chiddush logo

השקעה בנפט

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 27/10/2020

 

השקעה בנפט היא השקעה שמתאימה למשקיעים מסוג מסוים. כאלה שלא מפחדים מתנודתיות רבה ואולי כאלה שיש להם קצת יותר כסף. בשביל להשקיע בנפט תידרש מכם תשומת לב רבה, לעקוב אחר ההשקעה באופן יומיומי ולא לקחת קשה תנודתיות קיצונית. ישנם מספר אפיקים להשקעה בנפט. אם אתם מתלבטים פנו אל WeSocial, שיסבירו לכם על הסיכונים שעומדים מאחורי אפיקי ההשקעה ויעזרו לכם להגיע להחלטה הנכונה עבורכם.

 

השקעה בנפט – אופציה טובה להשקעה?

נפט או בשמו הנפוץ  "הזהב השחור" הוא נוזל סמיך ונדיף בעל צבע כהה וריח שייחודי רק לו. הוא מורכב מתערובת של פחמימנים ואולי זה נשמע קצת הזוי אבל המקור שלו הוא מיצורים חיים ימיים שהצטברו על קרקעית האוקיינוסים. סוגים רבים של נפט מופקים ברחבי העולם אך שלושה מהם מוכרים ביותר והכי נסחרים בבורסות. אלו הם נפט מסוג ברנט שמופק בים הצפוני של אירופה ונסחר בבורסה של לונדון, נפט מסוג טקסני שמופק בארה”ב ובמפרץ מקסיקו ונסחר בכמות גדולה יותר בבורסה של ניו יורק, והנפט של קרטל אופ”ק (איחוד יצאניות הנפט הכולל את ערב הסעודית, אלג’יריה, איראן, ונצואלה ועוד), המהווה למעלה משליש מכמות הנפט המופק ברחבי העולם, ואף למעלה מחצי מייצוא הנפט העולמי. להשקעה בנפט יתרונות, אך הקונצנזוס הוא שמדובר בהשקעה ייחודית ביותר – ולכן היא אופציה טובה להשקעה רק למשקיעים שלא מפחדים גם להפסיד. ולכן, אם אתם מתלבטים, כדאי לפנות לאנשים שיכולים לעזור בלקיחת החלטה נכונה.

 

נזקים סביבתיים

תעשיית הנפט כרוכה בנזקים סביבתיים רבים. קידוחים בקרקעית האוקיינוס יוצרים פסולת מזהמת שפוגעת באוכלוסיות יצורים שלמות ובמזון שלהם. לא מעטים המקרים שנפט גולמי ומזוקק נשפך לים משום תאונות של אוניות. על כן, קיימים דיונים רבים באם כדאי לחקור, לייצר ולהשתמש במקורות אנרגיה מתחדשים כחלופות לנפט. ובינתיים כשהמסחר בו שולט בקרו באתר של WeSocial וקראו מאמרים בנושא. כך תגיעו להחלטה הנכונה.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע