chiddush logo

כך תבחרו את המקום הנכון ללימודי פסיכותרפיה

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 29/7/2020

 החלטתם שאתם רוצים להתחיל לימודי פסיכותרפיה? בהחלט מדובר על צעד משמועתי מאוד, צעד שיכול לשנות בצורה חסרת תקדים את העתיד שלכם. אך כאשר אתם מחליטים להתחיל לימודים אקדמיים, עליכם לבחור את מוסד הלימוד שבו תתחילו את הלימודים. בחירת מוסד הלימוד הנכון ביותר עבורכם היא הבחירה החשובה ביותר שתעשו בתחילת הלימודים שלכם.

אז אילו קריטריונים אתם צריכים לקחת בחשבון כאשר אתם שוקלים את מוסד הלימוד שבו תתחילו ללמוד לימודי פסיכותרפיה? לשמחתכם אנו כאן על מנת להקל עליכם, ולסייע לכם לעשות את הבחירה המושלמת עבורכם. נציג בשבילכם את כל השאלות החשובות ביותר שאתם צריכים לשאול את עצמכם.

 

מהם תנאי הקבלה של מוסד הלימוד?

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא מהם תנאי הקבלה שאותם מציג מוסד הלימוד על מנת להתחיל לימודי פסיכותרפיה. לכל מוסד לימוד יש את תנאי הקבלה שלו, ואתם מהצד שלכם צריכים לוודא שאתם עומדים בתנאי הקבלה שאותם הוא מציג – כך תוכלו להתחיל את הלימודים.

אם אתם לא עומדים בתנאי הקבלה של מוסד לימוד אחד, תוכלו כמובן לברר את תנאי הקבלה במוסדות לימוד אחרים. בנוסף תוכלו לבדוק האם יש מכינות או מבחנים מקדימים שתוכלו לבצע בכדי להתחיל לימודי פסיכותרפיה במקום שבו אתם רוצים – חשוב מאוד שתעשו כל מאמץ על מנת להתחיל את הלימודים במכללה או באוניברסיטה המועדפים עליכם.

 

איפה נמצא מוסד הלימוד?

השאלה הבאה שאתם צריכים לשאול את עצמכם כאשר אתם מחפשים את מוסד הלימוד שבו תתחילו ללמוד לימודי פסיכותרפיה, זה היכן בדיוק המוסד נמצא? הרי אתם לא תביאו את עצמכם למצב שבו תצטרכו לנסוע שעות בכל יום על מנת להתחיל ללמוד, זה לא מצב אידיאלי בכלל.

לכן אתם צריכים לברר עם עצמכם עד כמה המכללה או האוניברסיטה רחוקים מכם, ואם הם רחוקים מהם האפשרויות שעומדות לרשותכם. כך תוכלו לבחור את מוסד הלימוד שמצד אחד יסייע לכם ללמוד לימודי פסיכותרפיה, אך מצד שני יהיה המקום האידיאלי ביותר עבורכם.

 

מהי תוכנית הלימודים של מוסד הלימוד?

השאלה האחרונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם ואת מוסד הלימוד כמובן היא מהי תוכנית הלימוד במסגרת לימודי פסיכותרפיה. כלומר אילו קורסים אתם צריכים לעבור ומהם ימי הלימוד ושעות הלימוד שבהם אתם צריכים להיות באוניברסיטה או במכללה. אל תחכו לדקה ה-90, את השאלה הזאת תשאלו מראש על מנת שלא תעשו טעות.

חשוב מאוד שתבינו אילו קורסים נלמדים וכמובן באיזה תדירות, כך תוכלו לוודא שמוסד הלימוד אכן מתאים לכם. הרי לא תרצו להגיע למצב שבו אתם לומדים בתדירות גבוהה בהרבה ממה שאתם רגילים או שתגיעו למצב שבו יש קורסים שמסקרנים אתכם שלא נלמדים באותו מוסד – תכינו את עצמכם בצורה הטובה ביותר.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע