chiddush logo

אתר תדמיתי או חנות מקוונת – מה עדיף?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 21/12/2017

אתר תדמיתי או חנות מקוונת – מה עדיף?

הקמתם עסק בשתי ידיים והוא גם עובד לא רע בכלל. יש לקוחות, ההכנסה סבירה (אולי אפילו סבירה פלוס) ובסך הכל אתם די מרוצים מהנישה שתפסתם לעצמכם. מצד שני, ברור לכם שאם תשקיעו עוד קצת בשיווק ובקידום העסק תוכלו להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם. בהתאם גם המכירות יעלו, כמובן. הצעד הראשון בדרך להשגת המטרה הזו היא הקמת אתר אינטרנט, אבל השאלה הגדולה היא האם עדיף לכם לבנות אתר תדמית או חנות מקוונת, וזו שאלה טובה.

 

מה ההבדל בין החלופות?

נתחיל מהסבר קצר ופשוט: חנות מקוונת היא חנות שמזכירה במידה רבה את החנות הקטנה שלכם, אבל במקום  מדפים שצוברים אבק ודורשים סידור תמידי – יש לכם דפי מוצר וקישורים לרכישה ישירה דרך האתר. סביר להניח שביצעתם מתישהו רכישה אונליין, או לפחות שמעתם על אנשים שעשו את זה, ואם כן, הפעולה הזו נעשתה דרך חנויות וירטואליות מהסוג הזה. מצד שני, בניית אתרי תדמית היא עולם שונה לחלוטין, ובו אין לכם מוצרים לרכישה ישירה אבל יש לכם פלטפורמה מצוינת להגיע לקהל יעד רחב מאוד. עם אתר תדמית אתם מגדילים את החשיפה ומסמנים ללקוחות הפוטנציאליים שלכם שאתם קיימים. אתרים מהסוג הזה אידאליים למי שמוכר שירותים אבל גם למי שמספק מוצרים פיזיים ומעדיף להימנע מהמערך הלוגיסטי המורכב שנלווה למכירה מרחוק.

 

כך אתר תדמית יגדיל מכירות

החנות הווירטואלית יכולה להגדיל את ההכנסות, ללא ספק, אבל גם אתר התדמית שלכם ישיג את המטרה הזו. שתי האופציות יאפשרו לכם להגיע לקהל יעד גדול יותר, השאלה היא רק איך תעשו את זה נכון. בשלב ראשון הגדירו לעצמכם איך ייראה האתר, מה המטרות שלו ואילו תכנים תעלו אליו. בניית אתר אינטרנט מחייבת עבודה מסודרת על פי מבנה אתר מוגדר למידע נוסף, לפחות אם אתם שואפים להעלות אתר שימשוך את הלקוחות שלכם – וגם יספק להם מידע חיוני וערך מוסף. לאחר שתרכיבו את מבנה האתר תוכלו להגיע לשלב הבא, ולטפל בנושאים כמו עיצוב, כתיבת תוכן ובניית האתר עצמו.

 

קידום אורגני

לבסוף, זכרו שאתר אינטרנט יכול להיות יפה ומרשים מאוד, אבל בלי תכנון נכון וליווי מקצועי הוא עשוי להיעלם בעמוד העשירי של תוצאות החיפוש בגוגל. במצב הזה אתם למעשה זורקים את הכסף לפח, ואין סיבה שתעשו את זה. קידום אורגני שכולל שימוש נכון במילות חיפוש, התאמה למובייל ועוד לא מעט צעדים נוספים, זו הדרך היחידה לקדם את האתר במעלה תוצאות החיפוש, ולהבהיר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם שאתם שם בשבילם. 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע