chiddush logo

הצהרת הדיברות

נכתב על ידי טל סייג, 15/9/2024

 הצהרת הדיברות:

 

1)   אין לי שום אלוקים שלי קטן פרטי יש לי רק את אלוקי אברהם יצחק ויעקוב מגן דויד הוי"ה אלוקים, - כ"ל אלוקים הוי"ה אדנות צבקות י"ה ש-ד-י, אהיה, - אהיה אשר אהיה ריבונו של עולם בורא עולם מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא ביושר ובפשיטות ובכנות ובשלמות ועד תום בלי יוצא מן הכלל כלל וכלל בהחלט באמת אמן, אלוק שלנו של כולנו של כולם של כול ישראל באשר הם בלי יוצא מן הכלל כלל וכלל בהחלט באמת ביושר ובפשיטות ובכנות ובשלמות ועד תום.

2)     יש רק אלוקים מאוחרים אלוקים מארחים לא אלוקים אחרים סיטרין חורינא דלית בהו ממשא ושניים עקריים הם השגורים בפי העם הגוד ואלה אללה שכפרושי הרמב"ם הם בסך הכול רק כנויים נילוים לאלוק שלנו שקיבלנו בגלות.

3)     אלוק שלנו של כולנו של כולם של כול ישראל וצדיקי צדיקות חסידי חסידות אומות העולם באשר הם בשם שבו הוא ניכתב בו הוא ניקרא אך לא בפרהסייה לאוזני ועיני בני אדם שאז הוא רק בכינוי הן בדיבור והן בכתב אך לעצמו בהיתבודדות והיתבוננות שבמחשבה רעיון הגיג הרהור שרעפים רגש רעותה דליבה כוונה עיבור כוונה שבמוח הוי"ה אלוקים הוא כפשוטו ואין רשות לאסור לאדם חיבורו עם קונו לעצמו בישירות ובגלוי אך לא לאוזני בני אדם ועיניהם שבכתוב והוא אינה נשיאת שם השם לשווא ואינה הגיית השם באותיותיו כול עוד היא אינה בפרהסיה ובריבוי אלה בצינעא ובמיעוט ולא בגלוי לא במראה ולא בשמע.

4)     השבת היא עיניינו הפרטי של כול אדם עם קונו איך הוא מענג את השבת שלא ניתנו שבתות וימים טובים ומועדים וימים בהירים לישראל אלה כדי להרבות בהם בתורה ומצוות ותפילות ולשם יחודים ויהי רצונים ובקשות ולענג את השבת בכול מיני התענוג האפשריים שבשבת גם לתענוג הגשמי חייתי בהמי יש עליה שחמורים דיקדוקי סופרים וקראת לשבת עונג מחומש של שביתת פרקמטייה מוקצה שבות וביעור איש ואין לברוא קטגור על ישראל באשר הם בלי יוצא מן הכלל כלל וכלל על דרכם לענג את השבת איש איש כדרכו והוא חסרון באהבת ישראל להעיר לישראל זולתך על דרכו עם השבת שלו.

5)     אין לנו חלק בארכיון הגדול של עשו של כיבוד יראת אב אם אלה דרכם של ישראל לאהוב וליהיות ממושמע לאבא ואימא ולא לפלפל בכך יותר מידי.

6)     הבא להורגך השכם להורגו שופך דם האדם באדם דמו ישפך ונישמרתם מאוד לנפשותיכם פיקוח נפש דוחה הכול סכנתא חמירא מאיסורה ולשם הצלת נפשות ואף רק סכנת אבר ומום בילתי הפיך באיזה שהוא/היא ישראל אלטרואיסטי פילנתרופי מזוכיסטי פמיניסטי מוחלט, - סתורה כול התורה כולה לשם נפש אחת מישראל.

7)     ניאוף פריצות זימה זנות אפשר להפך לאיפנון צריפות יוזמה הזנה והוללות להילול והפקרות לפריקת חקיקות מתחים ולחצים סביבתיים וחשוכא קדרות דחייה סלידה שאט משוי ריחוק זרות המביאה לבדידות ושעמום ותאוות אובדניות של סכנתא חמירא מאיסורא פיקוח נפש דוחה הכול ונשמרתם מאוד לנפשותיכם מהתאבדות והרס עצמי והזקה לעצמך שתחתם מתבצעות פעולות של איפנון צריפות הזנה ויוזמה ברוכה הילול ופריקה של עצבות בדידות ושיעמום שהם סכנת נפשות ממש.

8)     ליסטות שדידה גנבה גזל וחמס הם ניזקין המותרים ביאוש מדעת הבעלים או כשרוצה לקיים מתן בסתר או פדיון בסתר לעצמו ורק על שאינו מספיק לבעליו הממסכן את הבריות יש קפדה וגם המלוה בריבית הוא על דעת הלוואה שיש עמה אחר כך צדקה ופדיון ואין קפדה בכך להקפיד יותר מידי על היתר עיסקה מהודר.

9)     משנים מפני דרכי שלום ומפני לא לגלות את הסוד ללא ראויים שמי שיש לו הגעה לסודות התורה מותר לו לשנות מפני אי גילוי הסודות לשאינם ראויים הישראל השאינם ראויים והשאינם ישראל בכלל בלי יוצא מן הכלל בהחלט באמת ביושר ובפשיטות ובכנות ובשלמות ועד תום.

החמדה החפיצה והחשיקה והתאווה והגחמה היא עבודה שבנפש ובלב ובנפש השכלית שבמוח פרטית של כול אדם שדרך ארץ קדמה לתורה ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה וליהיות בן אדם אנושי ומצפוני ומה דסאני לך לא תעבד לחברך אך לא מרחמים על אכזרים ועל מי שאין לו דעת ולהיות ערום ביראה ובתחבולות תעשה לך מלחמה.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע