תורה דלעתיד של ימי המשיח
תורה
דלעתיד עניינה ומצוותיה הם צוותות עם אורות האין סוף הדקים דקים דקים שמגיעים רחוק
רחוק רחוק כי מקורם באין סוף הוא בחלק פנימי ועמוק ותוכי מאוד בתוך אור האין סוף
לכן האורות אין סוף האלו מחמת דקותם ועדינותם מעולם לא השתתפו בעניין שבירת הכלים
ולכן אינם נמצאים אשמים בכול הקלקול שנגרם כתוצאה משבירת הכלים ולכן הם יהיו אלו
שזכאים שמהם יעשו מצוות תורה דלעתיד ופירטי הוראות תורה דלעתיד, כולל טכסיס סדר
עבודת בית המקדש השלישי שיבנה ויכונן במהרה בימנו.
אך
לשם התגלות אורות כאלו דקים ולעשות עמם צוותא יש קודם כול לבטש אפילו את הקליפים
הדקים שבתחתית עשייה כי גרגיר זעיר במערכת תקלה בכול הפס ייצור, כלומר שגרגיר זעיר
בתחתית העולמות מטה את כול קו ההתקשרות עם העולמות העליונים הטייה גדולה כי ככול
שהגרגיר הזה תקוע למטה יותר כך הוא מטה הטייה גדולה יותר את כול סדר ההתקשרות של האדם
עם השם בעליונים לכן מתעכב כול כך כבר כמה אלפי שנים גילוי תורה דלעתיד כי יש עוד
הרבה עבודת ביטוש אלו המסכים עד שתתאפשר זאת הצוותא.
והעבודה
הזאת מתחלקת לשני מחנות ישראל מחנה יוסף בינימין אפריים מנשה ורחל תורה שבעל פה
בעניין הוספת השכלים למעלה מלשון יוסף מוסיף עוד ועוד למעלה ואיתו ל"ה נפש שבישראל שמכוונים כנגד
ל"ה אומים השאינם ישראל שממונה עליהם עשו, ועבודת יהודה ובית דוד עבודה שבנפש
מלכות עשייה שמטרתה לנקות את תחתית תחתיתי תחתיתות עולם העשייה מפרורים גרגירים
דקים שגורמים למחנה יוסף אפריים בניימין מנשה רחל תורה שבעל פה וסוד קבלה חסידות
זוהר ונסתר הטייה בילתי רצוייה, - ואיתם ל"ה נפש שמכוונים בישראל כנגד
ל"ה אומים השאינם ישראל שממונה עליהם ישמעאל.
וככה
נעשית האצווה הזו עם האורות הדקים האלו ביושר גמור ומוחלט כלומר כשמנו שם עמנו
ישראל כלומר ישר עם א-ל, שכול חלקם של הישראל בכול האורות אין סוף הוא קו אחד קטן
ודק של אור בחינת יעקוב בנה הקטן לאורך כול האין סוף ביושר מוחלט עד כדי ההתקשרות
המוחלטת עם השם לבדו.
לכן משום שזו היא כול המטרה של הגאולה ובית המקדש ותורה דלעתיד והמשיח היה צריך לברר קודם כול רפ"ח ניצוצין שנפלו בשבירת הכלים כדי שלא יפריעו לעבודה דקה עדינה ומזוככת זאת השם יזכנו להגיע אליה במהרה.