chiddush logo

המצב עם הערבים בדור הזה

נכתב על ידי טל סייג, 16/8/2016

ב"ה                                          בינ"ו עמ"י עש"ו                                                בס"ד

 

הנה בכביאה הזו של עם ישראל לארץ ישראל ארץ הקודש ארץ כנען התקומה המעשית הגשמית של בניין הארץ מתבצע בעיקר מכוח שפיעה של העולם המודרני הנאור המתקדם המפותח התרבותי המערבי של האדם הלבן ואיתו בא כול השפע המעשי שמאפשר תקומת הארץ והיבנותה החומרי.

 

אך עליה וקוץ בה שרוח האדם המודרני המערבי השאינם ישראל מלאה בהתגבהות והתנשאות וגאווה זולה על העולם הערבי מטעמים של אנטישמיות עדתיות גזענות ועניינים של צבע עור צבע שער צבע עיניים מוצא שפה ומנטליות, ובתורתנו הקדושה מבואר ש"תועבת ה' כול גבה לב", - היינו שההתגבהות הזו היא תועבה מוחלטת שצריך להתרחק ממנה בכול צורה.

 

וההתגבהות הזו פוגעת בכבוד הערבי, כי אברהם מולידו של ישמעאל היה ענוונתן, הפך עניין הגבהות והגאווה ואת כל קליפת הגבהות הגאווה והכבוד הוליד בישמעאל לכן ברגע שמופיעה לעומתו קליפת גבהות גאווה וכבוד מערבי שמבזים אותו הוא נפגע והופך להיות כלי לעמלק מרושע מפגע ומרצח בפיגועים וטרור ושנאת ישראל והמערב כולו בכלל.

 

והסיבה הפנימית להתגבהות הזאת היא ש"הא" אחרונה של שם הוי"ה בחינת מלכות מקננת במערב ו"הא" ראשונה של שם הוי"ה מקננת בצפון בחינת אלוקים וגימטרייה שם אלוקים מתחסר 316 גימטרייה "חשוב", -  הרי שעניין העמים הצפוניים מערביים לארץ ישראל כלומר אירופה ואמריקה הוא עניין של מלך חשוב שהוא התגבהות שאין כדוגמתה.

 

והתועבה הזאת גאווה מביאה איתה תועבה חברתה משכב זכור בר מינן שגם הוא קרוי בפרשת קדושים בספר ויקרא תורת כוהנים תועבה, - כספר המידות של רבי נחמן ערך גאווה סעיף ב' וזלשה"ק "על ידי גאווה בא לידי תאוות משכב זכור...", - עכל"הק.

 

ומשכב זכור בר מינן נקרא בגמרא סנהדרין דף נ"ד, נ"ה – "תשכב", מלשון החומש בפרשת אחרי מות "ואת זכר לא תשכב משכבי אישה" – גימטרייה 722 גימטרייה פצצות אטום ועל ידי כך באה בכמה אומות ערביות התאווה לזרוק איזה פצצות אטום על העולם המערבי ועל ישראל.

 

ואטום הוא מלשון אטום, שנאטם הנקב התחתון של יציאת ההתפנות כי כשרוצים להכניס שם מה שאסור להכניס שם לא יוצא משם מה שצריך וחובה על פי ההלכה להוציא משם מתי שצריך ואיך שצריך וכמו שצריך ועוברים על בל תשקצו ואז עוברים על אזהרות פרשת כי תצא במשנה תורה בספר הדברים "ויצאת שמה חוץ", - "ולא יראה בך ערוות דבר ושב (השם יתברך) מאחוריך", ואז מאבדים את הסיעתא דשמייא וצועקים הצילו על צרת הפצצות אטום ולא נושעים.

 

כי גם כשפים קרוי בפרשת האזינו תועבה כפרוש רש"י על פסוק "בתועבות יכעיסוהו" כגון כשפים וזכור, וכשפים אותיות שפכים כלומר התפנות ליציאות, וההתפנות ליציאות היא יניקה מאחוריים שמהם יונקים השאינם ישראל וככה מתמלאים בתועבה הזאת ורוצים לזרוק פצצות אטום על ישראל עושים טרור ומתמלאים אנטישמיות ואיבה נוראית על ישראל.

 

לכן צריך לעקור מליבנו וממוחנו את השורש של התקלה הזו ולהפסיק להתייחס אל עצמנו כגבוהים יותר מהערבים בשל היותנו אדם מערבי, כי זה לא כתורת ישראל כלל וכלל כי שורש עליונותנו על הגויים ולא רק הערבים אלה גם המערביים והשאינם ישראל בכלל הוא רק היותנו זרע אברהם יצחק ויעקוב וגריהם השומרים את התורה ומצוותיה ולומדים תורה וזה ורק זה הוא בחינת "גאון יעקוב אשר אהב" (תהילים מזמור מ"ז, פסוק ה').

 

כי רק מכוח התורה הקדושה והדבקות באלוקים יכולים אנו לטעון עליונות ולא במיוחד על הערבים, כי דווקא הערבים הם נשלטים על ידי שרו של ישמעאל שהתפלל עליו אברהם שיהיה צדיק, אלה על כול הגויים בכלל והעליונות הזו היא רוחית נישמתית בלבד ובעולם הזה אנחנו וכל המין האנושי שווים לחלוטין בתור חי מדבר תבוני בן נח שאסור לו למרוד במוסכמות בסיסיות ביותר שהם שוות לכול נפש בכול המין האנושי.

 

כי צריך לדעת שעד שלא נסלק את התועבה הזו מליבנו ימשיך להתלבש בכמה ערבים עמלק מרושע, לכן המלחמה המעשית שלנו היא לא בערבים אלה בעמלק, ולכן שלילי מאוד בעיני הדיבורים האלו על מוות לערבים וכולי כי לא כנגד הערבים יש לנו טענה אלה כנגד העמלק שמתלבש בהם והמלחמה בעמלק היא רוחנית עליונה של עבודה פנימית על התועבות שבתוכנו, - אלה אם כבר התלבש בפועל ממש עמלק באיזה ערבי, ובזה כבר צריך לתת פשוט יד לכוחות הביטחון שלנו ורק לכוחות הביטחון המסודרים שלנו לטפל באופן מעשי.

 

השם יזכנו לנקיות מקליפת דעת הקלוקלת הזאת של עמלק כדי שבפועל תפסיק בימנו מכת החרב הזאת מהגויים על ישראל וככתוב במסכת סנהדרין נזכה לראות בעינינו את האתחלתה דגאולה האמורה שם – "אין בין העולם הזה לימות המשיח אלה שעבוד מלכויות", - כאשר המפרט הטכני הסופי של השעבוד מלכויות שמיצר אותנו זה העניין הזה, השם יעזור.

 

והנה שלוש צרות הערבים מביאים בדור הזה טרור וזה כנגד שז"ל מלחמה קונבנציונלית וזה כנגד יחסי גבר אישה אסורים, ומלחמה אטומית לא קונבנציונלית וזה כנגד יחסי גברים גבר אסורים ושלושתם בפרקי העריות האסורות הניאוף הזימה הזנות והפריצות עריות אסורות ערוות אסורות וביאות אסורות ותאוות המשגל והסטיות המיניות שנמשכות מהקליפה השנייה דטומאה שאין ממנה חזרה שירדה בגן עדן כתוצאה מהחטא הקדמון ושטופלה לרעת ישראל על ידי רע שבהבל – בלעם הרשע.

 

והטרור גימטרייה קקי וחיזבלה אותיות חי – זבל, וחמס הוא בגלל החמיסה של הפרק הזה מאימא אדמה כי כשהאדם לא מתפנה תקין בעיקר בתפלת שחרית עם תפילין הוא חומס את אימא אדמה ואז הדת הישמעאלית משגעת את הערבים האלו לשנוא ולאיוב את ישראל.

 

והפרק הזה בגוף הוא המעי הגס והוא כנגד זבולון שעניינו פרקמטיה וסחר ועבודות המשק והכלכלה הבסיסיות וכשהוא משוקץ הפועל הערבי הפשוט שבא בדרך כלל לישוב היהודי רק כדי לעבוד כמו שדרשו שרה ואברהם מישמעאל בן הגר, - שרה "ואיבנה ממנה", - ואברהם "שבו לכם פה עם החמור", כלומר שתכלית ישיבתו של האדם הישמעאלי פה בארץ הקודש ארץ ישראל היא לעסוק בבנייה חומרית של העולם פה, - או אז הופך לו הישמעאלי הזה מאדם פשוט לשהיד ומוג'הדין טרוריסט פורע חוק ומחבל רוצח.

 

לכן יזהר היהודי הדתי לא להתפלל שחרית עם תפילין בעודו משוקץ כי כאמור במסכת ברכות דף כ"ג שהמתפלל כך תפילתו תועבה.

 

וכול זה מתוך הישמרות בעבודת אוכלים תקינה ולהיות מצוי באכילת פת ולא לצום יותר מידי כי המעבר התקין של האוכלים מהפה לגרון ולקיבה ולמעיים עד יציאתו ממקום יציאת הפסולת עוזר מאוד לחילוף חומרים תקין שמאריך חיים ושומר על בריאות תקינה גוף בריא מביא לכדי נפש בריאה ובכלל כול הנר"ן.

 

ובתוך התורה יזהר אדם לשמור על כמה עצות כדלהלן:

 

1). לא לברך שום ברכות ברוך שאמר וישתבח וברכות קריאת שמע של שחרית אחרי שעה רביעית לרבי יהודה כמתוקן בלוחות השנה המפורטים הדתיים שכן ספק ברכות להקל ושב ואל תעשה עדיף וחשש אזכרת שם ומלכות לבטלה שעובר על הדיבר השלישי של לשאת את שם השם לשווא.

 

2). לא להתפלל תפלות שמונה עשרה אחרי נקודת חצות שכך מוציא מפיו 19 ברכות לבטלה ושוב עובר על הדיבר השלישי

 

3). לא לברך ברכות אחרונות של בורא נפשות על נס קפה ותה וקפה ומשקאות מוגזים שנוהג שבעולם לגמוע אותם בפחות משיעור מלוא לוגמיו בפעם אחת ולכן נכנס שוב לספק ברכות לבטלה.

 

כי בכול העניינים האלו שם הוי"ה אדנות המתמלא במילויו תרע"א מ"ה העולה 716=45+671 והקטרוג מסכן עניין פצצת אטום שעולה אותו ערך 716 וכול זה ליוצאי כללות ספרד ותימן היהודים עם הטבעים שאספו מאומות ישמעאל אך לא ליהודי המערב שטבעי גופיהם מאפשר להם את הברכות האלו ללא חשש.

 

גם כשנפגם הדיבר הגימל מהלוח הראשון לא תשא את שם הוי"ה אלוקיך לשוא נעשית בקשת פגימה בדיבר השלישי בלוח השני "לא תגנוב", וישמעאל הוא אומה של שודדים ככתוב עליהם "ישליו אוהלים לשודדים" (איוב פרק י"ב, פסוק ו'), ואז ישמעאל נעשה לא נוח לישראל וגם זה מפריע לאליהו הנביא זכור לטוב שמתגלה כערבי לפדות את משיח בן יוסף על ידי כספים שזה תיקון בזה.

 

4). להמשיך ולהיזהר בתיקון חצות כתיקונו במיוחד הספרדים והתימנים ובכלל יוצאי אומי השאינם ישראל הישמעאלים שכן ההצרה מצד אומות אלו הגשמית המעשית עד כדי אובדן נפש הי"ד, - עוד לא פסקה.

 

והנה עוד דרוש שאטום וסכנתו הוא בגלל המאכלות האסורות ומלחמה קונבנציונלית עלינו היא בגלל אי שמירת שבת והטרור הוא בגלל פריצות ואם נזהרים בשלושת הלא תעשה האלו מאכלות האסורות שנאמר בהם "ונטמתם" מלשון אטום ושבת ופריצות ניצלים מאלו שלושת הסכנות.

 

יש עברות מסוימות בתרי"ג מצוות שמקיימים הישראל שגורמות התפרדות של קליפים סביבתיים מקומיים לתוך השאינם ישראל שבקרבם הם חיים כעניין זכריה ח' כ"ג שיש לכול יהודי כנגדו 2800 שאינם ישראל המקבלים ממנו בתורת ממלכת כוהנים שלהם שמהכוהן הזה שהוא בשביליהם הם מתברכים וכעניין הדרושים לחג הסוכות של הגר"א שכנגד 70 נפש יש 70 אומות 35 לשאינם ישראל של ישמעאל ו35 לשאינם ישראל של עשו כנגד 70 קורבנות סוכות שהם כללות בני נוח באי כדור הארץ הגלובוס הזה.

 

וכשהקליפים האלו כונסים בתוך עניין השאינם ישראל מפתחים אלו השאינם ישראל איבה רעה על ישראל ומצרים אותם ומנגדים להם בכול מיני דרכי ניגוד כלכלה בטחון או זוהמה רוחנית וכול עוד העברות המסוימות האלו והמיוחדות האלו בתוך ישראל לא מתדקדקות די צורכם ממשיכים הקליפים הסביבתיים המקומיים האלו להצר דרך השאינם ישראל לישראל בכול מחוזות מושבותיהם.

 

לכן עבודת ישראל במר גלות הזה היא לדקדק את העברות האלו עד למינימום עד שיחול הרף הבסיסי של הגאולה ההפסקה הטכנית של מכת חרב מהשאינם ישראל על ישראל ובדורות האלו בעיקר כבר מקליפת ישמעאל כי העברות המיוחדות שכנגד בחינת עניין קליפת עשו כבר פחות או יתר התדקדקו די צורכם ואין דרך 35 שאינם ישראל של עשו להצר במכת חרב מעשית יותר את ישראל.

 

אך בחינות העברות המיוחדות שמפרידות קליפים סביבתיים ששייכות בישמעאל וה35 שאינם ישראל שלו עוד לא התדקדקו מספיק ולכן עוד יש בעניין איבה רעה.

 

דע שיש עמלק כללי שעשו אליפז ותמנע לא הצליחו להפיל לאומה הזאת שנולדה מתמנע הקרויה עמלק והיא בחינת עניין "שדה העמלקי" הכללי המבואר במלחמת המלכים של אברהם שבראשם עמד אמרפל הוא נמרוד שהוא עניין המודרניזים והעמלק הזה מנגד לכול עניין המודרניזים וכשעשו הרג את נמרוד לא גמר נמרוד את העבודה של המלחמה הכללית שלו בשדה העמלקי ונשאר עמלק משונה שאין לעשו נמרוד שליטה עליו.

 

והעמלק הזה הוא מרקחה של שני המלאכים האלו שאמרו וביקשו מהשם קודם בריאת האדם לא לברוא אדם והוא בכללות חיתום כול 5 מרקחותיהם המבוארות בזוהר נפילים גיבורים ענקים רפאים ועמלקים שרקחו עז"א ועזא"ל וסימנם בראשי תיבות נג"ע ר"ע והם במקורם אוקימתות סתורות של השם כשעסק בתורה לפני בריאת העולם והאדם תתקע"ד דורות והם נשמות ערב רב ועמלק כלליות מאוד שעליהם אמר הכתוב "אשר קומטו בלא עת נהר יוצק יסודם" כי הם בחינות יסוד עכור שהיה בעולם קודם ברייתו.

 

והעמלק הזה מצד אחד כמו כול עמלק הוא קליפת דעת ואיבוד משקל הדעת אך הוא עם חיבור ולא חוסר חיבור ופילוסופיה כמו העמלק שתיקנו אליפז ועשו ותמנע.

 

משום ששדה העמלקי הזה הוא בחלקתם של הבני נוח שם וחם הוא מופיעה בעיקר דרך שרו של ישמעאל – הערבים, - כמו שרואים בדור הזה באירן חיזבאלה חמס דע"ש פקיסטן אפגניסטן וצפון קוריאה וכול מעגל הטרור והאטום המצר את המערב הנשלט בידי עשו והמודרניזים בחינת נמרוד.

 

ובכללות התורה תחום זה הוא גם עדין מלחמותיו של משיח בן רחל – יוסף אפריים מנשה בנימין בעמלק.

 

והנג"ע ר"ע הזה בדין ההלכה דינו ב"לא תחונם" ויוצאים עליו במלחמה והורגים אותו אף בשבתות וימים טובים ומחללים על מלחמה בו גם שבתות וימים טובים בכול כלי מלחמה וכוחות בטחון שאפשר ושיש בכלים שלמטה צה"ל, משמר הגבול משטרה ומאבטחים למיניהם.

 

אך סתם ישמעאלי ערבי דינו כגר תושב משום שנימול בגיל 13 עוד משורש ישמעאל בן אברהם ולגרים תושבים יש רשות מלאה לגור בארץ ישראל ואין למחות בידם.

 

רק אם נכנס בהם עניין של נג"ע ר"ע יש להחיל עליהם הלכות "לא תחונם" כמפורט להלן

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע