chiddush logo

חילולי קברים רבי שלמה שטנצל זצל

נכתב על ידי יונתן שטנצל, 21/9/2014

 ממאמר שפורסם ע"י הרב שלמה שטנצל זצ"ל מראשי הלוחמים נגד חילולי קברים

האדם הוא מטרת הבריאה, והוא הנכבד שבברואים, צלם אלוקים, ישראל אורייתא וקודש אבריך הוא חד הוא, המלבין פני חברו ברבים אין לו חלק לעולם הבא, וכל שכן כאשר אדם חי בתקופתו לפני אלפיים ויותר שנים הוליד בנים ובנות, ובמשך 100 דורות כל אחד מהם התרה למיליונים, וכולנו צאצאים עשרות פעמים דרך כל יהודי מתקופת החשמונאים וכדומה, כצד מעיז יהודי לבוא לקבר אבותיו, ולזורקו מתוכו, ספק אם הוא יהודי, מאחר ואין לו רגש אנושי אליו,

2. העם היהודי ממשיך שושלת הדורות הקודמים עד אברהם אבינו הראשון שחי לפני קרוב ל – 4000 שנים, בגלל אבות תושיע בנים ותביא גאולה לבני בניהם בגלל אבותינו אנו כאן בארץ ישראל, בגלל זכותם וצדקתם ירשנו את ארץ ישראל עם ישראל הוא אחד עם כל המיליונים הטמונים באדמת הקודש, הגמרא מספרת על גוי רשע שאביו מת והוא חס על בשרו והוא האכיל את כלבו בבשר אביו, מי יכול לחיות בעולם אכזרי, שהכסף הוא למעלה מכל הערכים ויכול אדם לבזות כ"כ את אבותיו.

3. בגן החיות של ברונקס ראיתי בית קברות לחיות נדירות שמתו. הייתי שוב ולא מצאתי אותו, כיצד אנשים יכולים להשוות בין בהמה, לצלם א'.

4. בעוון חיים מתים מתחטטין– סולם ערכים מעוות גורם לזה, אדם יודע שוויו של דולר, שקל, רובל ויין, בעת מלחמה אינו יודע ערך של דברים, אנו בדור, שרק לבני תורה ועולם הישיבות יש עולם ברור ומסודר.

5. כיצד להתייחס לספרי ההיסטוריה. האם הם אמינים והאם התקשורת והעיתונות אמינה, מי שראה בעיניו אפילו תאונה ואחר קרא דיווח בעיתון ימצא  ש- 90% מהדיווח אינו נכון, וא"כ איך תתייחסו לדיווח מלפני אלף אלפיים שנה של ארכיאולוגים שהם עצמם אומרים כי אין ודאות ויכול לבוא אחר שיכתוב להיפך מדבריהם רק חכמה כתובה זו שהדמיון יהי' סביר ארכיאולוגי' זה היפוכו של מדע כמו פיזיקה.

6. ראיתי ראיון למה אסור לאכול גמל שהא מעלה גרה (סימן טהרה) ולא מפריס פרסה, (סימן טומאה) לעומת חזיר שאינו מעלה גרה אבל מפריס פרסה, כי הגמל עוסק רק בעבר כמו ארכיאולוגי' וזה טמא, ואילו החזיר פושט רגליו הסדוקות כלומר מנותן מהעשר ורץ רק קדימה גם זה טמא, היהדות היא כמו בהמה כשרה מעלה גרה ומפריסה פרסה כלומר קשורה בעבר ומתחדש מהעתיד ארכיאולוגי' זה גמל טמא.

7. עכשיו נסע האדמו"ר מויזניץ עם אלף חסידים לרוסי' ואוקראינה לקברי אבות החסידות כדי להתפלל, ידוע זכות אבות שבשמים שכל עושרם וכל העתיד מרוכז וטמון בהם, בגלל שאני יותר חזק מהם, והם אפילו לצעוק אינם יכולים האם מותר לי לעשות ככל העולם על רוחי לאן הובילה החילוניות את אנשי החולין, איזה ערך יש לעולם ללא ערכיו ארץ ישראל שייכת לעם ישראל ותפסוה תורה כל הרומס את התורה. את היהדות ואת ערכי החיים והמתים אין לו זכות בא"י

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה