chiddush logo

איך מתקינים גדרות אלומיניום להרכבה עצמית

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 21/8/2024

 אחד מהמוצרים הפופולריים של לידר הוא גדרות אלומיניום להרכבה עצמית. מדובר במוצר מנצח שמגיע במגוון עיצובים, כדי להתאים לכל כיס ולכל טעם. לא רק מגוון רחב, החברה מאפשרת ללקוחות לבצע הדמיה לפני הזמנת המוצר, כדי לקבל תמונה ותחושה של איך תראה הגדר בפועל, לאחר הקמתה, מה שהופך את ההזמנה למשהו קל וברור.

היתרונות של המוצר המבוקש לא מסתיימים בהתאמה האישית, שכן כל גדרות האלומיניום מגיעות עם כיסוי של 7 שנות אחריות על האלומיניום, לצד לא פחות מעשר (10!) שנות אחריות על הצבע, עם גישה למניפת צבעים מגוונת כדי להתאים לעיצוב שלכם. למקרה שאתם תוהים לגבי המחיר, אז אין הפתעות. המחירים שתראו בקטלוג כוללים כבר התקנה בעת הצורך וצבע שתבחרו בעצמכם, ורק צריך להוסיף מע"מ.

ניגש לפרטי ההתקנה:

התקנת גדר אלומיניום דורשת קצת יותר יכולות מהרכבת רהיט איקיאה, ובכל זאת מי שיש לו ידיים טובות, סבלנות וכלי עבודה יוכל לרוב לבצע את ההתקנה של הגדר לגמרי בעצמו, לחסוך את עלות ההתקנה, וגם לזכות בתחושת הגאווה על ההצלחה שלו בכל פעם שהוא יוצא מהבית, חוזר הביתה, או יושב בחצר – ורואה את הגדר הנפלאה שהתקין.

שלבי התקנת גדר "עשה זאת בעצמך" –

1.      הכרות עם הוראות היצרן – כמו כל מוצר, ובטח שמוצרים להרכבה עצמית, גם גדר האלומיניום שלכם תגיע עם הוראות מלאות ומפורטות מהיצרן. קראו אותן, הבינו אותן, סמנו לעצמכם דברים שלא הבנתם לגמרי והשקיעו זמן בלקרוא אותם שנית.

2.      איסוף הציוד – וודאו כי יש ברשותכם את מלוא הציוד הדרוש לכל שלבי ההתקנה השונים. תוכלו לעשות זאת לפי הרשימה בהוראות ההרכבה, כמו גם מהבנתכם וניסיונכם בעבודות התקנה ועבודה עם ציוד.

3.      הכנת השטח – יש להכין את השטח להתקנת הגדר, מה שאומר למדוד ולסמן בצורה מדויקת את מתאר הגדר על הקרקע. לאחר מכן יש לחפור תעלה בעומק ורוחב הנכונים לפי הצורך, לרוב לא יותר מאשר שלושים סנטימטרים של עומק ורוחב דומה או מעט רחב מזה. בתעלה יש להכין בורות ליציקת הבטון עבור יסודות הגדר, בורות עמוקים למדי (לרוב באזור מטר אחד).

4.      הקמת הגדר – יש לצקת את הבטון סביב העמודים, ולהמתין שהוא יתייבש (חשוב לייצר תערובת בטון נכונה ולטפל בו בהרטבה במשך הייבוש הראשוני למניעת סדקים וחולשה של הבטון). לכשהתייבש הבטון יש לחבר בהברגה את המוטות האופקיים בין העמודים האנכיים, ולחבר את הפרופילים (במידה ויש). על הקונסטרוקציה תולים ומחברים את לוחות האלומיניום, והנה לכם – גדר מוכנה ומרשימה.

עושה לכם חשק לגדר?

אם אתם מרגישים מוכנים להתקין גדרות אלומיניום להרכבה עצמית זה אומר שעשינו את עבודתנו כראוי. כעת נמליץ לכם להיכנס לקטלוג ולבחור את העיצוב הנכון עבורכם, ולנוע קדימה לעבר גדר חדשה חזקה ואסתטית, עמידה ואיכותית.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע