chiddush logo

כמה עולה לבנות אתר אינטרנט

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 17/2/2020

 בניית אתר אינטרנט היא הכרח לכל עסק. על מנת לקדם את העסק באינטרנט בצורה הטובה ביותר ולייצר את החשיפה הנדרשת לעסק צריך לבנות אתר מקצועי לעסק והוא יהיה התשתית המרכזית שלנו שאותה נפרסם. בניית אתר אינטרנט כרוכה בהוצאה כספית כידועה וכי ברוב המוחץ של המקרים, אתר שבניתם בעצמכם לעסק לא יהיה כמו אתר מקצועי שייבנה על ידי חברת בניית אתרים מקצועית, לאחר אפיון מסודר של העסק, קהל היעד ומטרות האתר. כמו כן אין תחליף לעיצובים מקצועיים, תוכן טוב ומבנה אתר תקין וכמובן לניסיון של חברת בניית אתרים לגבי איך האתר אמור להיבנות מבחינת חוויית המשתמש באתר והכנתו לתהליך קידום ושיווק מקצועי בגוגל. אז כמה עולה לבנות אתר כזה? המשיכו לקרוא.

פרמטרים רבים המשפיעים על בניית האתר:

מי שרוצה לקבל מספרים על מחירים של בניית אתר מקצועי לעסק יכול לדלג קצת קדימה אולם לפני שאתם עושים זאת אנו ממליצים לקחת 5 דקות ולעבור על כמה הפסקאות הבאות ולהבין כמה מן הפרמטרים החשובים למדידת מחיר של בניית אתר. חשוב להבין כי יש הרבה כאלה, אולם המרכזיים שבהם יהיו אלה שנדבר עליהם בהמשך. חשוב להבין עוד דבר – כל חברה יכולה לתמחר את אותו אתר במחיר אחר כיוון שגם המשתנים בהתאם לחברה עצמה עשויים להשפיע כמה היא תרצה לגבות על העבודה שלה, לדוגמה: גובה השכר של בונה האתרים בחברה, גודל החברה והצורך שלה לדאוג לביטחון כלכלי לתשלום משכורות והוצאות נלוות של עובדי החברה, משרדי החברה והוצאות המשרדים, הוצאות הפרסום של החברה, אחוז הרווח שהחברה רוצה להשיג מכל עסקה ועוד.

#1 – סוג האתר:

הפרמטר הראשון שכדאי להתייחס אליו הוא סוג האתר. יש כמה סוגי אתרים אפשריים וככל שהאתר מורכב יותר או מצריך בנייה של מערכת פנימית מותאמת אישית לבית העסק כך מחיר האתר יהיה יקר יותר. לדוגמה: אתר תדמית פשוט הוא אתר ובו מידע על העסק ושירותיו, אפשרויות ליצירת קשר ואולי גם בלוג מאמרים עם תכנים המתעדכנים לעתים קרובות. מדובר באתר הבסיסי ביותר ובכמה אלפי שקלים אפשר לבנות אחלה אתר תדמית לעסק. אתר חנות אלקטרונית הוא כבר סיפור אחר לגמרי. הוא כל מה שיש באתר תדמית, בתוספת חנות עם קטגוריות, העלאת מוצרים, תרגום הפיצ'רים הרבים מתבניות באנגלית, חיבור אפשרות סליקה באתר ואולי גם בניית מערכת ניהול לקוחות/הזמנות ייחודית לעסק. בהתאם לאפיון המדויק של האתר תקבלו הצעת מחיר מדויקת יותר. בניית אתר חנות יכולה להגיע למחיר של בין 8 ל15 אלף שח בממוצע.

#2 – מה כולל האתר:

האם האתר כולל גם עיצוב לוגו ובאנרים לתוך האתר? האם הוא כולל מערכת מתקדמת שאתם צריכים שמתכנת החברה ייבנה במיוחד עבורכם? (לדוגמה מערכת המאפשרת בחירת מקומות ישיבה והזמנת כרטיסים באתר לאולם קולנוע/תיאטרון)... האם האתר יכלול תכנים מסוימים?

#3 – שרת ואחסון:

האם יש לכם כבר דומיין ואחסון ואתם רק צריכים שחברת בניית האתרים תבנה את האתר שלכם שם? או שתצטרכו שחברת בניית האתרים גם תדאג לכם לדומיין ולאחסון? דעו כי התשלום עבור שירותים אלה הנו חודשי/שנתי ואינם קשורים לבניית אתר אך כן יכולים להיות חלק מהצעת המחיר שתקבלו מחברת בניית האתרים במידה ותרצו לבצע את הכול דרכה.

#4 – שירותים נוספים:

האם אתם הולכים לקבל מחברת בניית האתרים גם שירותים נוספים? לדוגמה קידום בגוגל? דף פייסבוק + פרסום בפייסבוק? ניהול קמפיין ממומן בגוגל? חברות בניית אתרים מחזיקות אנשי מקצוע שונים במשרד, כאשר לכל אחד תחום ההתמחות שלו וביחד החברה יכולה להרכיב מעטפת מלאה יותר לבעלי עסקים הכוללת: בניית אתרים לעסק, בניית תשתיות נוספות, שירותי פרסום, הזנת תכנים, עיצוב גרפי וניהול שוטף. בדרך כלל תוכלו לקבל הצעת מחיר יותר אטרקטיבית פר שירות כיוון שאתם מרכזים כל הפעילות השיווקית שלכם בתחום האינטרנט במקום אחד.


קרדיט לתמונה: freepik



להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע