chiddush logo

מיטות לכלבים – סוגים שונים של מיטות

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 23/7/2020

 מיטה נוחה – כל אחד מאתנו צריך אחת כזו. ומה עם הכלב שחי אתכם בבית? גם לו אתם צריכים לדאוג. גם לכלב צריך להכין מקום לינה נוח, מסודר וטוב. כזה שיאפשר לו לפנות לשנת לילה בשלווה. כי אם הכלב שלכם מורגל למיטה שלו, קל יותר יהיה להשרות עליו שלווה ולאפשר לו לנהל את היום ואת השכיבה לישון באופן רצוי. זו הסיבה שמייצרים כיום מיטות לכלבים גדולים מסוגים שונים. כך כל מי שמגדל חיית מחמד יכול לבחור לכלב שלו את המיטה המתאימה.

סוגים שונים של מיטות

אתם נכנסים לחנות החיות, עומדים במחלקת המיטות ומגלים כי יש מבחר מגוון למדי של מוצרים. יש מזרנים מסוגים שונים, מיטות בגדלים שונים וגם חומרי גלם מגוונים מרכיבים את המיטות. מה אתם צריכים מכל זה? אם הייתה לכם בעבר מיטה לכלב ואתם יודעים מה אתם רוצים – ההתלבטות לא תהיה קשה. אבל אם אתם בוחרים כעת לראשונה מיטות לכלבים אתם עשויים להתבלבל מעט. מי יודע מה יהיה נוח יותר לכלב? איך תדעו מהי המיטה הנכונה שתשרת אתכם – את הכלב שלכם כראוי?

לקבל הכוונה ועצה מקצועית

כדאי מאוד לקבל ייעוץ מקצועי. כי נציגי המכירות בחנות החיות שנמצאת בתל אביב היינו האדם הנכון שמכיר את מבחר המוצרים, מכיר את ההבדלים הדקים והבולטים בין המוצרים הללו, והוא יכול לכוון אתכם לבחירה נכונה. כמובן שאתם צריכים לספק את המידע המקסימלי על מנת לקבל הכוונה מדויקת ככל האפשר. תארו את הכלב שלכם, את הגזע ואת הגודל שלו. ספרו על הרגלי החיים שלו עד כה ועל המקום בו ישן עד היום הזה. בהתאם לכל הפרטים האלו יוכל איש המכירות לכוון אתכם למיטות שעשויות להיות רלוונטיות לכלב שלכם.

תחזוקה ועמידות המיטה

אמנם הדבר הראשון והחשוב מכולם הוא הנוחות של הכלב. אבל מעבר לכך יש פרמטרים נוספים וחשובים אף הם. לדוגמה, עמידות המיטה והאיכות שלה. אתם לא מעוניינים לגלות לאחר חודש של שימוש כי המיטה מתחילה לצבור נזקים. אתם לא רוצים למצוא בה כתמים שאי אפשר להסיר. לכן חשוב מאוד להתייחס לפן האיכות והעמידות של המיטה. בקשו לשמוע על חומרי הגלם ועל אפשרויות הניקוי. קבלו הנחיות ברורות באשר לתחזוקה של המיטה. כך תוכלו להיות רגועים כי אתם שבים הביתה עם מיטה נוחה ואיכותית אשר תוכל לאפשר לכלב שלכם לילות שקטים ורגועים בצל קורתכם. ואילו אתם תיהנו ממיטה איכותית ונוחה לניקוי.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע