chiddush logo

השתלשלות משיח

נכתב על ידי טל סייג, 25/12/2023

 

בינ"ו עמ"י עש"ו


השתלשלות שורשי משיח בהגיון עד כה:


ראשון לציון שבישעיה התפרד ל3 ראשים 01). תיכון והוא מיתפרד ל3 מוסדות 11). הרב הראשי לישראל 12). הראשון לציון המובהק 13). וראש העדה החרדית והם נקיים לחלוטין מקליפת חילוניות והם דתיים מבית, - 2). פנימי הוא חוזר בתשובה ספרדי בוגר עולם התורה ובשל 03) חיצון, - והוא בחצי קליפת חילונים / דתיים ציונים 31). חברי הכנסת ומוסדות הממשלה והמוסדות הממשלתיים בכלל 32). המוסדות המוניציפאליים פרוצדורה בירוקרטיה אדמיניסטרציה 33). משפט וצבא תרבות וחינוך ופנאי וכול הווי מרקם החיים פה הארצישראלי.


משיח בן דוד הוא מתחלק לקליפת רוסייה ונשיא רוסייה והקרמלין ומוסדותיהם הצבאיים והכלכליים והרובל הרוסי בבורסת מוסקווה והבחינת שתלם בחזקת שבנו והוא נער ספרדי חילוני שומר מסורת מסורתי עם שורשים עמוקים מהזעיר בורגנות ממשפחה קצת מעל שכר המנימום לנפשות עם נטיות דעות ימניות מתונות מאוד הגר בגוש דן והפריפרייה והיוממים שלה.


משיח בן רחל הוא ילד/נער/ריש הבחרות, מהבוהמה הגבוהה האריסטוקרטיה הארצישראלית ההי סוסייטי האליטה הסלב הארץ ישראלי ומצוי הרבה אצל הקלאבים הפנימיים של האליטה בגוש דן והפריפרייה או חיפה או מערב ירושליים עם גיחות לחו"ל מרובות וכמו בן דוד המובהק מחליף קאדנציה משיחית אחת ל4-18 שנה במתואם עם כלי חיצון לראשון לציון המובהק הממשלתי.


משיח בן יוסף לא רוצה לבוא בינתיים כי ארמילוס רוצה עדיין להרוג אותו.


משיח בן יוסף דקליפה הוא נשיא ארצות הברית ובכלל המוסדות השלטוניים הכלכליים והצבאיים האמריקאיים.


משיח בן אפריים בינתיים גולה כמו 10 השבטים האבודים מעבר להרי החושך ונהרות הסמבטיון ונהר דינור לא בארץ ומעבר ל7 הארצות הקלאסיות עוד אלפי שנים שבן יוסף יתיאש ממכם לפניו אך לבן אפריים יש עוד הרבה אורך רוח עליכם, כי היום שלו בריב"ל אליבא דמשיח דריב"ל הוא גם אם תרצו ואם אתם כול כך אוהבים את זה גם 260,000,000 שנה יום גאלקטי.


אך משיח בן דוד ושלמה דרך רחבעם וחיזקיה ויאשייה וזרובבל וענני הוא מחשב היום של ריבונם של כול אשכולות עולמות עולמי העולמים באשר הם בלי יוצא מן הכלל כלל וכלל בהחלט באמת ואחרי שבעה רקיעים של העולם הזה היקום היוניברס פאונדיישן אקזיסטנסי ריאלטי קוסמוס יש אשכול עולמות עולמי העולמים הזה ואחר כך באשר הם בלי יוצא מן הכלל ואחר כך בהחלט באמת ביושר ובפשיטות ובכנות ובשלמות ונכונות וניהייה הגדולה הכללית המוחלטת והם 3 דרגות המשלימות 7 רקיעים וגלגלים ל10 השלמות.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה