chiddush logo

תוספות שיער – 3 דברים שחשוב להחליט עליהם לפני הקנייה

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 7/1/2021

תוספות שיער יכולות להעיר לחיים את השיער שלך, בין אם זה בהוספת נפח, הוספת אורך או בהסוואת השיער הדליל. נשים רבות משתמשות בתוספות שיער והן הפכו לדבר שאנו כבר די רגילים לראות. תוספות שיער הן אקססוריז לכל דבר ועניין.

ישנן הרבה מספרות וסלונים המציעים ללקוחותיהם תוספות שיער והדבר החשוב ביותר הוא לבחור איש מקצוע מנוסה בעל רזומה בתחום. אז לפני שאתן רצות לספרית שלכן בשביל לקנות תוספות שיער, הנה 3 דברים שחשוב שתחליטו עליהם קודם לכן.

 

האורך הרצוי

בחירת האורך הרצוי אמורה להיות תלויה באורך השיער הטבעי שלכן במטרה לקבל את התוצאות הטובות ביותר. ברוב המקרים, אם שיערכן הטבעי הוא קצר וחסר שכבות, ריבוי תוספות שיער לא יוסיף למראה השיער שלכן אלא להפך – יהפוך אותו ליותר מלאכותי.

אם יש לכן שיער ארוך, אולי לא כדאי לשחק איתו מבחינת האורך אלא הנפח. אם בכל זאת החלטתן להוסיף לאורך השיער, שימו לב שאתן לא מוסיפות יותר מדי כדי ששיערכן לא יגיע עד הרצפה.

 

סוג תוספות השיער

שיער סינטטי או טבעי? כמובן שעדיף טבעי מהסיבה הברורה (שהוא טבעי), אבל זה גם תלוי בתקופת הזמן בה תרצו להיות עם תוספות.

שיער סינטטי הוא עדיף לתקופה קצרה. לאירוע בודד או תקופה של חודש לניסיון, שיער סינטטי כנראה עדיף כדי להבין איך ההרגשה להיות עם תוספות שיער וגם כדי לא להשתגע במחיר על משהו שאולי יהיה חד פעמי.

שיער טבעי הוא יותר עמיד. קודם כל, הוא הרבה יותר נוח לטיפול כי מטפלים בו כמעט כמו בשיער רגיל. הוא עדיף לתקופה ארוכה יותר ואם זו לא הפעם הראשונה שאתן משתמשות בתוספות שיער אז מאוד כדי לכן לשקול להשתמש בשיער טבעי.

 

השיטה

השיטה היא ככל הנראה הדבר החשוב ביותר בכל הנוגע לנושא תוספות שיער. שיטות ההתקנה מתחלקות לשלוש:

·         הלחמה – חיבור התוספות לשיער הטבעי שלכן בעזרת דבק מיוחד.

·         קליפס – חיבור התוספות לשיער הטבעי שלכן בעזרת קליפס או דבק דו צדדי.

·         שזירה - חיבור התוספות לשיער הטבעי שלכן באמצעות קשירת התוספות לצמה השזורה בשיערכן.

 

עכשיו, אחרי שקצת למדתן על תוספות שיער ואתן יודעות עם אילו החלטות אתן צריכות להגיע מראש, מאוד חשוב לבחור באשת מקצוע מנוסה המתמחה בכל השיטות וכזו המחזיקה במלאי את כל סוגי תוספות השיער. אני מאוד ממליצה על שרית תוספות שיער. לאחר שבחרתן אחת כזו, התייעצו איתה בנוגע לשיערכן ועל מה היא ממליצה. אולי היא תגיד משהו שלא חשבתן עליו ותעזור לכן להגיע להחלטה הנכונה ביותר בשבילכן ובשביל שיערכן.

אם אתן עדיין לא בטוחות, בקשו לראות עבודות קודמות של מעצבת השיער שלכן, ככה תוכלו לדעת בצורה טובה יותר אם העבודה היא איכותית. התייעצו עם כאלה שכבר עברו את התהליך ושאלו את כל העולה בראשכן. עדיף לשאול שאלות שהן כביכול מובנות מאליהן מאשר לא לשאול ולהתחרט אחר כך.

 

 

שאלות נפוצות בנושא תוספות שיער

כמה עולות תוספות שיער?

זה משתנה, הכל תלוי בשיטה ובסוג התוספות אותן בחרתן. שיער סינטטי יעלה מאות בודדות ושיער טבעי איכותי יכול להגיע לכמה אלפים. התקשרו לאנשי המקצוע המנוסים וקבלו מהם הצעת מחיר. שימו לב להצעת המחיר שקיבלתן – אם היא נמוכה ולא הגיונית זה אמור להדליק אצלכן נורה אדומה.

 

לכמה זמן מחזיקות תוספות שיער?

גם כאן זה משתנה ותלוי בשיטה. השיטה המחזיקה לתקופת הזמן הארוכה ביותר היא שיטת ההלחמה – כחצי שנה. אחריה מגיעה שיטת השזירה וכאן התוספות יחזיקו כשלושה חודשים. אחרונה חביבה היא הקליפס שמחזיקה כחודש. היתרון בשיטת הקליפס הוא שאפשר להוריד את התוספות די בקלות והן רב שימושיות בניגוד לשאר השיטות. לעוד פרטים והסבר יותר מפורט כדי ליצור קשר עם אנשי מקצוע מנוסים.

 

האם אפשר להתקלח עם תוספות שיער?

התשובה היא כן. אבל... זה תלוי בסוג תוספות השיער אותן בחרתן. גם כאן כדאי להתייעץ עם אנשי המקצוע המנוסים ולקבל מהם את כל המידע בנושא.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע