chiddush logo

כי אין מקום בעולם כמו הבית

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 14/10/2020

 קחו לכם רגע וחשבו על הבית. מה עולה לכם לראש? צחוק של ילדים. הרגשה של הגנה, של ביטחון, של כיף, של הטריטוריה המוכרת כל כך, שעדיין כל כך כיף לחזור אליה, בכל פעם מחדש.

הבית המושלם – כן, זה אפשרי

אם תשאלו אותנו, בית טוב מתחיל ונגמר במי שגר בו. לא משנה אם מדובר רק בבעל ואישה, במשפחה צעירה בתחילת דרכה או במשפחה ברוכת ילדים, כל עוד האהבה מקיפה מכל עבר ופשוט מרגישים את זה באוויר – זה בית טוב, נקודה. בית אמנם בנוי מרהיטים כמו מיטה זוגית, מיטות עם הפרדה יהודית, שולחנות, כסאות וספות, אבל האמת – גם הרבה, הרבה מעבר לכך.

אז אחרי שדיברנו על ההרכב המשפחתי המנצח, זה שכיף להתגורר איתו תחת קורת גג אחת, הגיע הזמן שנדבר על הדבר החשוב הבא בתור – הלוק.

אי אפשר להפריז בחשיבותו של הלוק בבית שלנו. אם יש משהו שימי הקורונה לימדו אותנו, זה שהבית יכול להיות כול עולמנו, פשוטו כמשמעו. אנחנו יכולים למצוא את עצמנו מבלים בבית 24 שעות, שבעה ימים בשבוע, ובמהלכם כמעט ולא לצאת, או אפילו לא לצאת בכלל.

אז איך יוצרים לוק מנצח לבית האהוב שלנו?

כאמור, יש לכך סיבה מספיק טובה ללכת על הטוב ביותר. בבית, אתם מוקפים באנשים שאתם הכי אוהבים בעולם. אתם רוצים שיהיה להם טוב, שיהיה להם נוח, שהם יהיו מוקפים ביופי ובאסתטיקה מכל עבר, ולא פחות חשוב, אתם רוצים שהאופציה שאותה אתם בוחרים תהיה הכי בריאה בעבורם. גם עכשיו וגם בעוד 20 שנה מהיום. אין ספק, אהבה היא מניע מספיק חזק.

אם ככה, האם יש פתרון אוניברסלי לבחירת המראה האהוב לריהוט ועיצוב הבית? קשה מאד להגיד. התשובה נמצאת איפשהו בספקטרום הרחב בין הלוק הכי קלאסי שיש, מהודר, על זמני, כזה שתמיד ילווה אותנו, לבין הלוק הטרנדי, כזה שמראה אנחנו מבינים בעיצוב, מזהים מגמות עיצוביות ויודעים איך ליישן אותן בלייב.

בכל מקרה, על דבר אחד אין עוררין. למשפחה שלכם מגיע הכי טוב שיש, נקודה, סוף פסוק. אתם רוצים שכל שנת לילה תעטוף את היקרים לכם רק בהכי טוב שיש, כל קפיץ ייבחר בקפידה וכל מזרן יהיה מלאכת מחשבת. בקיצור, מיטה זוגית של אירופלקס היא-היא הכוכבת הבלתי מעורערת של החדר והבית שלכם. אם בא לכם להשתדרג וגם לדאוג לבריאות – זו הכתובת.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע