chiddush logo

כך תבחרו ריהוט גן פרקטי

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 16/7/2018

 מראה הגינה שלנו הוא אחד הנושאים החשובים ביותר מבחינתנו. בין אם אנחנו מארחים לעתים קרובות ובין אם אנחנו נהנים לבלות זמן איכות עם המשפחה באוויר הפתוח, עיצוב הגינה זוכה לתשומת לב רבה. אלא שבמקרים רבים אנחנו עשויים לתת לסוגיית הסטיילינג יחס רב, אולי אפילו רב מדי. בדרך אנחנו שוכחים שהמטרה העיקרית ברכישת ריהוט גן היא הנוחות שלנו. אנחנו רוצים ריהוט גן יפה אבל גם מרווח, מרשים אבל גם פרקטי. אנחנו גם מעדיפים לא לעבוד קשה מדי בכל הקשור לתחזוקה שלו. איך תשיגו את המטרה הזו?

 

ריהוט גן בגודל המתאים

הצעד הראשון בדרך לרכישת ריהוט גן פרקטי ונוח הוא זיהוי הצרכים המדויקים שלנו. כדי לעשות את זה נכון אנחנו חייבים להבין מה הגודל הנכון והמתאים ביותר. אם יש לנו גינה קטנה ואנחנו רוכשים פינת ישיבה גדולה וגם נדנדה לגינה ופינת זולה קטנה – אנחנו עשויים לגלות שאין לנו מספיק מקום לכל הציוד. יתרה מכך, הצפיפות תהיה, לרוב, בלתי נסבלת. כדי להימנע מהטעות הזו חשוב להגדיר מראש את המידות הנכונות. שימו לב שגודל הגינה כולה אינו רלוונטי, ומה שחשוב באמת הוא גודל השטח המרוצף. זאת משום שכל ריהוט גן שנבחר יוצב בפינה הזו בלבד, ובוודאי שלא על הדשא או בין ערוגות הפרחים.

 

חומרי הגלם

יכול מאוד להיות שאתם מעדיפים ריהוט גן מעץ טבעי, וללא ספק יש לריהוט מהסוג הזה יתרונות משמעותיים בכל הקשור לעיצוב. עם זאת, העץ עשוי להישחק ולאבד מקסמו מהר מאוד לאור העובדה שהשמש הישראלית עובדת שעות נוספות – גם בחורף. אם פתרון ההצללה שלכם מצליח לכסות את כל השטח, בכל שעה ביממה, ייתכן שהעץ ישרוד את איתני הטבע. אם לא, עדיף לבחור בחומר גלם אחר, חזק ויציב יותר. אלומיניום הוא דוגמה טובה לחומר גלם מהסוג הזה, וכל ריהוט גן מאלומיניום יוכל להציע לכם את השילוב האידאלי בין עיצוב מרשים מאוד לבין נוחות רבה ותחזוקה פשוטה הרבה יותר.

 

עיצוב ללא פשרות

הבשורה הטובה באמת היא שהשילוב בין נוחות וגודל אידאלי לבין עיצוב הוא שילוב ריאלי ובר השגה. אם אתם סורקים קטלוגים ובוחנים רהיטי גינה שעונים על הטעם האישי שלכם, אתם בהחלט יכולים ליהנות מהם. כל שנדרש כדי להבטיח הנאה מרובה מהבחירה שלכם הוא עוד בדיקה אחת קטנה: האם הגודל מתאים? האם חומר הגלם איכותי וחזק? ובעיקר, האם יהיה לכם נוח לרבוץ על הספה בזמן שאתם קוראים ספר ומשגיחים על הקטנטנים כשהם משחקים בגינה?

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע