chiddush logo

בת כוהן שזינתה

נכתב על ידי טל סייג, 11/9/2020

 

"ואלו הנשרפים... ובת כוהן שזינתה", סנהדרין, ט', א':

 

העולם הזה הכדור הארץ הזה הכוכב הזה הגלובוס הפלנטה האלו הוא בת כוהן של כול היקום ובדורות האלו דנים בבית הדין של היקום אם הבת כוהן הזו זינתה או לא, - והענישה על זה היא שריפה בקרינה רדיואקטיבית גרעינית של נשק גרעיני של פצצות אטום כי פצצת אטום עם מם גבוהה העולה 600 גימטרייה יקום עם מם גבוהה 716 העולה אורג במילוי כך אלף וו גימל ריש ועם מם נמוכה יוסף הבכור לבית רחל ועבודה בבכורות ויוסף הוא ביסוד לכן במה שפוגעת הדין שריפה הזו היא ביסודות הכרוזומטיים של רובד התא החי כי נטען על העולם הזה בת כוהן שזינתה.

 

והשריפה היא בגחלות של מתכת שכן גוף חומרו של ראש הנפץ הגרעיני הוא סוג של מתכת נפיצה ובוערת כמסכת פסחים ע"ה א': "כי איצטריך קרא - לגחלת של מתכת. וגחלים של מתכת לאו אש הוא? והא גבי בת כהן, דכתיב באש תישרף":

 

אלה שעיין טוב בסנהדרין ושים ליבך שמה שדן את כדור הארץ כבת כוהן שזינתה הם בתי דינים דצדדה שלא חכמים כול כך בפרטי דיני ישראל וזה לשונו הקדושה של התלמוד שלנו בסנהדרין נ', ב': "יכול אפילו פנויה - נאמר כאן אביה ונאמר להלן אביה, מה להלן - זנות - עם זיקת הבעל, אף כאן - זנות עם זיקת הבעל. או אינו אומר אביה אלא להוציא את כל האדם? כשהוא אומר היא מחללת - הוי כל אדם אמור, הא מה אני מקיים אביה? נאמר כאן אביה ונאמר להלן אביה מה להלן - זנות עם זיקת הבעל, אף כאן - זנות עם זיקת הבעל. אי מה להלן נערה והיא ארוסה - אף כאן נערה והיא ארוסה. נערה והיא נשואה, בוגרת והיא ארוסה, בוגרת והיא נשואה":

 

שבעצם בשורש ובמקור ובמקום העליון של רוח המקום שמנחה בגן עדן הכדור הארץ הזה הוא עוד בדין פנויה לא נשואה ולא מאורסה כי הוא כלל עוד לא שושבן לשם יתברך כדכתיב בת כוהן לתלמיד חכם ואין תלמיד חכם גדול כהשם אלוקינו שבת כוהן זו ראויה לו אך היא רק מעותדת לו כללית בשורש זיווגו של השם 40 יום קודם יצירת הוולד בן פלוני לבת פלוני אך הוא לא מאורס לה עדיין ולא נשוי לה ולכן אין כאן עדיין דין זיקת הבעל כי כתר כללות הגלובוס רק מתחיל להשתלם בדורות האלו והיא לו שושבנה מעולם עדיין לשם יתברך ואין לה אפילו אירוסין עליו ולכן פטורה מדין שריפה.

 

אך הרשעים שחפצים להחריב את העולם באים בעלילת דם על הבת כוהן הזו שהיא זינתה ומכינים כלים נוראיים לשריפתה עשרות אלפי פצצות אטום על פני כול הגלובוס וצריך לעצור בידם בכולל דרך אפשרית כי זהו שקר כרוני שאין עדיין בכלל זיקת הבעל על זה כי אדם הראשון המליך את השם יתברך על כול חללו של עולם ולא משהו פרטי על הגלובוס הפלנטה הכוכב הזה ודוד המלך המליך את השם יתברך על עם ישראל ולא על הגלובוס כך שאין למעשה להם שום טענה שהיא עם זיקת בעל כול שהיא לא נישואין ולא אירוסין.

 

כי בת כוהן יש עליה עין רואה ואוזן שומעת וכול דבריך בספר נכתבים אך בעולמות אחרים אצל ריבונם של כול אשכולות עולמות עולמי העולמים שאין להם דין של בת כוהן אין הדין מתוח עליהם כול כך אך בפלנטה הזו כן ועל כן בא עלינו הדין הזה של מעגל האימה האטומי.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע