chiddush logo

חופשה שקטה בראש שקט

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 3/1/2017

מדי קיץ מתמלאים העיתונים בכתבות שסוקרות את השיאים הצפויים להישבר בנתב"ג עם כמות טיסות בלתי רגילה ועם מאות אלפי ישראלים שמבקשים להתרחק מהשרב לטובת שופינג בניו יורק, מסלולי טבע באירופה או מסיבות פרועות בדרום אמריקה. הנהירה לעבר שדה התעופה ממשיכה גם בחורף, כשישראלים רבים בוחרים את הטמפרטורות המקפיאות באתרי הסקי או בערים המושלגות של אירופה. אין זה משנה אם אתם טסים בקיץ או בחורף, לאירופה או לארה"ב, עם הילדים או לחופה רומנטית, כך או כך ישנו פרט אחד שהטיפול בו חשוב ומומלץ בכל סיטואציה ולכל אחד, והוא ביטוח נסיעות לחו"ל (להלן מאמר שפורסם בנושא באתר וואלה).

 

מצבים חירום ועיכובים בטיסות

נוסעים שמקפידים על ביטוח נסיעות לחו"ל מבעוד מועד יודעים להעיד על יתרונותיו במצבים שונים, ובעיקר במצבים הפופולאריים יותר כמו עיכובים בלוח הטיסות או התמודדות עם טיפולים רפואיים במהלך החופשה. כך, אם אתם מתכוונים לצאת למסעות רגליים מפרכים אתם בוודאי לוקחים בחשבון את הסיכון הפיזי הנלווה לכך, ולכן חשוב להצטייד מראש בביטוח שיבטיח לכם גם טיפול רפואי אם תצטרכו פינוי או אשפוז. זאת משום שעלויות הטיפול הרפואי בחו"ל לרוב גבוה מאוד, בוודאי בהשוואה למחיר הטיפול שתצטרכו לשלם בישראל, בה אתם מבוטחים ממילא.

 

נקודות למחשבה

ישראלים שטסים לחו"ל ומבקשים להצטייד בביטוח נסיעות מומלץ שיתייחסו לכמה נקודות מרכזיות. ראשית כדאי לוודא שהפוליסה מתאימה לנסיעה שעל הפרק, שכן הכיסוי שיספיק למסעות הקניות במנהטן שונה מהכיסוי שיידרש למסעות הרגליים בדרום אמריקה. שנית, הקפידו להגדיר באופן ברור את תנאי הכיסוי, את הסכומים הניתנים לכם בכל תרחיש, והרחבות אפשריות שונות למקרה שתרצו להתנסות בכמה אתגרים חדשים כמו באנג'י או סקי. החזרים בגין טיפולים תרופתיים שונים, תשלום על טיסות רפואיות ובתי החולים שבהם יינתן הכיסוי – כל אלה נושאים שמוטב שתבדקו מראש כדי שתוכלו לשנות, להוסיף ולהרחיב על פי הצורך ובהתאם לאופי הנסיעה שלכם.

 

בלי עיגולי פינות

רגע לפני שאתם יוצאים לעבר השדה עם מזוודה והמון התרגשות, עצרו לרגע ובדקו האם הפוליסה שלכם באמת מתאימה לצרכים שלכם ולטיול שעל הפרק. אין דבר שיכול להחריב את החופשה החלומית יותר מעול כלכלי בלתי צפוי בעקבות אובדן הכבודה, ביטול הטיסה או חמור מכך – בשל פציעה או תאונה במדינה זרה, שעם מערכת הבריאות שלה אתם כנראה פחות מנוסים. ביטוח נסיעות לחו"ל יבטיח לכם חופשה שקטה יותר, וזה בהחלט לא משהו שאתם רוצים להתפשר עליו.

 

למידע על ביטוחי נסיעות לחו"ל לחץ כאן.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע