר, אבל אתם לא חייבים לעשות את זה לבד ולמעשה, מומלץ שלא תעשו זאת לבד על מנת שתוכלו לקבל את ההכוונה הראויה והמתאימה כדי להצמיח את העסק שלכם.

חשוב שתזכרו, אם הנכם מעוניינים להגיע ל הצלחה עסקית אסור לכם לקטוע את רצף התהליך, מדובר בנושא גמיש ודינמי ורק אם תהיו עם האצבע על הדופק תוכלו להשיג את המטרה הנכספת שתעניק לכם לא רק ביטחון כלכלי, אלא גם חיזוק והצלחה אדירים לביטחון העצמי שלכם, למוניטין שלכם, ולתדמית שלכם מול קהל היעד.

ליווי עסקי לעסק קיים או חדש, מה התהליך?

כאשר אנחנו מדברים על ליווי עסקי לעסק חדש המיקוד יתקיים בהליך הבירוקרטי, בהגדרת מערך הלקוחות וקהל היעד, תזרים המזומנים כמובן ותכניות עסקיות חדשות ללא שום בסיס קודם.

כאשר אנחנו מדברים על ליווי עסקי לעסק קיים, לא מדובר רק בשינוי של תזרים מזומנים אלא גם הכנה של תכניות עסקיות עם חשיבה ארוכה קדימה בהתבסס על נתונים קודמים שבהם ניתן לראות היכן ניתן לתקן ולשנות, והיכן גם ללמוד מטעויות ולמנף אותן להצלחה. חלק חשוב היום בהתפתחות העסקית של כל עסק, הוא ליווי אל העולם הדיגיטלי, תפקידו של היועץ היא ללוות את העסק, אולם ממש חשוב כל בעלי העסק יקח קורסים שונים לרוב בעולמות הדיגיטל על מנת שיוכל להבין את עבודת היועץ ואף להצמיח פעילות בזכות רכישת כישורים חדשים אלו.

ליווי עסקי לעסק קיים – יש תקווה לשינוי

לצערנו הרבה בעלי עסקים קיימים חוששים שהם לא יוכלו לחזור לקדמותם ולתקופות הרווחיות והמוצלחות שלהם, ובטח לא למתג את עצמם מחדש. המחשבה השלילית הזאת אינה נכונה, ובהחלט ניתנת לתיקון.

ליווי עסקי לעסקים קיימים המעוניינים בשינוי מיתוג, הצלחה מחודשת ורענון הוא בעל יתרונות רבים החל מבניה של תכנית עסקית עדכנית ומותאמת לצרכי העסק ולתקופות המשתנות ועד למיתוג מרענן.

אם לעסק שלכם יש מוניטין שלילי, גם כאן אין מקום לייאוש, ניתן לברור היטב מה הלקוחות שלכם צריכים, לגעת בדיוק בנקודות השליליות שגרמו לעסק לעצור ולנתב את השליליות הזאת להצלחה בכך שתבנו את התכנית העסקית המתאימה שתסלק את הטעויות ותצליח להניב מהם את המוניטין שלכם בחזרה, ואת תזרים המזומנים בהתאם.

לשם כך, כמו בכל סיטואציה בה מדובר בהתייעצות או קבלת שירות מאנשי מקצוע, גם כאשר מדובר בשירות של ליווי עסקי עליכם לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר, בעל הוותק והנסיון המתאימים שיוביל אתכם בדרך זו עד להצלחה פיננסית ומוניטין חיובי, כאשר בסדר העדיפויות שלכם העסק שלכם בלבד ותו לא.

עסקים, אהבה ומה שביניהם

אנחנו יודעים איך זה, העסק שלכם הוא גם הבייבי שלכם ומן הסתם באופן טבעי ביותר יהיו לכם רגשות כלפיו, וכלפי כל החלטה שקשורה אליו. לכן לעיתים אנו כבעלי עסקים נוטים לקבל החלטה רגשית שעלולה לגרום לטעויות בניהול העסקי ואף לפגוע במוניטין ובמיתוג.

המפגש שלכם עם בעל המקצוע שיעניק לכם ליווי עסקי מותאם לצרכי העסק, לצרכים האישיים שלכם ולתקופות והחדשנות המשתנה הוא אחד המפגשים שישנו לכם את החיים. אתם צריכים רק קצת לחשוב מחוץ לקופסא, ולדעת שאם אתם שוכרים את האדם הנכון, לתת לו להיות לצידכם במסע המוצלח הזה.

 

כל סוג עסק יכול להשתמש בשירות ליווי עסקי

לשירות ליווי עסקי אין סלקציה. מדובר בשירות חשוב שניתן לקבל אותו עבור כל תחום ובהתאמה אישית בין אם לבעלי עסק צעיר שרק החל את דרכו ובו מספר עובדים בודדים או אפילו בעל העסק עצמו בלבד, ועד לעסקים וותיקים בינוניים או קטנים שלהם ישנם מעל 40 עובדים, ואפילו לחברות בעלות סניפים רבים ברחבי הארץ ובעולם.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע