chiddush logo

האמונה והבטיחה הבסיסיים

נכתב על ידי טל סייג, 16/9/2024

בס"ד                                       בינ"ו עמ"י עש"ו                                             ב"ה

 

אמונה ומעשה בחילונים הצדיקים:

 

המצווה התרכ"א אמונת הייחוד בחילונים הצדיקים:

 

1)     שהוא אלוקים אחד 13*86=43*26 ג"ם הויה = אלוקים אחד וטוב, טוב*אחד ארך והוא טעימה מכוס ארך של סעודת ליוויתן ושור הבר ויין המשומר שהאלוקים בחינת גפן שאל חיטה ואלוקים גפן והוי"ה תאנה כשאומרים שהוא אחד וטוב אחד * טוב = ארך 221 כוס של 221 גרם היא כוס יין המשומר של סעודת יין המשומר וליוויתן ושור הבר

2)     שהוא נימצא בכול מקום בשש קצוות העולם צפון דרום מזרח מערב למעלה למטה ובשש קצוות קומת אדם ימינה שמואלה קדימה אחורה למעלה למטה ובקומת עולם ואדם גם במרכז ובאמצע בעמוד המכריע ביושר שבתפארת

3)     שהוא כול יכול משורש נקודת בעל היכולות ובעל הכוחות כולם עילת עילי כול העילות וסיבת סיבי כול הסיבות שליט ומושל וריבון על כול העולמות חדרים מדורים היכלות ריבונים קומות מגידים ממונים שרים שליטים. – ויש 5 קומות של שוויץ שחושבים את עצמם יותר מאלוקים אחת בשם התורה והצדיקים והמאן מלכי דרבנן שחושבים שכוח תלמידות חכמות ומוסר וקנאות שבהם הוא יותר מהוי"ה אלוקים וזה שקר ותועבה וזה שוויץ ואחד בשם האהבת ישראל לשרת את העם ולעזור לישראל וזה משמעותי יותר מאלוקים וזה שוייץ ותועבה ואחד יותר מהוי"ה מידת הרחמים מתוך הדאגה לביטחון ושלום ישראל במצבם המדאיג בארץ חשוב ומשמעותי ויקר וניצרך ונידרש יותר מאלוקים וזה שוויץ ותועבה ואחד מסכנת הפיטורים שאין בויותר צורך הופך לשוויץ ואחד מהפחד מהסוף הקר חושב שהוא יותר מאלוקים וזה תועבה ושוויץ והחילונים הצדיקים לוחמים בכול הקומות הלו ומיתנשאים עליהם והם פרידנריך קורדורוניר ודיאגנריך וסקונפיטר וקורספיטו וישראל החילונים הצדיקים והקדושים עולים לורדימר נולמין שמעל לתוהו הזה ומיתנשאים עליהם ומקימים קומת ישמשנון לעתיק ומבורכים על ידי עתיק ונידונים ועומדים ביום הדין ובתחיית המתים וגן עדן ועולם הבא וימי המשיח שלהם.

4)     שהוא רואה ואינו ניראה עד כדי אינו ניראה לחלוטין כלומר מינימום של ראיות על קיומו בדיבור ומחשבה ועולמות המלבוש, - בחפצים ותשמישי קדושה וספרים בבית ובמכונית ובמישרדים ובערוצי התיקשורת טלוויזיה רדיו עיתון נייד ומחשבים

5)     שהוא קיים והוא גורם הכול פה בעולם והוא המקור לכול הטענות ומענות על משהו או על ההודאות אם צריך בכלל.

 

 

שורש שורשי המיצוות דניגלה שלנו:

 

כללי שמירת גדרי היראה היהודיים הכלליים אצל שומרי המסורת הכללית החילוניים בדורות האלו:

 

א). אמונה כללית באלוקים שיש אלוקים ואוהבים אתו ורוצים אותו ומאמינים ובוטחים בו וממנו בלבד רוצים עזרה, ושיש בידו כוח לגרום ולפעול שאם לא כן נופלים לכפירה אפיקורסות ואתאיזים שמשבשים את הדעות בדעות כוזביות של העידן המודרני המדעי.

 

ב). שמירת שביתת מסחר כללית בארץ בשבתות ומועדים ושמירת הנהגות כלליות של מועדים כלליים כגון פסח, ראש השנה, סוכות, חנוכה, פורים ול"ג בעומר שאם לא כן מאבדים את רוח הישראליות היהודית לחלוטין.

 

ג). צניעות כללית בעולמות המלבוש והנהגות ייחוד צנועות יחסית לעומת שאר העולם בלי לצור צורת ממזר ובלי יותר מידי בעילות ארמית,- שאם לא כן הסטיות המיניות אוכלות כול חלקה טובה וחוטפים סריטה בשכל.

 

שכן ביחסי חברים חברויות יש כללים מדוייקים שהם כפרקי גיטין מיוחדים שלהם שיש להם שיטה מיוחדת בגיטין כדי שהבעילה הסופית המולידה ולד זכר או נקבה לא יהיה ממזר של עבודת ניתוק הקשרים הקודמים וכול השעבודים שיש על האישה לפני הזיווג המוליד שלה עם מי שהיא מעותדת בסוף אחרי תקופת החברויות להיות נשואה קבוע.

 

אך בלי שום שמירה דקדקנית יותר מידי של גדרי עולמות המלבוש וגם של הנשים, וגיפופים ושמירת העיניים ושפופרות של איסור שכן אלו בשורשם הגבוהה רק שניות לאיסור לצור צורת ממזר שנשמר די טוב ואם זה נשמר בטל טעם בטל דבר וכוח דהיתרא עדיף ויש להם על מה שיסמוכו.

 

ד). כשרות רבנות כללית של תרומות מעשרות ערלה ושמיטין בשר בחלב שעתיים, דגים עופות כבשים ובקר כשרים כללית, ללא חשש אבר מן החי ודם, ורוב מאכלם של החילונים השומרי מסורת מסורתיים משם שאם לא כן נקרא בהם "ונטמתם", ומטמטם את השכל והגוף ומזיק לבריאות יותר מידי מאכלות אסורות.

 

ה). ברית מילה שאם לא הסימן היהדות הבסיסי הזה נטמעים בגויים לחלוטין ואפשר לשכוח לגמרי שאתה יהודי.

 

ו). חתונה כדת משה וישראל ברבנות הכללית לישראל עם אישה יהודייה שאם לא כן נעקרים מישראל ומולידים מאישה לא יהודייה ילדים וילדות לא יהודים ונפסק חוטר היהדות של אותו גבר.

 

ז). ואהבת לרעך כמוך כללי וכללי מידות טובות מיוחדות שבישראל יותר מסתם שאינו ישראל או לא יהודייה, - שאם לא כן הופכים לטיפוס דחוי ולא מקובל בחברה הישראלית הכללית מה שקוראים בלשון העם אדם לא אנושי ולא תרבותי וטיפוס שלילי וגם עניין של ג'נטלמניות כללית ביחסי גבר ואישה.

 

ח). שמירה של איזו שהיא דרגה של צום או פקידת בית כנסת ביום כיפור וקדישים ומנהגי אבלות כלליים מסוימים על 7 קרובים וקבורה בבית קברות יהודי, המונהג כדת משה וישראל.

 

ט). לימוד כללי של התנ"ך בחינת מצוות לימוד תורה.

 

אנטיקרישטו ואנטיקריסטוס וארמילוס רשיעא והגוג ומגוג הרוחי שביאר ירמייה הנביא עקום ועקוב הוא הלב ועמוק מי ישורנו חברו לאגודה אחת שכול כוונתם היא על ידי קירור האמונה לבטל מהחילונים השמואלנים האשכנזים הצדיקים שלא יהיה להם שום אלוקים בלב ומכול השאינם ישראל של האדם הלבן את המקיף סובב עיגול הזחת צדדה הכללית של נשיאת שם הgod על השפתיים באיזה שהיא צורה כי הם חברו עם הגוג ומגוג הרוחי שביאר ירמייה שקשה תרבות רעה של חוסר אמונה מוחלט בgod האלוקים וחוסר בטיחה בסיסית בו בכלל בכול האדם הלבן בין ישראל בין שאינו ישראל וקשה זה אף מהגוג ומגוג הגשמי כי כשיש שמדות רוחיים בסוף יהיו גם שמדות גשמיים וחורבן לציליוזאציה הזו הנאורה והמתקדמת על ידי הכפירה האפיקורסות והאתאיזים באמצעות עשרות אלפי פצצות אטום ונשק גרעיני וטילים גרעיניים כי הם רשעים מוחלטים הרוצים משורש עמלק המזנב בנחשלים שאמונם אינה כול כך חזקה, - לקרר את האמונה לא לאפס הקפיאה אלה לאפס קלווין המוחלט של החלל הפנוי המצוי בגלגלים ולבטל את האמונה והבטיחה והאהבה והיראה ומידת הרחמים והאחריות והסולידריות הבסיסית בין בני האדם המין האנושי לאפס מוחלט ועל ידי זה לשסות בהם את הקטטה שתביא לחורבן המין האנושי של חוסר אמון של אדם ברעהו בצלם אלוקים הבסיסי שבאדם.

 

והתקנה לזה היא שבישביל הואהבת לרעך כמוך והמצפוניות הבסיסית ושמירה על צלם אנוש הבסיסי והאנושיות והסולידריות הבסיסית שיהיה אלוקים קטן בלב לכול ישראלי/ישראלייה באשר הם בלי יוצא מן הכלל כלל וכלל בהחלט באמת ביושר ופשיטות ותמימות ושלמות וכנות שיוכל להיות פה משהו בעולם כי אלוקים נותן שררה וממונות לאדם והאישה הישראליים ויכולת לתיפקודי חיים בסיסיים נורמאליים אנושיים כי האלוקות היא באמת דבר נורמאלי ואנושי ולא כמו שמנסה להציג אותה עמלק כדבר מוזר ומשונה והוא טיבעי באדם בליבו שגימטרייה אלוקים הטבע וטיבעי שיהיה בליבו של כול ישראל/ישראלייה אלוקים קטן בלב ובליבו של כול שאינו ישראל שאינה ישראלייה איזה עיניין של GOD, וטוב לדבר על כך איתם כשניפגשים איתם.

 

 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע