chiddush logo

מחפשים משהו טוב לקרוא ביום שבת? אלו העיתונים הכי מומלצים

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 10/9/2020

 אתם שוברים את הראש מה תוכלו לקרוא בשבת? אם ספרים כבר לא מעניינים אתכם, האפשרות הבאה שיכולה להיות רלוונטית עבורכם היא כמובן לקרוא עיתון. אז איזה עיתון יהיה הכי מומלץ עבורכם? כיום יש לא מעט אפשרויות, ולכן אנו נרכז עבורכם את העיתונים המומלצים ביותר.

כך ברגע האמת אתם תוכלו לבחור את העיתון המושלם עבורכם. ברגע שאתם בוחרים את העיתון הנכון, יהיה לכם הרבה יותר קל להעביר את השבת בכיף. עבור מרבית האנשים האפשרות לשבת ולקרוא עיתון בשבת היא אפשרות שלא חוזרת על עצמה במהלך השבוע. רוצים לשמוע עוד פרטים? הקליקו לפירוט נוסף באתר Kicky.



עיתון לילדים - גלילאו צעיר

אם אתם מחפשים עיתון לילדים, אתם כמובן צריכים להתאים אותו לגיל שלהם – ילדים לא יתעניינו לקרוא עיתונים של מבוגרים. לכן אחת מהאפשרויות הפופולאריות ביותר עבור ילדים היא עיתון גלילאו צעיר. מדובר על עיתון שלא רק יסקרן אותם הוא יגרום להם ללמוד דברים חדשים, דברים שעד לא מזמן הם לא ידעו על קיומם – זה פלוס רציני שלא תוכלו לקבל מכל עיתון.

 

עיתון לאוהבי הרכילות – פנאי פלוס

רכילות תמיד סקרנה אתכם? יש לכם הזדמנות ביום שבת להשלים את החוסר של כל השבוע שעבר. עיתון פנאי פלוס הוא העיתון המושלם לכל אוהבי הרכילות. בעיתון תוכלו למצוא את כל הסיפורים הכי מסקרנים על מפורסמים, סיפורים שככל הנראה לא ידעתם על קיומם. תהיה לכם הזדמנות בפעם היחידה בשבוע לדעת בדיוק מה קורה, כך תוכלו להתחיל את השבוע החדש ברגל ימין ועם אנרגיות חדשות.

 

עיתון למבוגרים – שבע ימים

מדובר על אחד מהעיתונים הפופולאריים ביותר בישראל, והוא מגיע במהדורת סוף השבוע על עיתון ידיעות אחרונות. בעיתון הזה תוכלו למצוא כל מיני סיפורים מעניינים על אנשים שונים, סיפורים שככל הנראה ללא העיתון לא הייתם שומעים עליהם. תוכלו למצוא בו לא מעט ראיונות עם אנשים שכל אחד מכיר, כך שזוהי דרך נהדרת להעביר את השבת – זה תחליף נהדר לטלוויזיה או לכל דבר אחר.



 צילום:freepik

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע