chiddush logo

הלכות ציצת רב כתיות

נכתב על ידי טל סייג, 9/12/2023

 

הלכות ציצית רב כתיות:


1). שלא לברך על הציצית והטלית הקטן כול בוקר הברכה משום ספק ברכות להקל וספק ברכה לבטלה ואזכרת שם שמיים ומלכות שלא לצורך ועובר על הדיבר השלישי, - ושב ואל תעשה עדיף שכן ממילא היא נמצאת על גופו של האדם כול היום.


2). שלא להקפיד יותר מידי על הצגת ונישוק הציציות בברוך שאמר ובפרשת ציצית שאחרי קריאת שמע שכך לחזק עניין לעובדה עם כלי הראיה בחינת אחרי עינכם ופחות עניין לשומרה בחינת שמירת העניים.


3). להציג ולנשק הן בברוך שאמר והן בקריאת שמע רק שני ציציות קדמיות ולא כול ה4 ציציות אלא רק אלו שמכוונות כנגד כת ערב וכת מערב, - ציצית ימנית כנגד כת ערב ושמאלית כנגד כת מערב אך ציצית אחורית ימנית המכוונת כנגד מזרח הרחוק ושמאלית אחורית המכוונת כנגד העולם השלישי ישאיר מכוסות.


4). שלא ללבוש ציצית גדול בתפלת שחרית כול עוד לא נשואים עם אישה כדת משה וישראל אחרי חתונה מסודרת ברבנות, שכן טלית גדול היא בחינת מקיף הרחוק המאיר באדם רק אחרי הנישואין.


5). לברך על טלית גדול וללובשה לפני הנישואין רק בעיתות המזומנות לעניין עליה לספר תורה בשבת בשחרית שאז לכבוד התורה יש עניין ללבוש טלית גדול ולברך עליה, אך רווק אל לו ללבוש טלית גדול בשחרית אלה די לו בטלית קטן שלו.


6). שלא ללכת יום יום עם ציציות של ציצית קטן מחוץ למכנסיים מגולים אלה מכוסים כמנהג הספרדים.



פנימיות העניינים:


יש לחזק בדורות האלו את עבודת הלעובדה שבגן עדן שבשבילה הונח האדם בגן עדן גם בעניין כלי הראייה בחינת עין רואה ולב חומד ולב סודר תפלות על כול מה שרואה מאהבת ישראל לכול גוף של יהודי ויהודייה שרואה בכול מקום ופחות להקפיד על גדרי הציצית המדוקדקים שנועדו בעיקר להביא לכדי שמירת העיניים שהיא בדורות האלו כבר פחות חשובה, - אלה לאמץ את מערכות העניים והלב לאהבת ישראל ועין טובה וטוב עין הוא יבורך, ואהבת חינם לכול מה שרואים בעולם.


כי בפה יש 32 שיניים כנגד 32 ציציות ששומרות השיניים מלשון הרע דלטורי ודיבה והציציות שומרות מעין הרע שנאמר בפרשת ציצית לא לתור אחרי העיניים ואחרי הלב כי "לב", - גימטרייה 32 ולשון הרע ועין הרע שניהם קשורים ללב שכן לשון הרע בא משנאת חינם המקננת בלב ועין הרע היא עין רואה והלב חומד לכן צריך לדקדק מאוד בהלכות הברכות על הציצית וסדר לבישתה וכשרותה.


כי בקטורת יש 736 חלקים שהם 32*23 שהם כנגד הכרומוזומים באדם שהם 46 שהוא חלק ה736 והם 32 חוטי הציצית וגם 32 השיניים כגימטרייה "לב" כי מזה נמשכת המתנה שנתן המלאך השר הא' למשה במתן תורה הקטורת, - והוא בגן עדן היה תפקידו לפנות זבלים ולהפיק מרגליות וזה בחינת אור לארבע עשר בודקים את החמץ בחינת תפיחת קליפת ישות וגבהות שהוא תועבת השם כול גבה לבב ובתועבות יכעיסוהו פירש רש"י כגון "כשפים", - "כשפים", אותיות "שפכים" מה שהיה מפנה הנחש בגן עדן ואיתו השר שלו המלאך הא', והוא היניקה מאחוריים שמהם ניזונים הגויים שאוחזים 2800 בציציות כנבואת זכריה לכן נשפע מההלכות האלו התנהלות הישראל למישרין בקרב השאינם ישראל בכול הגלובוס הפלנטה הזאת, אך השאינם ישראל / ישראליות השומרים / שומרות שבע מצוות בני נוח אינם יניקות משום אחוריים של ישראל או יהודים שהם מחצב הישראל ישראליות יהודים יהודיות והשאינם ישראל ישראליות יהודים יהודיות שלא שומרים 7 מצוות בני נוח בשם הם של יניקת השז"ל של חם הם של יניקת העווית של מי רגליים ושל יפת של הגרף של רעי ושומרי ושומרות ועובדי ועובדות 7 מצוות בני נוח על דקדוקיהם הם מחצב אחר לגמרי שיש לו גוף נפש רוח ויצירה עשייה והעולם הזה בשם חם ויפת של הגזע העליון של שמיב"ן והם מחוץ לתועבות היניקות האחוריים של ישראל והיהודים והישראליות והיהודיות והם צדיקי צדיקות חסידי חסידות אומות העולם שנישלטים על ידי יושר בני אל חי בני האלמוות ובנות האלמוות שאינם חפצים להיתהבל בשום יניקות מאחוריים אך הם רק בספיריט וסולד והבן נקסט וורלד ופארדייס וחלקם לא מובטח בתחיית מתים וימי משיח אלה אם משלימים בחייהם את משימות הלוחם שלהם וחוקי הלחימה והקרמות והקסטות המתאימות.


והם מתחלקים על 4 הגדילים באופן הזה הגדיל הימני הקדמי בני שם כת הערבים הגדיל השמאלי הקגמי כת בני יפת המערביים הגדיל האחורי הימני בני חם הסינים והמזרח הרחוק והגדיל האחורי השמאלי העולם השלישי המדינות הנחשלות הכלליות וכנגדם מכוונים את כול בחינות אומות העולם באשר הם בלי יוצא מן הכלל על פני כול כדור הארץ הזה הארץ הגדול הסגלגלה מהמעטפת היבשתית של הפלנטה הגלובוס הזה הוא העולם הזה הבסיסי והיסודי הקיים והמציאותי והטיבעי.



הלכות ציצית סימן כ"ג: "ההולך בבית הקברות צריך להגביה הציצית שלא יהא נגרר על בה"ק כדאיתא בברכות ר' חייא ור' יונתן הוו אזלי ביני קברי הוה שדיא תכלתא דרבי יונתן עלויה קברי א"ל דלייה דלא לימרו למחר באין אצלנו ועכשיו מחרפין אותנו פירוש שנראה כמחרף שאינן יכולין לקיים המצות":


ודע שאת מצוות הציצית התחיל לתקן אברהם אבינו ע"ה עמוד האהבה כדאשכחן במחוט ועד שרוך נעל אלו ציצית ותפילין ולכן המתים לא יכולים לקיים גם מצוות אהבת השם כי את המצווה הזו מקיימים באמצעות הדם החם שבגוף והמתים טמפרטורת גופם כטמפרטורת החדר הנמוכה ולא יכולים להפריש מחומם לשם יתברך לכן לומר שאנו החיים אוהבים את השם יותר מהצדיקים העליונים שכבר מתים זה גם לחרף לרש חרף עושהו כי זה שהם לא אוהבים עכשיו כבר את השם כפי שאהבו אותו בחייהם אין זה משום שלא רוצים ויכולים אלה משום שלא יכולים וכך הוא מידה כנגד מידה לא בטלה מן העולם שהשם פחות אוהב אותם כי הם לא ממש אוהבים אותו כרגע אך אל לנו לבוז להם כפי שמזכיר לנו השם בדור דעה "ותחת כי אהב את אבותיך", כי כשהיו בחי חיים חיותם היו כאריות ותנינים באהבת השם יברך שלהם אליו, - שאילו הינו עומדים בערכם היינו נשרפים מרוב אהבתם לשם ורק עכשיו אחרי שנפטרו אין ביכולתם לקיים מצווה זו ולא לחרפם על כך כי זה בחינת יעוז בהוותו, עזוז היותך הווה כרגע בעולם הזה גורם לך שכרון חושים שלכאורה וכביכול אתה אוהב השם יותר מאיתם ואין זה כך כי האהבה שאהבו אותו בחייהם הייתה ללא מיצרים, והייתה בוראת איתה מלאך קדוש של אש אהבה שמחכה להם ולכול אוהבי השם לדורותיהם לגן עדן עולם הבא תחיית מתים וימי המשיח.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע